Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
STRATEŠKI KONCEPT TRŽENJA LASTNE BLAGOVNE ZNAMKE DRUŽBE MERKUR D.D. NA TUJIH TRGIH
Avtorji:
ID
Kolman, Jožef
(Avtor)
ID
Jurše, Milan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Kolman_Jozef_2011.pdf
(1,43 MB)
MD5: D489BA5BF15D4E6CAED7166AB16B2EBC
PID:
20.500.12556/dkum/f06c2c11-e936-4187-92c7-ea874b5e207a
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V Merkurju, ki je užival sloves največjega trgovca tehničnega blaga v regiji, so se konec leta 2005 odločili, da bodo uvedli lastno blagovno znamko. S to odločitvijo so kot prvo domače trgovinsko podjetje na neživilskem področju želeli slediti trendom iz mednarodnega okolja. Poleg zgleda globalnega okolja jih je v to odločitev pripeljalo tudi dejstvo, da z obstoječimi blagovnimi znamkami niso imeli možnosti večanja tržnega deleža. V očeh potrošnikom je veljal Merkur za ponudnika kakovostnih, a dražjih proizvodov. Na to so opozarjali tudi prodajni centri, ki so bili zasnovani po zgledu specializiranih prodajaln. Vse to ter več kot 110-letna tradicija Merkurja je vplivalo na končno odločitev vodstva o uvedbi prave lastne blagovne znamke z družinama BIVA in MTECH. Blagovno znamko so pozicionirali v višji srednji kakovostni segment. Z njo so hoteli privabiti nove, cenovno občutljivejše kupce, ki so želeli kupiti kakovostne in inovativne izdelke, vendar po dostopnejši ceni. Pravilnost odločitve se je pokazala predvsem z vidika dobičkonosnosti, saj so proizvodi lastne blagovne znamke ustvarjali višjo stopnjo razlike v ceni kot primerljivi izdelki tako na domačem kot tujih trgih.
Ključne besede:
boj blagovnih znamk
,
strateški koncept
,
lastna blagovna znamka
,
Merkur – prima kvaliteta
,
BIVA
,
MTECH
,
tržni potencial
,
kupna moč
,
tuji trgi
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Kolman]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-18512
UDK:
339.138
COBISS.SI-ID:
10711068
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:QXZTIQWW
Datum objave v DKUM:
04.07.2011
Število ogledov:
2674
Število prenosov:
223
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOLMAN, Jožef, 2011,
STRATEŠKI KONCEPT TRŽENJA LASTNE BLAGOVNE ZNAMKE DRUŽBE MERKUR D.D. NA TUJIH TRGIH
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Kolman. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=18512
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Foreword
Analiza uspešnosti poslovanja podjetja
Uvodni nagovor
Sestava in analiza letnega poročila
Analiza letnega poročila gospodarske družbe
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vloga medicinske sestre pri trombolitičnem zdravljenju možganske kapi
Vloga medicinske sestre pri obravnavi pacienta z disfagijo po možganski kapi
Vloga medicinske sestre pri obravnavi bolnika z žolčnimi kamni
Težave bolnikov po možganski kapi
Vloga medicinske sestre pri zdravljenju odvisnosti od prepovedanih drog
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
STRATEGIC CONCEPT OF MARKETING MERKUR PRIVATE LABELS IN FOREIGN MARKETS
Opis:
Company Merkur was renowned as the biggest merchant with technical goods in a region, so at the end of a year 2005 they decided to introduce their private label. By that decision they wanted to follow trends from the international environment as the first national trade company on a non-food area. Besides the example of global environment it was also the fact that with the already existing trademarks they did not have possibilities to increase market share that contributed to that decision. In the eyes of consumers Merkur was seen as a provider of quality, but more expensive products. That was indicated also by shopping centers, which were designed like specialized stores. All of this, and more than 110-year-old tradition of Merkur had an impact on a final decision of the management to introduce private label with families BIVA and MTECH. They positioned the label in an upper middle quality segment. The purpose was to attract new, price-sensitive consumers, who wanted to buy quality and innovative products, but at more accessible price. That decision proved to be right also because those products made more profit than comparable products on domestic and international markets.
Ključne besede:
battle of brands
,
strategic concept
,
private labels
,
Merkur – prime quality
,
BIVA
,
MTECH
,
market potential
,
purchasing power
,
market share
,
foreign markets
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj