| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PROSTI ČAS OTROK V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:ID Kukovec, Bojana (Avtor)
ID Pšunder, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kukovec_Bojana_2011.pdf (1,91 MB)
MD5: 2C868E434A635DF5D85257838B7CDF02
PID: 20.500.12556/dkum/47ffa8b1-4be4-4cbf-9124-e1b6b6460fd8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:POVZETEK Družina ni samo biološka struktura, je vir posameznikovega duševnega razvoja, njegove duhovne in osebnostne rasti. Vpliv družine se ne kaže samo v vzgoji, eksistencialno pomembno je že to, da daje posamezniku okrilje, v katerem doživlja ljubezen in sprejemanje in v katerem se čuti zaželenega in varnega. Izrednega pomena za družino je tudi skupno preživljanje prostega časa. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, kako otroci prvega triletja osnovne šole preživljajo prosti čas doma, v šoli in v institucijah izven šole. Pri izdelavi diplomskega dela je bil uporabljen vzorec 120 staršev otrok prvega, drugega in tretjega razreda dveh osnovnih šol. Podatki so bili zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika in obdelani z ustreznimi statističnimi postopki, in sicer na nivoju deskriptivne in inferenčne statistike. V raziskavi je bilo ugotovljeno, da je prosti čas otrok kvalitetno preživet. Dejavnosti, ki jih otroci v prostem času preživljajo z družino, so številne in raznolike. Starši znajo prisluhnit željam in interesom otrok ter temu primerno prilagoditi svoje obveznosti. Interesne dejavnosti v šoli so pogosto obiskane, otrokom so dane tudi možnosti učenja nemškega in angleškega jezika. Udeležba otrok v izvenšolskih dejavnostih je nižja. Prosti čas tudi danes ohranja svojo vlogo. Starši se zavedajo, da otroci skozi preživljanje prostega časa zadovoljujejo potrebo po počitku in razvedrilu ter se hkrati učijo za življenje.
Ključne besede:Ključne besede: otrok, družina, prosti čas, igra, prvo triletje osnovne šole, interesne dejavnosti, izvenšolske dejavnosti
Kraj izida:Maribor
Založnik:[B. Kukovec]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-18633 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:18446344 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EICMFOEV
Datum objave v DKUM:14.06.2011
Število ogledov:4705
Število prenosov:502
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
KUKOVEC, Bojana, 2011, PROSTI ČAS OTROK V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Kukovec. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=18633
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:LEISURE CLASSES OF CHILDREN IN THE FIRST TRIENNIUM OF PRIMARY SCHOOL
Opis:ABSTRACT A family is not only a biological structure but it is a source of a mental growth of each individual. An influence of a family is reflected not only in education but it also has an existential importance because it gives wings under which an individual experiences love and acceptances and under which he feels desirable and safe. Extraordinary important for a family is also common leisure. A purpose of my diploma paper was to determine how the children of first three years in primary school spend their leisure time at home, in school and in institutions outside school. In compiling diploma thesis I used a sample of 120 parents of children in the first, second and third grade of two primary schools. Data were collected through a survey questionnaire and processed by appropriate statistical procedures depending on a level of descriptive and inferential statistics. The survey found out that children spend their free time very qualitatively. Activities in children's free time with their families are numerously and heterogeneous. Parents are able to listen to the needs and interests of their children and accordingly adjust their obligations. Curricular activities in school are often visited and children can also learn German and English. Children's participation in extracurricular activities is lower. Leisure also today retains its role. Parents realize and aware that children through leisure satisfy a need for rest and entertainment and also learn for a life.
Ključne besede:a child, a family, a leisure, a game, first three years of a primary school, curricular activities, extracurricular activities


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici