Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VPLIV DALJINSKEGA VODENJA PROMETA VLAKOV NA VARNOST V ŽELEZNIŠKEM PROMETU
Avtorji:
ID
Megla, Darko
(Avtor)
ID
Mlinarić, Tomislav Josip
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Godec, Andrej
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Megla_Darko_2011.pdf
(1,67 MB)
MD5: 8DFF14E42A92C1BB4625B44BB7180982
PID:
20.500.12556/dkum/07059a11-2e43-4c30-a1fa-db277763bec6
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:
Tehnološki postopek vodenja železniškega prometa je v veliki meri odvisen od stanja javne železniške infrastrukture. Zaradi zastarelih signalnovarnostnih in telekomunikacijskih naprav na javni železniški infrastrukturi v Republiki Sloveniji še vedno prevladuje postajni način vodenja železniškega prometa. Le-ta pa temelji na velikem številu medsebojnih komunikacij med ljudmi z različnih področij, ki so posredno ali neposredno povezani z varno vožnjo vlaka. Zaradi zastarele tehnike in tehnologije ostaja še vedno človek tisti, ki sprejema ključne odločitve pri vodenju železniškega prometa. Da bi vsaj delno razbremenili izvršilne železniške delavce in zmanjšali vpliv tako imenovanega človeškega dejavnika, ki neugodno vpliva na varnost železniškega prometa, je potrebno uvesti nekatere spremembe. Zato je potrebno posodobiti železniški sistem za vodenje in nadzor prometa vlakov, ki zahteva vgradnjo sodobnih signalnovarnostnih in telekomunikacijskih naprav. Postavitev centrov za daljinski nadzor in vodenje prometa vlakov zmanjšuje vpliv človeškega dejavnika pri sprejemanju odločitev za rutinski del vodenja železniškega prometa, kar posledično povečuje tudi varnost železniškega prometa.
Ključne besede:
železniški promet
,
slovensko železniško omrežje
,
vodenje prometa
,
varnost železniškega prometa
,
daljinsko vodenje prometa
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[D. Megla]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-19271
UDK:
621.398:656.25(043.2)
COBISS.SI-ID:
15251734
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:CHB4DPC7
Datum objave v DKUM:
01.07.2011
Število ogledov:
3449
Število prenosov:
653
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FG
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MEGLA, Darko, 2011,
VPLIV DALJINSKEGA VODENJA PROMETA VLAKOV NA VARNOST V ŽELEZNIŠKEM PROMETU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : D. Megla. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19271
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
IMPACT OF REMOTE CONTROL TRAINS ON RAIL SAFETY
Opis:
Technological process of railway traffic management is largely dependent on the status of public railway infrastructure. Due to outdated signalling and telecommunications equipment on the public railway infrastructure in Slovenia, the station guidance is still predominant. This manner of guidance is based on a large number of inter-communications between people from different fields, which are directly or indirectly related to the safe running of trains. Due to outdated techniques and technologies the man continues to be a key decision maker in the management of railway traffic. To partially lighten the burden of the executive railway workers and reduce the impact of the so-called human factor, which adversely affects the safety of railway traffic, we need to make some changes. It is therefore necessary to modernize the railway system for the management and control of trains, which requires the installation of modern signalling and telecommunications equipment. Setting up centres for remote monitoring and control of trains reduces the influence of human factor in the decision as a routine part of running railways which increases the safety of railway traffic.
Ključne besede:
railway transport
,
the Slovenian railway network
,
traffic management
,
the safety of railway traffic
,
remote traffic management
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj