| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UPORABA ŠPORTNEGA PARKA ZA USTVARJANJE GIBALNIH KOMPETENC OTROKA
Avtorji:ID Jamnikar, Tina (Avtor)
ID Muhič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Jamnikar_Tina_2011.pdf (1,60 MB)
MD5: 26942C52FDC56352937617A6B340DEE1
PID: 20.500.12556/dkum/77354c79-ee22-4192-952f-24ce19191394
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Uporaba športnega parka za ustvarjanje gibalnih kompetenc je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili gibalne kompetence otroka, njihov razvoj in pomen za gibalni razvoj. Predstavljene so kompetence vzgojitelja na področju gibanja, načrtovanje, izvajanje, spremljanje in vrednotenje gibalnih dejavnosti ter sposobnosti. Opisan je gibalni park v Šoštanju in kakšno naj bo gibalno izkušenjsko bogato okolje. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati pedagoškega eksperimenta, v katerem je sodelovalo 42 otrok iz vrtca Šoštanj in vrtca Velenje, starih od štiri do pet let. Rezultati testiranj gibalnih sposobnosti in znanj so pokazali, da obstajajo razlike med spoloma, saj so dečki dosegali boljše rezultate kot deklice. Otroci z višjim indeksom telesne mase so dosegli boljše rezultate kot otroci z nižjim. Na finalnem testiranju so v primerjavi z inicialnim testiranjem otroci eksperimentalne skupine dosegli boljše rezultate od otrok kontrolne skupine.
Ključne besede:Predšolski otrok, gibalne kompetence, gibalne sposobnosti, gibalne dejavnosti, gibalni park.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Jamnikar]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-19814 Novo okno
UDK:796(043.2)
COBISS.SI-ID:18652936 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:1ZALGU4J
Datum objave v DKUM:04.10.2011
Število ogledov:1885
Število prenosov:167
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
JAMNIKAR, Tina, 2011, UPORABA ŠPORTNEGA PARKA ZA USTVARJANJE GIBALNIH KOMPETENC OTROKA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Jamnikar. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19814
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE USE OF SPORTS PARKS FOR THE PURPOSE OF DEVELOPING CHILDREN' S PHYSICAL COMPETENCES
Opis:This diploma which is titled The use of the sports parks for the pupose of developing children's physical competences consists of the theoretical and the empirical part. The children’s motor skills, their development and importance of motor development are presented in the theoretical part. Also the teacher’s competence in the field of movement, planning, implementation, monitoring and evaluation of motor activities and skills are mentioned. The motor park in Šoštanj is described and also what should the rich experiential physical environment be like. The results of the pedagogical experiment, in which participated 42 children from Šoštanj and Velenje kindergartens, aged four to five years, are presented in the empirical part. The results of the tests of motor abilities and skills have shown that there are differences between genders, because boys have achieved better results than girls. The children with higher body mass index have achieved better results than those with lower mass index. At the final test which was compared to the initial testing, the children in the experimental group achieved better results than the children in the control group.
Ključne besede:Preschool children, motor competence and skills, motor activities, motor park.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici