Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ALI MED NAŠIMI PETOŠOLCI ŠE ŽIVI SLOVENSKA LJUDSKA PESEM?
Avtorji:
ID
Lozinšek, Janja
(Avtor)
ID
črčinovič rozman, janja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Lozinsek_Janja_2011.pdf
(1002,03 KB)
MD5: 740FD5DBE98BAB537028ED648E9E7B22
PID:
20.500.12556/dkum/4fc9741f-7f25-4d00-99f9-7cfdcef74d52
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Ljudska glasba je pomemben del narodove kulturne dediščine in je vključena v Učni načrt za glasbeno vzgojo v osnovnih šolah. Učiteljem daje ogromno idej in možnosti, kako otrokom približati to glasbeno zvrst ter prispevati k ohranjanju slovenske ljudske pesmi ter njihovo življenje in prenašanje na prihodnje rodove, kot del narodove dediščine. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti v kolikšni meri in na kakšen način je ljudska pesem sploh prisotna med slovenskimi petošolci. V raziskavo je bilo vključenih 200 učencev in učenk petih razredov iz ptujskega območja, od tega je bilo 100 učencev in učenk mestnih šol (OŠ Mladika, OŠ Ljudski vrt, OŠ Olge Meglič) ter 100 učencev in učenk podeželskih šol (OŠ Gorišnica, OŠ Destrnik, OŠ Markovci, OŠ Dornava) . Pri raziskavi je bila uporabljena deskriptivna metoda empiričnega pedagoškega raziskovalnega dela. Rezultati so bili pridobljeni s pomočjo anketnih vprašalnikov. Ugotovili smo, da imajo petošolci radi ljudske pesmi. Najpomembnejšo vlogo pri ohranjanju ljudskega izročila ima šola. Velikih odstopanj v poznavanju ljudskih pesmi med mestno ali podeželsko šolo ni bilo zaznati. Zavedati se moramo, da poplava sodobne glasbe in različnih glasbenih stilov še ne pomeni kvalitetne glasbe. V vzgojno-izobraževalni proces je potrebno vključiti ljudsko glasbo, da se bo bogata kulturna dediščina, ki jo imamo v Sloveniji, ohranjala še naprej. Ključne besede: ljudsko izročilo, ljudska glasba, značilnosti slovenske ljudske pesmi, učni načrt za glasbeno vzgojo, ljudska pesem v prvem in drugem triletju.
Ključne besede:
ljudsko izročilo
,
ljudska glasba
,
značilnosti slovenske ljudske pesmi
,
učni načrt za glasbeno vzgojo
,
ljudska pesem v prvem in drugem triletju.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Lozinšek]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-18606
UDK:
78(043.2)
COBISS.SI-ID:
18460424
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:PFV4IJMS
Datum objave v DKUM:
22.06.2011
Število ogledov:
3824
Število prenosov:
737
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LOZINŠEK, Janja, 2011,
ALI MED NAŠIMI PETOŠOLCI ŠE ŽIVI SLOVENSKA LJUDSKA PESEM?
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Lozinšek. [Dostopano 29 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=18606
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Uporaba schengenskega informacijskega sistema pri mejni kontroli
Ataše v slovenski policiji
Policijska postaja za izravnalne ukrepe
Nemotorizirani načini varovanja zelene meje
Izravnalni ukrepi v okviru schengenskega sporazuma
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
V skupnost usmerjeno policijsko delo
Upravni spor
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
DOES THE SLOVENIAN VOLKSONG STILL EXIST AMONG OUR FIFTGRADES?
Opis:
Folk music is an important part of the nation’s cultural heritage and is included in the syllabus for musical education in primary schools. It gives teachers a variety of possibilities of how to bring this music type closer to children and preserving the Slovenian folk songs and their lives as well as pass them down to future generations as a part of their national heritage. The purpose of this diploma paper is to establish to what extent and in which way, is the folk music present among Slovenian fifth-graders. The research is based on 200 fifth grade pupils within the Ptuj region, 100 of them are pupils from urban schools (OŠ Mladika, OŠ Ljudski vrt, OŠ Ogle Meglič) and 100 of them come from rural schools (OŠ Gorišnica, OŠ Destrnik, OŠ Markovci, OŠ Dornava). The descriptive method of the empirical pedagogical research work was used in the research. The results were gained by questionnaires. We found out that the fifth-graders like folk songs. The school is taking over the most important role in preserving the folk tradition. There were no essential differences in the knowledge of the folk songs or music among the pupils from the urban or rural areas. We have to be aware that the flood of modern music and different music styles does not necessarily mean qualitative music. We must include folk music in the educational process in order to preserve the rich Slovenian heritage in the future.
Ključne besede:
folk tradition
,
folk music
,
features of Slovenian folk songs
,
syllabus for musical education
,
folk songs in the first six years of primary school.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj