Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ODNOS UČITELJEV DO KULTURNO-UMETNOSTNE VZGOJE V OSNOVNIH ŠOLAH
Avtorji:
ID
Hren, Katarina
(Avtor)
ID
Denac, Olga
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
ČAGRAN, BRANKA
(Komentor)
Datoteke:
VS_Hren_Katarina_2011.pdf
(1,80 MB)
MD5: C348BB872B276197CFAFE8F60F1157D9
PID:
20.500.12556/dkum/4f424575-1949-474f-84f5-5bbee32a9b13
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Kulturno-umetnostna vzgoja ima velik vpliv na človeka v vseh pogledih, ker ga obkroža na vseh poteh v življenju. Človek si preko nje razvija svoj estetski in celostni pogled na svet in prav zato tvori pomemben del v izobraževalnem sistemu. V empiričnem delu diplomskega dela bomo raziskali, kakšen je kulturno-umetnostni status učiteljev, kako učitelji ocenjujejo osnovnošolsko izobraževanje z vidika kulturno-umetnostnega področja, kakšno mnenje imajo o kulturno-umetnostnih aktivnostih učencev in v kolikšni meri lahko pri pedagoškem delu uresničujejo cilje kulturno-umetnostne vzgoje. Rezultati kažejo, da učitelji kulturnim, estetskim in duhovnim vrednotam ne pripisujejo tako visokega pomena kot družinskim, socialnim, zdravstvenim vrednotam in tradiciji. Večina učiteljev meni, da bi v sistemu osnovnošolskega izobraževanja več pozornosti morali nameniti ravno kulturno-umetnostnim področjem. Menijo, da so kulturno-umetnostna področja, ki jim učenci v šoli posvečajo največ pozornosti intermedijska kultura in glasbena umetnost, izven šole pa po mnenju učiteljev največ pozornosti učenci namenijo popularni in zabavni glasbi ter filmu in avdiovizualni kulturi. Kulturno-umetnostni cilji, ki jih uresničujejo pri svojem delu, so po pogostosti dobro zastopani, redkeje je zastopan le cilj izražanja kultur drugih narodov. Menijo, da lahko sledijo ciljem kulturno-umetnostne vzgoje pri različnih predmetih osnovnošolskega kurikula. Po rezultatih raziskave je razvidno, da pogosteje sledijo tem ciljem pri predmetih, ki so neposredno povezani s kulturno-umetnostno vzgojo (glasba, likovna vzgoja, slovenščina).
Ključne besede:
kulturno-umetnostna vzgoja
,
učitelj
,
osnovna šola
,
osnovnošolsko izobraževanje
,
učni načrti
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Hren]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-19317
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18526472
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:GK2A3NXR
Datum objave v DKUM:
18.07.2011
Število ogledov:
3397
Število prenosov:
272
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HREN, Katarina, 2011,
ODNOS UČITELJEV DO KULTURNO-UMETNOSTNE VZGOJE V OSNOVNIH ŠOLAH
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Hren. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19317
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pomen in odnos do izobraževanja med Romi
Romi in položaj romskih otrok v Otroškem vrtcu Metlika
Mediacija - pot do učinkovitega reševanja konfliktov med Romi
Ali so romski otroci v osnovni šoli obravnavani enakopravno?
Odnos zaposlenih v zdravstveni negi do izobraževanja sodelavcev
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pravna ureditev romske skupnosti v Republiki Sloveniji
Socialno delo v romski skupnosti
Socialna izključenost romskih otrok na področju izobraževanja
Pedagoški vidiki vključevanja romskih otrok iz naselja Deponija v izobraževalni sistem
Doživljanje poklicne izgorelosti pri vzgojno-pedagoškem delu z romskimi otroki
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
TEACHERS' ATTITUDE TO CULTURAL AND ARTISTIC EDUCATION IN PRIMARY SCHOOLS
Opis:
Arts and cultural education have a significant influence on a person in all aspects as human beings are surrounded by them in all walks of their lives. Through this education, human beings seek to develop their own aesthetic and holistic view of the world and it is for this reason that arts and cultural education form an important part in the education system. The empirical part of the diploma focuses on exploring the questions such as the arts and cultural status of the teachers, how the teachers evaluate primary school education in respect to arts and cultural education, what their view of arts and cultural activities of the students is and to what extent they are able to meet the objectives of cultural arts education. Results show that the teachers do not find cultural, aesthetic and spiritual values as important as the family, social and health values and tradition. Most of the teachers believe that more attention should be paid to the fields of arts and culture in the primary school education. In their opinion, inter-media culture and music are the two cultural and artistic areas that the students pay most attention to at school, whereas outside school they place most focus on popular and folk music, film and audiovisual culture. Cultural and artistic objectives, which they realize while doing their work, are well represented according to their frequency, the only objective that is rarely represented is the expression of other nations’ cultures. They believe they can pursue cultural and artistic education in various subjects of elementary curriculum. According to the results of the survey, it is clear that teachers are more consistent in following these objectives in subjects that are directly linked to arts and cultural education such as Music, Art and Slovene.
Ključne besede:
arts and cultural education
,
teacher
,
primary school
,
primary school education
,
curricula
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj