Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
NARAVOSLOVNI DAN RIBNIK V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:
ID
Švajger, Andreja
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Svajger_Andreja_2011.pdf
(3,74 MB)
MD5: 55BB3A519DE4EE9FE97BF3EAC4D1B74B
PID:
20.500.12556/dkum/8cbf049a-74e2-4fbe-acac-cab679b776ee
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomski nalogi je predstavljen naravoslovni dan na temo ribnik, ki je načrtovan in izpeljan v 3. razredu osnovne šole. V teoretičnem delu diplomske naloge se govori o zgodnjem naravoslovju, posebna pozornost pa je namenjena izkustvenemu učenju. Opredeljeni so dnevi dejavnosti s poudarkom na naravoslovnih dnevih. Opisani so cilji, vsebine ter načrtovanje in organizacija naravoslovnih dni v prvem triletju osnovne šole. Predstavljena so tudi teoretična spoznanja o ribniku, podrobneje ribnik Reš. V praktičnem delu je opravljen pregled učnih načrtov in učbeniških gradiv za predmet spoznavanja okolja v 3. razredu z vidika naravoslovnih dni in vode. Po pregledu učbeniških kompletov so navedene učne vsebine, ki vključujejo naravoslovne dejavnosti, ki jih je mogoče izpeljati v okviru naravoslovnega dne. Predstavljeni so tudi priprava, izvedba in vrednotenje naravoslovnega dne na Osnovni šoli Radlje ob Dravi. Potek naravoslovnega dne je dokumentiran s fotografijami.
Ključne besede:
Zgodnje naravoslovje
,
izkustveno učenje
,
ribnik
,
učbeniška gradiva
,
naravoslovni dan.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Švajger]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-20101
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18654472
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:HZBXAIUD
Datum objave v DKUM:
04.10.2011
Število ogledov:
3234
Število prenosov:
347
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠVAJGER, Andreja, 2011,
NARAVOSLOVNI DAN RIBNIK V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Švajger. [Dostopano 8 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=20101
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Priporočila za obravnavo bolnikov z rakom glave in vratu v Sloveniji
Smernice za obravnavo rakov glave in vratu
Epidemiološke značilnosti raka glave in vratu v Sloveniji
Priporočila za diagnostiko in zdravljenje raka v predelu glave in vratu v Sloveniji
Rak glave in vratu
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
SCIENCE DAY IN THE THIRD YEAR OF ELEMENTARY SCHOOL - POND RESEARCH
Opis:
The thesis presents a science day – the pond, planned and executed in the third grade of elementary school. In the theoretical part of the thesis, the early science education with special focus on experiential learning was presented. Moreover, it defines and describes days of activities focusing on science days. In the same way, the objectives, themes, planning and organization of science days in the first three years of elementary school were described in great detail. Besides that, the practical part of the thesis specifies the theoretical knowledge of the pond Reš. Further, the review of courses syllabi and textbook materials for the environmental education in the third grade was performed in terms of the frequency of science days and science days researching water. Review of the textbook sets resulted in a list of topics for science learning activities that can be done in the context of a science day. At last, the preparation, implementation and evaluation of the science day, which was performed in Radlje ob Dravi elementary school, was presented. The work flow of the science day was accurately documented with photographs.
Ključne besede:
Early science learning
,
experiential learning
,
pond
,
textbook material
,
science day.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj