Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PRIMERI SODELOVALNEGA UČENJA PRI ZGODOVINSKIH TEMAH V 5. RAZREDU
Avtorji:
ID
Skale, Tanja
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Skale_Tanja_2011.pdf
(16,85 MB)
MD5: 2AA7F7E12D613147BD94B24F3F5AAB7E
PID:
20.500.12556/dkum/bf01d80f-cc2a-4144-a2b5-3b236f59aef8
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Kadar govorimo o razvoju otroka, je pomembno, da govorimo o njegovem celostnem razvoju. Sodelovalno učenje je način sodobnega pouka, s katerim lahko delno pripomoremo k celostnemu razvoju otroka, saj lahko vplivamo na razvoj njegovega spoznavnega, čustveno-motivacijskega ter socialnega področja (Peklaj, 2001). Sodelovalno učenje se v šoli pojavlja kot sodobna oblika dela. V slovenskem prostoru je sodelovalno učenje s teoretičnega vidika najbolje opredelila Cirila Peklaj. Njej gre zasluga, da se danes posledično sodelovalno učenje uveljavlja, udejanja pri posameznih predmetih v slovenskih šolah. V ta namen je nastala tudi ta diplomska naloga. V teoretičnem delu diplomske naloge Primeri sodelovalnega učenja pri zgodovinskih temah v 5. razredu so predstavljeni temeljni elementi sodelovalnega učenja kot enega izmed možnih načinov strukturiranja učne situacije. Predstavljeno je, kaj je sodelovalno učenje, kakšna sta vloga in pomen sodelovalnega učenja za celostni razvoj otroka. Opredeljena so osnovna načela sodelovalnega učenja, prednosti in slabosti izvajanja takšnega načina dela, metode oziroma strukture sodelovalnega učenja in učiteljeva vloga pri sodelovalnem učenju. Vključeni so tudi napotki za uvajanje sodelovalnega dela v skupine. Opisano je več sodelovalnih metod oziroma struktur sodelovalnega učenja, hkrati pa so predstavljene tudi težave, ki se lahko pojavijo pri uvajanju sodelovalnega učenja in nenazadnje tudi možni načini za njihovo premagovanje. V praktičnem delu diplomske naloge so prikazani primeri sodelovalnih učnih ur, ki so bile strnjene v tri blok ure. Izvedene so bile pri predmetu družba z učenci 5. razreda Osnovne šole Dobrna, in sicer na izbrane učne teme iz učnega načrta s pomočjo štirih struktur sodelovalnega učenja. Cilj je bil proučiti, načrtovati in izvesti štiri metode sodelovalnega učenja v praksi. Na koncu so predstavljena tudi mnenja učencev o sodelovalnem učenju in intervju z učiteljico Ireno Delčnjak Smrečnik.
Ključne besede:
Ključne besede: sodelovalno učenje
,
sodelovanje
,
sodelovalne veščine
,
celostni razvoj.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Skale]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-18159
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18351368
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:EN9YNF6J
Datum objave v DKUM:
12.05.2011
Število ogledov:
5655
Število prenosov:
728
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SKALE, Tanja, 2011,
PRIMERI SODELOVALNEGA UČENJA PRI ZGODOVINSKIH TEMAH V 5. RAZREDU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Skale. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=18159
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Lovska učna pot v slomih za učence tretjega razreda osnovne šole
Zlatorogova učna pot z naravoslovno vsebino za osnovnošolce 4. in 5. razredov
Izvedba naravoslovnih aktivnosti na gozdni učni poti Mrtvice reke Mure za 4. in 5. razred osnovne šole
Vključenost naravoslovnih vsebin 5. razreda osnovne šole v aktivnosti dela centrov šolskih in obšolskih dejavnosti na področju severovzhodne Slovenije
Učna pot po Celju kot priložnost za učenje kulturne dediščine na razredni stopnji
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vloga osnovne šole pri ohranjanju kraja - analiza metafor
Preschool childrenʼs understanding of pro-environmental behaviours
Vedež e-gradivo za spoznavanje okolja v 3. razredu devetletne osnovne šole
Skrb za psa in odnos do narave med učenci
Okoljsko tehnična pripravljenost učencev od 4. do 9. razreda osnovne šole
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
CASES OF COOPERATIVE LEARNING WHEN TEACHING HISTORICAL THEMES IN THE FIFTH GRADE
Opis:
When talking about a child's development it is important to talk about a child’s integral development. Cooperative learning is a method used in modern teaching with which we can partly contribute to integral development of a child since we can affect a child’s cognitive, emotional-motivational and social world (Peklaj, 2001) Cooperative learning has appeared at school as a modern teaching method. From theoretical point of view in Slovenia cooperative learning has been most clearly defined by Cirila Peklaj. Owing to Cirila Peklaj today cooperative learning has slowly appeared and it has still been in the process of reinforcing its position in various school subjects in Slovene schools. For this reason my diploma paper was made. In the theoretical part of this diploma paper ‘Cases of cooperative learning in historical themes in the fifth class of elementary school’ some basic elements of cooperative learning are introduced as one of several methods of structuring a learning situation in the classroom. This part of my diploma paper introduces cooperative learning, what it means, what kind of role it has in teaching and of what significance it is for a child’s integral development. Basic principles of cooperative learning, strengths and weaknesses of this teaching method, methods or structures of cooperative learning and the teacher’s role in cooperative learning are defined. This part also focuses on some guidelines for introduction of cooperative learning in groups. Several cooperative methods or structures of cooperative learning are described. At the same time, some obstacles or problems are presented which can appear when introducing this method in the classroom and also some possible ways of eliminating such problems are mentioned. In the practical part of this diploma paper some cases of cooperative teaching lessons are shown. These lessons were performed in the form of three lessons altogether in the school subject Society in the fifth grade of the elementary school in Dobrna. For these lessons some topics from the curriculum were selected and performed by means of four structures of cooperative learning. Our aim was to study, plan and carry out four methods of cooperative learning in practice. At the end some pupils’ points of view on this teaching method and an interview with their teacher Irena Delčnjak Smrečnik were presented.
Ključne besede:
cooperative learning
,
cooperation
,
cooperative skills
,
integral development.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj