Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
INOVIRANJE PODJETJA NA PRODAJNEM PODROČJU
Avtorji:
ID
Karner, Blaž
(Avtor)
ID
Uršič, Duško
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Karner_Blaz_2011.pdf
(551,73 KB)
MD5: B2D79371E694D248134BE30E56186520
PID:
20.500.12556/dkum/d9ace6ea-8301-445c-a3c2-672d84f67ad9
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Prvi del diplomskega dela predstavlja teoretični del: inoviranje v podjetju, tehnike prodaje, torej tisto, kar bo v praktičnem delu za podjetje uporabno. V praktičnem delu pa celotna raziskava diplomskega dela temelji na primeru podjetja, v katerem tudi sam aktivno sodelujem. Narejena je bila anketa med zaposlenimi. Ob koncu diplomskega dela so v sklepnem delu strnjene ugotovitve in spoznanja, s pomočjo katerih sem prišel do za podjetje koristnih dejstev. Uspešnost podjetja se ocenjuje na podlagi doseženih ciljev. Cilje poslovanja pri podjetju s prodajno dejavnostjo sta zadovoljna stranka in s prodajno ceno maksimiranje dobička. Torej je glavno merilo uspešnosti in učinkovitosti na prodajnem področju prodaja izdelkov končnemu uporabniku, v prodajni ceni pa sta vključena ustrezen dobiček in sredstva za nadaljnji razvoj podjetja. Razvoj in inoviranje v obliki izdelkov, storitev, tehnologij ipd., sta uspešna če ju trg sprejme.
Ključne besede:
inovacije
,
prodajno področje
,
inovativni prodajni proces
,
storitve
,
izdelki
,
podjetje Akvonij
Kraj izida:
Celje
Založnik:
[B. Karner]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-19157
UDK:
005.5
COBISS.SI-ID:
10748444
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:NOGOH9NV
Datum objave v DKUM:
19.08.2011
Število ogledov:
2080
Število prenosov:
173
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KARNER, Blaž, 2011,
INOVIRANJE PODJETJA NA PRODAJNEM PODROČJU
[na spletu]. Diplomsko delo. Celje : B. Karner. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19157
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Green transition in slovenian building and civil engineering industry
PUR in geopolymer
High temperature resistant fly-ash and metakaolin-based alkali-activated foams
Environmental and biological impact of fly ash and metakaolin-based alkali-activated foams obtained at 70°C and Fired at 1,000°C
Evaluation of locally available amorphous waste materials as a source for alternative alkali activators
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
INNOVATIONS OF THE COMPANY AT THE SALES FIELD
Opis:
Diploma work therefore deals with innovation in a company's sales department, which includes innovating different sales techniques, innovating of offers, promoting sales through different marketing techniques and searching for new and faster methods of sale – everything to achieve better business performance based on the services sector. The emphasis is on the importance of innovative sales processes for better competitiveness and better business result. The first part presents the theoretical part: Innovating sales techniques in a company; in other words it treats what could be practically used in a firm. In the practical part, the whole research of this work is based on the case of a firm where I actively participate. In the conclusion of my Diploma work, I summarized all the findings which helped me to come to useful data for the company. The success of a firm is evaluated on the basis of the achieved aims. The objectives of doing business in a company which is engaged in sales are a satisfied customer and the maximization of the profits. The basic criterion for measuring success and effectiveness in the sales area is therefore the sale of products to the final consumer, where the profit and the funds for the ongoing development of the company are already included in the price of a product. Development and innovation in the form of products, services, technologies, etc, is only successful if the market accepts them.
Ključne besede:
innovation
,
sales department
,
innovative sales process
,
services
,
products
,
company Akvonij.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj