| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ORGANIZACIJA IN KAKOVOST V JAVNEM ZAVODU PSIHIATRIČNA BOLNIŠNICA VOJNIK
Avtorji:ID Čretnik, Simon (Avtor)
ID Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Cretnik_Simon_2011.pdf (812,13 KB)
MD5: C13729B8C3F1C2003066AFC330E3398E
PID: 20.500.12556/dkum/f836eb92-4a24-4859-bc58-a20c06233480
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis: Vsaka organizacija ima svoje poslanstvo, ki ga mora prepoznati in opredeliti ter si postaviti take cilje, da ga bo uresničila. Managerji organizacije so ključni ljudje, ki morajo postavljati cilje in s planiranjem, organiziranjem, vodenjem in nadzorovanjem zagotavljati, da bodo ti cilji tudi doseženi. Pri tem ni pomembno, ali gre za privatni ali javni sektor. Principi in modeli poslovodenja ostajajo enaki, čeprav se cilji po svoji vsebini med njimi razlikujejo. Kakovost v zdravstvu je proces, ki je vpleten v vsakdanje delo v zdravstvu in zagotavlja primerno zdravstveno oskrbo ter teži k nenehnemu izboljševanju, saj bolniki pričakujejo stalno dostopnost zdravstvenih storitev in različne možnosti zdravljenja. Psihiatrične bolnišnice so organizirane po regijah, zmogljivosti bolnišnic pa so usklajene s potrebami regije. Sodelovanje vodstva javnih zdravstvenih zavodov, zdravnikov, medicinskih sester in drugih zaposlenih je namreč tisto, ki odpira ključna vprašanja uspešnega vodenja procesov v zdravstvu, vodi do odgovorov za večje zadovoljstvo pacientov, zaposlenih in širšega okolja bolnišnic, kar je ključni vzvod za kakovost in inovativnost v poslovanju bolnišnic. Problemi, ki se pojavljajo v psihiatriji tako na strokovnem, pravnem, finančnem, organizacijskem področju, so zaradi narave duševnih motenj specifični in se razlikujejo od drugih medicinskih strok.
Ključne besede:management, javni zavod, bolnišnica, kakovost v zdravstvu, Psihiatrična bolnišnica Vojnik
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Čretnik]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-19167 Novo okno
UDK:005.336.3
COBISS.SI-ID:10750236 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SWMETNCN
Datum objave v DKUM:22.08.2011
Število ogledov:3438
Število prenosov:279
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ČRETNIK, Simon, 2011, ORGANIZACIJA IN KAKOVOST V JAVNEM ZAVODU PSIHIATRIČNA BOLNIŠNICA VOJNIK [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Čretnik. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19167
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ORGANISATION AND QUALITY AT PUBLIC INSTITUTE PSYCHIATRIC HOSPITAL VOJNIK
Opis: Each organization has its own mission that must be identified and defined. Organization has to set up such objectives that this mission can be realized. Managers of organizations are key people, who should be setting goals and by planning, organizing, managing and controlling ensuring that these goals will be achieved. It is not important whether it is about private or public sector. Principles and models of management remain the same even if the objectives differ by its content. Quality in health care is a process that is involved in everyday work in health care and provides an appropriate medical care and strives to constant improvement, because patients expect continual access to health services and various treatment options. Psychiatric hospitals are organized by regions, hospital efficiency is adjusted with the needs of the region. Participation of the management of public health institutions, doctors, nurses and other employees is what raises key issues for successful management processes in health care, leads to increased responses for patients’,employees’ and the wider hospital environment satisfaction, which is a key factor for quality and innovation in the business of hospitals. Problems that arise in psychiatry at professional, legal, financial, organizational field, are, because of the nature of mental illnesses, specific and differ from other medical professions.
Ključne besede:management, public institution, hospital, quality in health care, Psychiatric hospital Vojnik


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici