| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:RAZISKOVALNO USMERJENI POUK SPOZNAVANJA OKOLJA
Avtorji:ID Kosaber, Martina (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kosaber_Martina_2011.pdf (884,73 KB)
MD5: 74B919D9EB5A6EF8BB08E24BD888243A
PID: 20.500.12556/dkum/049665a7-b1ab-4501-a98a-2c175f07201f
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Pri raziskovalno usmerjenem pouku je učenec v vlogi aktivnega raziskovalca – sam išče in odkriva novo. Zadošča, da odkrije nekaj, česar še ni vedel. Bistvo je: odkrivati svet samemu sebi. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu definiramo raziskovalni pouk in opredelimo njegov namen, značilnosti in cilje. Predstavimo tudi organizacijske oblike raziskovanja, učne oblike in stopnje raziskovalnega procesa. V empiričnem delu smo proučili odnos učiteljev tretjega razreda do raziskovalnega pouka pri predmetu spoznavanje okolja. Predvsem nas je zanimalo, kako učitelji pojmujejo raziskovalni pouk, kako pogosto in kje ga izvajajo ter kaj so prednosti in kaj pomanjkljivosti raziskovalnega pouka. Proučili smo, ali obstajajo razlike med rezultati glede na dolžino učiteljeve delovne dobe. Rezultati so pokazali, da učitelji poznajo raziskovalni pouk in da ga najpogosteje izvajajo pri naslednjih tematskih sklopih: Jaz in narava, Kaj zmorem narediti in Pogledam naokrog. Izvajajo ga v okolici šole, učilnici in šoli v naravi. Prednosti raziskovalnega pouka so večja samostojnost učencev, eksperimentiranje in večja motiviranost učencev. Slabosti raziskovalnega pouka pa sta, da načrtovanje in organizacija vzameta veliko časa, pri rednem pouku pa le-tega velikokrat primanjkuje. Učitelji se želijo dodatno usposabljati za raziskovalni pouk.
Ključne besede:razredni pouk, raziskovalni pouk, predmet spoznavanje okolja, tretji razred
Kraj izida:Žegar
Založnik:[M. Kosaber]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-19156 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:18510088 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:9GCDTIHO
Datum objave v DKUM:08.07.2011
Število ogledov:4592
Število prenosov:809
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
KOSABER, Martina, 2011, RAZISKOVALNO USMERJENI POUK SPOZNAVANJA OKOLJA [na spletu]. Diplomsko delo. Žegar : M. Kosaber. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19156
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:RESEARCH-ORIENTED NATURAL AND SOCIAL STUDIES
Opis:Research-oriented education means that pupils are actively engaged in research – they research and discover new things on their own. Their mission is accomplished if they discover something completely new. The ultimate goal is to discover the world around them. This diploma thesis consists of theoretical and empirical part. Theoretical part of this thesis defines research-oriented natural and social studies and their goal, characteristics and purpose. It also presents organizational forms of research, educational forms and different levels of the research process. The empirical part presents the relation of third grade teachers towards research-oriented education in natural and social studies. The focus of our work was how teachers see research-oriented education, how often and in which circumstances it is used and which are the advantages and downsides of such education. In this context we examined if there were evident discrepancies between teachers with more and those with less years of teaching experience. The results show that the teachers are familiar with research-oriented education and that they use it most frequently in the following thematic sets: Nature and I (Jaz in narava), What I Can Do (Kaj zmorem narediti) and Look Around (Pogledam naokrog). Research-oriented education is conducted in the vicinity of schools, in the classroom and in natural surroundings. The advantages of this type of education are greater learning independence of children, experimenting and better motivation. The downsides are that the planning and organization of research-oriented natural and social studies requires a lot and very often too much time, a luxury teachers do not have. Teachers wish to receive additional training for research-oriented natural and social studies.
Ključne besede:primary school education, research-oriented education, natural and social studies, third grade


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici