| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:AKTIVNOSTI UČENCEV IZVEN UČILNICE PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA V 2. RAZREDU
Avtorji:ID Venek, Mateja (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Venek_Mateja_2011.pdf (3,41 MB)
MD5: 233B50CEDA661B9FBE22B4A255C79CE5
PID: 20.500.12556/dkum/0c9d5435-b90d-434c-8014-864ef981e012
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Učni načrt spoznavanja okolja priporoča učitelju, da naj učenec čim več spoznava okolje izven učilnice, saj je dokazano, da je izkustveno učenje zanimivejše in ima večji učinek na zapomnitev učne snovi. Učence je pri delu treba voditi in pripraviti zanje primerne aktivnosti oziroma naloge. V teoretičnem delu diplomske naloge z naslovom Aktivnosti učencev izven učilnice pri pouku spoznavanja okolja v 2. razredu so predstavljene predvsem aktivnosti učencev pri terenskem delu. Izhodišča temeljijo na pojmu terensko delo, izpostavljene so metode terenskega dela ter opisane spretnosti in sposobnosti, ki jih učenci razvijajo pri delu izven učilnice. Praktični del je bil izveden na Osnovni šoli Ribnica na Pohorju, kjer se je z učenci drugega razreda načrtovalo, izvedlo in ocenjevalo primer terenskega delo za tematski sklop Pogledam naokrog. Ugotovitve potrjujejo hipotezo, da se lahko s pomočjo terenskega dela razvijajo pomembne spretnosti in sposobnosti otrok, in sicer natančno opazovanje, primerjanje, razvrščanje, urejanje, sklepanje itd. Poleg teh pa se razvijajo pomembne vzgojne komponente, kot so: sodelovanje, strpnost in mir, pozitivna klima.
Ključne besede:terensko delo, aktivnosti učencev, predmet spoznavanje okolja.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Venek]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-19884 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:18653960 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NRL2KSR2
Datum objave v DKUM:04.10.2011
Število ogledov:3516
Število prenosov:354
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
VENEK, Mateja, 2011, AKTIVNOSTI UČENCEV IZVEN UČILNICE PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA V 2. RAZREDU [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Venek. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19884
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PUPILS' ACTIVITIES OUTSIDE OF CLASSROOM IN THE SUBJECT ENVIRONMENTAL EDUCATION IN THE SECOND GRADE OF PRIMARY SCHOOL
Opis:According to the course syllabus of environmental education, teachers should encourage their pupils to learn from the environment outside of classroom. There is evidence that experimental learning tends to be more interesting, and as such has better educational impact, which consequently causes more efficient memorizing of education materials among pupils. The syllabus also provides teachers with guidance for preparation of corresponding activities/tasks for the pupils’ to perform on the field. The theoretical part of the diploma paper titled Aktivnosti učencev izven učilnice pri pouku spoznavanja okolja v 2. razredu (Pupils´ Activities Outside of Classroom in the Subject Environmental Education in the Second Grade of Primary School) outlines the pupil's activities when active in fieldwork. It is primarily based on the concept of fieldwork, the methods of fieldwork, and descriptions of skills and abilities that pupils develop when learning outside the classroom. The empirical part was realized with the second grade pupils at Ribnica na Pohorju primary school. The second grade pupils planned, executed and evaluated the fieldwork in the thematic set Pogledam naokrog (I look around). The findings support the research hypothesis claiming that through the fieldwork children can develop relevant skills and abilities by exact observation, comparing, sorting, editing, reasoning etc. In addition to these, children develop important educational components, such as: cooperation, tolerance, peace and positive atmosphere.
Ključne besede:filedwork, pupils’ activities, environmental education.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici