Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Metodično ravnanje v osnovnem, srednjem in visokem izobraževanju
Avtorji:
ID
Taboršak, Jasenka
(Avtor)
ID
Kramar, Martin
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Taborsak_Jasenka_2011.pdf
(761,09 KB)
MD5: E85FBD40541366E36985ECEA89C56B7D
PID:
20.500.12556/dkum/d105395e-a270-4abf-a39d-d4f7cf264027
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Metode pouka so osrednji del širšega dogajanja v pouku, v katerem se prepletajo poučevanje, učenje, vzgajanje, razvijanje sposobnosti in oblikovanje celotne osebnosti učencev. Metodično ravnanje pa se nanaša na delovanje subjektov izobraževalnega procesa, torej na splet različnih individualnih in skupinskih aktivnosti učiteljev in učencev, ki niso omejene samo na obravnavo konkretne učne snovi, temveč zajemajo tudi drugo dogajanje v izobraževalnem procesu. Namen diplomskega dela je bil preučiti metodično ravnanje učiteljev v osnovnem, srednjem in visokem izobraževanju ter kontinuiteto in razvoj metodičnega ravnanja skozi vse tri ravni izobraževanja. V teoretičnem delu je bilo opredeljeno metodično ravnanje v izobraževalnem procesu in predstavljene posamezne metode pouka. Namen empiričnega dela diplomskega dela je bil raziskati značilnosti prevladujočega metodičnega ravnanja v osnovnem, srednjem in visokem izobraževanju. V ta namen je bil sestavljen anketni vprašalnik, ki ga je rešilo 143 učencev, dijakov in študentov. Analiza rezultatov vprašalnika je pokazala, da se metodično ravnanje učiteljev razlikuje glede na raven izobraževanja. V osnovnem izobraževanju učitelj pri pouku uporablja različne metode in oblike dela, medtem ko se v srednjem in visokem izobraževanju osredotoča na eno metodo in s tem zavira razvoj metodičnega ravnanja. Zato ne moremo neposredno govoriti o razvoju metodičnega ravnanja skozi vse tri ravni izobraževanja. Zato si večina dijakov in študentov želi, da bi učitelj obravnavano snov posredoval na bolj zanimiv in življenjski način ter da bi podal več primerov iz vsakdanjega življenja, s katerimi bi olajšal razumevanje obravnavane snovi. Prav tako si želijo tudi več skupinskega dela, s katerim bi se izboljšali odnosi med učiteljem in učenci ter učenci samimi.
Ključne besede:
metodično ravnanje
,
metodične kompetence
,
metode pouka
,
vidiki
,
dimenzije
,
ravni in dejavniki metod
,
osnovno izobraževanje
,
srednje izobraževanje
,
visoko izobraževanje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Taboršak]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-18602
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18541320
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:EDQPFWVO
Datum objave v DKUM:
20.07.2011
Število ogledov:
2327
Število prenosov:
268
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TABORŠAK, Jasenka, 2011,
Metodično ravnanje v osnovnem, srednjem in visokem izobraževanju
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Taboršak. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=18602
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Stresnost študija na Fakulteti za varnostne vede
Motivacija študentov
Motivacija študentov za študij na FVV
Metoda stalnega analiziranja izkazanega znanja učencev kot orodje upravljanja v šolstvu
Predlog posodobljenega učnega načrta
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Motivacija zaposlenih v osnovni šoli za neformalno izobraževanje
Evalvacija šolskega matematičnega tekmovanja Kenguru
Vpliv stresa na tehnično osebje v šoli
Položaj študentov
Stres in izgorelost pri ravnateljih v slovenskih srednjih šolah
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Methodical approach in primary, secondary and higher education
Opis:
Class methods are a central part of broader events in classes. They combine teaching, education, development of skills and children’s whole personality. Methods apply to subjects of educational process and thus to a knot of different individual and group activities of teachers and students, which are not limited only to processing the lecture content, but also other events in the educational process. The aim of this diploma paper was to study teachers' teaching methods in primary, secondary and higher education, together with the continuity and development of methods through all three levels of education. Theoretical part of the paper defines methods in the educational process and presents individual class methods. The goal of empirical part was to research characteristics of prevailing methods in primary, secondary and higher education. Questionnaire was created and answered by 143 students from all three levels of education. Analysis of the results showed that teachers' methods differ according to level of education. In primary school, teachers use different methods in class while in secondary school and university, teachers focus on one method, thus hindering their development. Because of that fact, we cannot directly talk about the development of methods through all three levels of education. Most secondary school and university students want teachers to present the lectures in a more interesting and vital may and giving more examples from everyday life which would enable easier understating of the lecture. Students also want more team work which would improve relations between students and teachers and among students themselves.
Ključne besede:
methodical approach
,
methodical competences
,
class methods
,
aspects
,
dimensions
,
levels and parameters of methods
,
primary education
,
secondary education
,
higher education
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj