| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:INOVIRANJE PODJETJA NA PRODAJNEM PODROČJU
Avtorji:ID Karner, Blaž (Avtor)
ID Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Karner_Blaz_2011.pdf (551,73 KB)
MD5: B2D79371E694D248134BE30E56186520
PID: 20.500.12556/dkum/d9ace6ea-8301-445c-a3c2-672d84f67ad9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis: Prvi del diplomskega dela predstavlja teoretični del: inoviranje v podjetju, tehnike prodaje, torej tisto, kar bo v praktičnem delu za podjetje uporabno. V praktičnem delu pa celotna raziskava diplomskega dela temelji na primeru podjetja, v katerem tudi sam aktivno sodelujem. Narejena je bila anketa med zaposlenimi. Ob koncu diplomskega dela so v sklepnem delu strnjene ugotovitve in spoznanja, s pomočjo katerih sem prišel do za podjetje koristnih dejstev. Uspešnost podjetja se ocenjuje na podlagi doseženih ciljev. Cilje poslovanja pri podjetju s prodajno dejavnostjo sta zadovoljna stranka in s prodajno ceno maksimiranje dobička. Torej je glavno merilo uspešnosti in učinkovitosti na prodajnem področju prodaja izdelkov končnemu uporabniku, v prodajni ceni pa sta vključena ustrezen dobiček in sredstva za nadaljnji razvoj podjetja. Razvoj in inoviranje v obliki izdelkov, storitev, tehnologij ipd., sta uspešna če ju trg sprejme.
Ključne besede:inovacije, prodajno področje, inovativni prodajni proces, storitve, izdelki, podjetje Akvonij
Kraj izida:Celje
Založnik:[B. Karner]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-19157 Novo okno
UDK:005.5
COBISS.SI-ID:10748444 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NOGOH9NV
Datum objave v DKUM:19.08.2011
Število ogledov:2080
Število prenosov:173
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
KARNER, Blaž, 2011, INOVIRANJE PODJETJA NA PRODAJNEM PODROČJU [na spletu]. Diplomsko delo. Celje : B. Karner. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19157
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:

Ni podobnih del

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INNOVATIONS OF THE COMPANY AT THE SALES FIELD
Opis: Diploma work therefore deals with innovation in a company's sales department, which includes innovating different sales techniques, innovating of offers, promoting sales through different marketing techniques and searching for new and faster methods of sale – everything to achieve better business performance based on the services sector. The emphasis is on the importance of innovative sales processes for better competitiveness and better business result. The first part presents the theoretical part: Innovating sales techniques in a company; in other words it treats what could be practically used in a firm. In the practical part, the whole research of this work is based on the case of a firm where I actively participate. In the conclusion of my Diploma work, I summarized all the findings which helped me to come to useful data for the company. The success of a firm is evaluated on the basis of the achieved aims. The objectives of doing business in a company which is engaged in sales are a satisfied customer and the maximization of the profits. The basic criterion for measuring success and effectiveness in the sales area is therefore the sale of products to the final consumer, where the profit and the funds for the ongoing development of the company are already included in the price of a product. Development and innovation in the form of products, services, technologies, etc, is only successful if the market accepts them.
Ključne besede:innovation, sales department, innovative sales process, services, products, company Akvonij.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici