Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
AKTIVNOSTI UČENCEV IZVEN UČILNICE PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA V 2. RAZREDU
Avtorji:
ID
Venek, Mateja
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Venek_Mateja_2011.pdf
(3,41 MB)
MD5: 233B50CEDA661B9FBE22B4A255C79CE5
PID:
20.500.12556/dkum/0c9d5435-b90d-434c-8014-864ef981e012
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Učni načrt spoznavanja okolja priporoča učitelju, da naj učenec čim več spoznava okolje izven učilnice, saj je dokazano, da je izkustveno učenje zanimivejše in ima večji učinek na zapomnitev učne snovi. Učence je pri delu treba voditi in pripraviti zanje primerne aktivnosti oziroma naloge. V teoretičnem delu diplomske naloge z naslovom Aktivnosti učencev izven učilnice pri pouku spoznavanja okolja v 2. razredu so predstavljene predvsem aktivnosti učencev pri terenskem delu. Izhodišča temeljijo na pojmu terensko delo, izpostavljene so metode terenskega dela ter opisane spretnosti in sposobnosti, ki jih učenci razvijajo pri delu izven učilnice. Praktični del je bil izveden na Osnovni šoli Ribnica na Pohorju, kjer se je z učenci drugega razreda načrtovalo, izvedlo in ocenjevalo primer terenskega delo za tematski sklop Pogledam naokrog. Ugotovitve potrjujejo hipotezo, da se lahko s pomočjo terenskega dela razvijajo pomembne spretnosti in sposobnosti otrok, in sicer natančno opazovanje, primerjanje, razvrščanje, urejanje, sklepanje itd. Poleg teh pa se razvijajo pomembne vzgojne komponente, kot so: sodelovanje, strpnost in mir, pozitivna klima.
Ključne besede:
terensko delo
,
aktivnosti učencev
,
predmet spoznavanje okolja.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Venek]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-19884
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18653960
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:NRL2KSR2
Datum objave v DKUM:
04.10.2011
Število ogledov:
3516
Število prenosov:
354
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VENEK, Mateja, 2011,
AKTIVNOSTI UČENCEV IZVEN UČILNICE PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA V 2. RAZREDU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Venek. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19884
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Model uporabe mobilnega telefona pri pouku v osnovni šoli
Pravice in dolžnosti otrok v osnovni šoli
Izbira in načrtovanje izdelkov pri pouku tehnike in tehnologije
Stališča študentov razrednega pouka do socialne sprejetosti nadarjenih učencev v osnovni šoli
Učenci z epilepsijo v osnovni šoli
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Poučevanje slovenskega jezika na prostem v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Šola v naravi kot prostor poučevanja naravoslovja na razredni stopnji
Pouk na prostem pri predmetu spoznavanje okolja v drugem razredu osnovne šole
Gozd kot učilnica na prostem
Tematska učna pot Polhov doživljajski park za učence drugega razreda osnovne šole
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
PUPILS' ACTIVITIES OUTSIDE OF CLASSROOM IN THE SUBJECT ENVIRONMENTAL EDUCATION IN THE SECOND GRADE OF PRIMARY SCHOOL
Opis:
According to the course syllabus of environmental education, teachers should encourage their pupils to learn from the environment outside of classroom. There is evidence that experimental learning tends to be more interesting, and as such has better educational impact, which consequently causes more efficient memorizing of education materials among pupils. The syllabus also provides teachers with guidance for preparation of corresponding activities/tasks for the pupils’ to perform on the field. The theoretical part of the diploma paper titled Aktivnosti učencev izven učilnice pri pouku spoznavanja okolja v 2. razredu (Pupils´ Activities Outside of Classroom in the Subject Environmental Education in the Second Grade of Primary School) outlines the pupil's activities when active in fieldwork. It is primarily based on the concept of fieldwork, the methods of fieldwork, and descriptions of skills and abilities that pupils develop when learning outside the classroom. The empirical part was realized with the second grade pupils at Ribnica na Pohorju primary school. The second grade pupils planned, executed and evaluated the fieldwork in the thematic set Pogledam naokrog (I look around). The findings support the research hypothesis claiming that through the fieldwork children can develop relevant skills and abilities by exact observation, comparing, sorting, editing, reasoning etc. In addition to these, children develop important educational components, such as: cooperation, tolerance, peace and positive atmosphere.
Ključne besede:
filedwork
,
pupils’ activities
,
environmental education.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj