Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UPORABA ŠPORTNEGA PARKA ZA USTVARJANJE GIBALNIH KOMPETENC OTROKA
Avtorji:
ID
Jamnikar, Tina
(Avtor)
ID
Muhič, Miran
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Jamnikar_Tina_2011.pdf
(1,60 MB)
MD5: 26942C52FDC56352937617A6B340DEE1
PID:
20.500.12556/dkum/77354c79-ee22-4192-952f-24ce19191394
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo z naslovom Uporaba športnega parka za ustvarjanje gibalnih kompetenc je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili gibalne kompetence otroka, njihov razvoj in pomen za gibalni razvoj. Predstavljene so kompetence vzgojitelja na področju gibanja, načrtovanje, izvajanje, spremljanje in vrednotenje gibalnih dejavnosti ter sposobnosti. Opisan je gibalni park v Šoštanju in kakšno naj bo gibalno izkušenjsko bogato okolje. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati pedagoškega eksperimenta, v katerem je sodelovalo 42 otrok iz vrtca Šoštanj in vrtca Velenje, starih od štiri do pet let. Rezultati testiranj gibalnih sposobnosti in znanj so pokazali, da obstajajo razlike med spoloma, saj so dečki dosegali boljše rezultate kot deklice. Otroci z višjim indeksom telesne mase so dosegli boljše rezultate kot otroci z nižjim. Na finalnem testiranju so v primerjavi z inicialnim testiranjem otroci eksperimentalne skupine dosegli boljše rezultate od otrok kontrolne skupine.
Ključne besede:
Predšolski otrok
,
gibalne kompetence
,
gibalne sposobnosti
,
gibalne dejavnosti
,
gibalni park.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Jamnikar]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-19814
UDK:
796(043.2)
COBISS.SI-ID:
18652936
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:1ZALGU4J
Datum objave v DKUM:
04.10.2011
Število ogledov:
1885
Število prenosov:
167
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JAMNIKAR, Tina, 2011,
UPORABA ŠPORTNEGA PARKA ZA USTVARJANJE GIBALNIH KOMPETENC OTROKA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Jamnikar. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19814
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE USE OF SPORTS PARKS FOR THE PURPOSE OF DEVELOPING CHILDREN' S PHYSICAL COMPETENCES
Opis:
This diploma which is titled The use of the sports parks for the pupose of developing children's physical competences consists of the theoretical and the empirical part. The children’s motor skills, their development and importance of motor development are presented in the theoretical part. Also the teacher’s competence in the field of movement, planning, implementation, monitoring and evaluation of motor activities and skills are mentioned. The motor park in Šoštanj is described and also what should the rich experiential physical environment be like. The results of the pedagogical experiment, in which participated 42 children from Šoštanj and Velenje kindergartens, aged four to five years, are presented in the empirical part. The results of the tests of motor abilities and skills have shown that there are differences between genders, because boys have achieved better results than girls. The children with higher body mass index have achieved better results than those with lower mass index. At the final test which was compared to the initial testing, the children in the experimental group achieved better results than the children in the control group.
Ključne besede:
Preschool children
,
motor competence and skills
,
motor activities
,
motor park.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj