Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
BONG JOON-HO IN SODOBNI JUŽNOKOREJSKI FILM
Avtorji:
ID
Robar, Matej
(Avtor)
ID
Zajc, Melita
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Robar_Matej_2011.pdf
(2,06 MB)
MD5: 09E991088E3A2B0A7778E7284536A2FA
PID:
20.500.12556/dkum/6ccd77b3-8726-44b7-8c20-82765c9c319e
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Južnokorejska filmska industrija je med leti 1999 in 2005 doživela izjemen komercialni razvoj, v letih 2007 in 2008 pa se je znašla v globoki recesiji. Diplomsko delo obravnava zgodovino južnokorejske kinematografije in glavne vzroke, ki so pripeljali do njenega nezavidljivega položaja v začetku 90. let 20. stoletja. Nadalje se v delu ugotavlja, kako se je v času nove korejske kinematografije spremenila južnokorejska filmska industrija in kako južnokorejski film. Na podlagi avtorske teorije, je v diplomskem delu zajeta analiza filmov Bong Joon-hoja, enega najbolj priznanih režiserjev sodobnega južnokorejskega filma.
Ključne besede:
nova korejska kinematografija
,
Bong Joon-ho
,
avtorska teorija
,
Južna Koreja
,
filmska zakonodaja
,
chaebol
,
korejski val
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Robar]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-18458
UDK:
791.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
15082262
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:107L3OGA
Datum objave v DKUM:
13.05.2011
Število ogledov:
11672
Število prenosov:
181
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ROBAR, Matej, 2011,
BONG JOON-HO IN SODOBNI JUŽNOKOREJSKI FILM
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Robar. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=18458
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
BONG JOON-HO AND CONTEMPORARY SOUTH KOREAN FILM
Opis:
The South Korean film industry experienced a tremendous commercial development between the years 1999 and 2005 but was in a deep recession in 2007-08. The paper examines the history of South Korean cinema and deals with the main causes that have led to the unenviable position of South Korean cinema in the early 1990s. In this work it will be determined, how the South Korean film industry and the film itself have changed during the New Korean Cinema. In the concluding analysis, based on the auteur theory, the paper examines the films of Bong Joon-ho, one of the most acclaimed directors of contemporary South Korean film.
Ključne besede:
New Korean Cinema
,
Bong Joon-ho
,
auteur theory
,
South Korea
,
film policy
,
chaebol
,
Korean wave
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj