| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ODNOS UČITELJEV DO KULTURNO-UMETNOSTNE VZGOJE V OSNOVNIH ŠOLAH
Avtorji:ID Hren, Katarina (Avtor)
ID Denac, Olga (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID ČAGRAN, BRANKA (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Hren_Katarina_2011.pdf (1,80 MB)
MD5: C348BB872B276197CFAFE8F60F1157D9
PID: 20.500.12556/dkum/4f424575-1949-474f-84f5-5bbee32a9b13
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Kulturno-umetnostna vzgoja ima velik vpliv na človeka v vseh pogledih, ker ga obkroža na vseh poteh v življenju. Človek si preko nje razvija svoj estetski in celostni pogled na svet in prav zato tvori pomemben del v izobraževalnem sistemu. V empiričnem delu diplomskega dela bomo raziskali, kakšen je kulturno-umetnostni status učiteljev, kako učitelji ocenjujejo osnovnošolsko izobraževanje z vidika kulturno-umetnostnega področja, kakšno mnenje imajo o kulturno-umetnostnih aktivnostih učencev in v kolikšni meri lahko pri pedagoškem delu uresničujejo cilje kulturno-umetnostne vzgoje. Rezultati kažejo, da učitelji kulturnim, estetskim in duhovnim vrednotam ne pripisujejo tako visokega pomena kot družinskim, socialnim, zdravstvenim vrednotam in tradiciji. Večina učiteljev meni, da bi v sistemu osnovnošolskega izobraževanja več pozornosti morali nameniti ravno kulturno-umetnostnim področjem. Menijo, da so kulturno-umetnostna področja, ki jim učenci v šoli posvečajo največ pozornosti intermedijska kultura in glasbena umetnost, izven šole pa po mnenju učiteljev največ pozornosti učenci namenijo popularni in zabavni glasbi ter filmu in avdiovizualni kulturi. Kulturno-umetnostni cilji, ki jih uresničujejo pri svojem delu, so po pogostosti dobro zastopani, redkeje je zastopan le cilj izražanja kultur drugih narodov. Menijo, da lahko sledijo ciljem kulturno-umetnostne vzgoje pri različnih predmetih osnovnošolskega kurikula. Po rezultatih raziskave je razvidno, da pogosteje sledijo tem ciljem pri predmetih, ki so neposredno povezani s kulturno-umetnostno vzgojo (glasba, likovna vzgoja, slovenščina).
Ključne besede:kulturno-umetnostna vzgoja, učitelj, osnovna šola, osnovnošolsko izobraževanje, učni načrti
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Hren]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-19317 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:18526472 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GK2A3NXR
Datum objave v DKUM:18.07.2011
Število ogledov:3397
Število prenosov:272
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
HREN, Katarina, 2011, ODNOS UČITELJEV DO KULTURNO-UMETNOSTNE VZGOJE V OSNOVNIH ŠOLAH [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Hren. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19317
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:TEACHERS' ATTITUDE TO CULTURAL AND ARTISTIC EDUCATION IN PRIMARY SCHOOLS
Opis:Arts and cultural education have a significant influence on a person in all aspects as human beings are surrounded by them in all walks of their lives. Through this education, human beings seek to develop their own aesthetic and holistic view of the world and it is for this reason that arts and cultural education form an important part in the education system. The empirical part of the diploma focuses on exploring the questions such as the arts and cultural status of the teachers, how the teachers evaluate primary school education in respect to arts and cultural education, what their view of arts and cultural activities of the students is and to what extent they are able to meet the objectives of cultural arts education. Results show that the teachers do not find cultural, aesthetic and spiritual values as important as the family, social and health values and tradition. Most of the teachers believe that more attention should be paid to the fields of arts and culture in the primary school education. In their opinion, inter-media culture and music are the two cultural and artistic areas that the students pay most attention to at school, whereas outside school they place most focus on popular and folk music, film and audiovisual culture. Cultural and artistic objectives, which they realize while doing their work, are well represented according to their frequency, the only objective that is rarely represented is the expression of other nations’ cultures. They believe they can pursue cultural and artistic education in various subjects of elementary curriculum. According to the results of the survey, it is clear that teachers are more consistent in following these objectives in subjects that are directly linked to arts and cultural education such as Music, Art and Slovene.
Ključne besede:arts and cultural education, teacher, primary school, primary school education, curricula


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici