| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:KRIZNI MANAGEMENT IN REŠEVANJE KRIZE V PODJETJU
Avtorji:ID Špingler, Ines (Avtor)
ID Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Spingler_Ines_2011.pdf (756,57 KB)
MD5: 82CC2988FA1FD633AF37FF5526D43255
PID: 20.500.12556/dkum/d933d28d-b416-47e6-bcd5-3f3266412534
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Podjetja se velikokrat pri poslovanju srečujejo s problemi, ki pa jih povzročajo spremembe tako v okolju, kot tudi znotraj njega. Pomembno je, da je poslovanje v podjetju dobro načrtovano, kar omogoča obvladovanje tveganj. Vsak management v različnih podjetjih mora biti pripravljen na krizo, kajti podjetje se v nasprotnem primeru hitro znajde v situaciji, ko ne more več normalno delovati. Če se zgodi, da vodstvo podjetja ne reagira pravočasno in pravilno, lahko taka situacija podjetje pripelje do propada. Da bi se podjetje izognilo nastanku kriz je pomembno vsako krizo dobro analizirati. To je edini način, da se bo podjetje znalo spopasti z obstoječo krizo in se izognilo tistim, ki podjetju grozijo v prihodnje. Široko znanje in strokovna usposobljenost vodstva podjetja, sta pomembna za uspešno obvladovanje in preprečevanje kriz. Glavni vzroki za nastanek krize so navadno nedoseganje uspešnosti poslovanja podjetja, razlike v delovanju poslovodij, financiranje podjetja, neustrezen nadzor finančnega poslovanja. Kash (1998, 179-182) pravi, da se podjetje lahko pred krizo zaščiti na več načinov in sicer s situacijskim planiranjem, s strateškim planiranjem, analizo možnih scenarijev ali analizo možnih izhodov. Kadar podjetje zaide v krizo je najbolje, da se reševanje podjetja prepusti izvajanju kriznega managementa. Krizni management vedno bolj pridobiva na pomenu, ker je od njega odvisna uspešnost in neuspešnost reševanja podjetja v krizi. V diplomskem seminarju sem podala več različnih definicij kriz ter poskušala opredeliti vsebino krize. Predstavila sem tudi možne rešitve izhoda iz kriz ter faze reševanja podjetja iz krize. Podrobneje sem predstavila primer reševanja krize v gradbenem podjetju X d.o.o. Podjetje sem podrobneje predstavila, navedla vzroke za nastanek krize v podjetju, naredila analizo kriznega managementa v izbranem podjetju in na koncu predstavila primer reševanja krize s prisilno poravnavo.
Ključne besede:kriza, vrste kriz, vedenje udeležencev v krizi, krizni management, preprečevanje krize, vzroki krize.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[I. Špingler]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-19716 Novo okno
UDK:005.9
COBISS.SI-ID:10844444 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:OLT77MWM
Datum objave v DKUM:22.11.2011
Število ogledov:5730
Število prenosov:870
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ŠPINGLER, Ines, 2011, KRIZNI MANAGEMENT IN REŠEVANJE KRIZE V PODJETJU [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : I. Špingler. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19716
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CRISIS MANAGEMENT AND SAVING COMPANY FROM CRISIS
Opis:Companies are often faced with management problems, which are caused by changes in the environment, as well as inside the company. It is very important, that company runs its business in a well- planned manner and is able to manage risks properly. Every management in companies should be prepared for a crisis, because in other case it can easily found itself in a situation in which it can no longer operate normally. If management from some company does not respond quickly and correctly, such business situation can lead a company to collapse. In order to avoid crisis, company must analyze each crisis very well. This is the only way that company will know how to deal with the current and avoid those that threaten in the future. Wide knowledge and competence of management are important for successful management and crisis prevention. The main cause of the crisis, are usually the failure to achieve company´s performance, the differences in the operating of management, financial structure of the company, inadequate supervision of financial management. Kash (1998, 179), says that the company can protect itself against crisis in many ways, for example through financial planning, strategic planning, scenario analysis or analysis of potential output. When company gets into crisis, it is best to leave the salvation of the company to crisis management. Crisis management is increasingly gaining in importance, because it determines the success and the failure of rescuing a company in crisis. In my diploma seminar I submitted a number of different definitions of crisis and I tried to identify the contents of the crisis. I also presented a possible solution to the crisis and rescue phase of the company from the crisis. More specifically, I presented an example of solving the crisis in the construction company X d.o.o. I have presented in details all about the company, its main causes of the crisis and an analysis of crisis management and at the end I presented an example of a composition.
Ključne besede:crisis, types of crisis, behavior of participants in the crisis, crisis management, crisis prevention, causes of crisis.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici