Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Učni pogovor v tretjem in četrtem razredu osnovne šole
Avtorji:
ID
Lačen, Iztok
(Avtor)
ID
Ivanuš-Grmek, Milena
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
ČAGRAN, BRANKA
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Lacen_Iztok_2011.pdf
(1,00 MB)
MD5: FF06ECDF4823DB09EE5B5038DB74F0D9
PID:
20.500.12556/dkum/f25beb04-a068-4757-952a-c79a409f428a
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Učitelji pri izvajanju pouka uporabljajo različne učne metode. Pogovor je dialoška metoda, ki se lahko pojavlja kot samostojna metoda ali sočasno z drugimi učnimi metodami. Predvsem pa je pomembno, da je pogovor metoda, pri kateri ja za doseganje zastavljenega cilja pomembna njena uporaba. Pri tem mora biti pozornost usmerjena predvsem v vodenje pogovora, zastavljanje vprašanj in spremljanje učenčevih odgovorov. Le z dobro pripravljenim učnim pogovorom lahko dosežemo zastavljene cilje. V teoretičnem delu magistrskega dela smo podrobno predstavili značilnosti in vrste metode pogovora, vprašanja, ki se pri uporabi metode pojavljajo, in predstavili smo učni pogovor z vidika konstruktivizma. V empiričnem delu pa predstavljamo izsledke empirične raziskave, ki je temeljila na snemanju in opazovanju pouka. Zanimal nas je čas trajanja pogovora in število pogovorov v učni uri. Z vidika miselnih procesov smo analizirali vprašanja, ki so jih zastavljali učitelji in učenci, in odgovore tako učencev kot učiteljev. V metodi pogovora smo opazovali še razredno interakcijo. Ugotavljamo, da ima trajanje učnega pogovora visok variacijski razmik, v posamezni učni uri pa se pogovor pojavi povprečno 8- do 9-krat. Prevladujejo vprašanja nižjega nivoja. Analiza razredne interakcije pa kaže, da je v metodi pogovora več učiteljevega kot učenčevega govora.
Ključne besede:
osnovna šola
,
prvo triletje
,
učitelj
,
učenec
,
učni pogovor
,
vprašanja
,
odgovori
,
razredna interakcija
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[I. Lačen]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-18019
UDK:
37.091.3:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
18319880
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:BNNJHJLO
Datum objave v DKUM:
21.07.2011
Število ogledov:
5770
Število prenosov:
821
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LAČEN, Iztok, 2011,
Učni pogovor v tretjem in četrtem razredu osnovne šole
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : I. Lačen. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=18019
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Photoacoustics
Photoacoustics
Editor's preface for the special issue on the International Conference on Photoacoustic and Photothermal Phenomena (ICPPP21)
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Editorial
Editorial
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Classroom discussion in the third and fourth grade of primary school
Opis:
Teachers normally apply different teaching methods. Conversation is a method of dialogue which can be applied independently or can be used together with other methods. It is of the utmost importance that its application serves for reaching certain goals. The attention needs to be focused on leading of the conversation, on asking questions and monitoring the students' responses. Only by a well-structured conversation the goals that have been set can be achieved. In the theoretical part of this master's paper we have presented the characteristics and types of the method of conversation in detail besides the questions raised when the method of conversation is applied, and we have presented conversation from the point of view of constructivism. In the empirical part the findings of the empirical research which was based on recording and monitoring the classroom interaction are presented. We were interested in the duration of the conversation, and in the number of conversations taking place within one lesson, questions and answers given by the teachers and students have also been analysed. From the viewpoint of mental processes we have also analysed the questions asked by the teachers and students, and also the answers from students and teachers. Within the method of conversation the classroom interaction has also been monitored. We have found that the duration of the classroom conversation has high durational variations with the occurrences of the conversation within one lesson taking place 8 to 9 times on average. The lower level questions prevail. The analysis of the classroom interaction shows though that teachers speak more than students.
Ključne besede:
primary school
,
the first three school years
,
teacher
,
student
,
classroom conversation
,
questions
,
responses
,
classroom interaction
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj