Naslov: | PRAVNI VIDIK MARKETINGA |
---|
Avtorji: | ID Cilenšek, Nejc (Avtor) ID Vavtar, Bojan (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | VS_Cilensek_Nejc_2011.pdf (529,91 KB) MD5: 7D79C43234F643C44CF408AFB61A5BE1 PID: 20.500.12556/dkum/7e45dee2-b442-488a-a84b-880c947b4217
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FOV - Fakulteta za organizacijske vede
|
---|
Opis: | POVZETEK
V diplomski nalogi, ki je razdeljena na teoretični in praktični del, so najprej predstavljeni temeljni instituti prava, ki posegajo na področje marketinga. Osredotočili smo se na institute obligacijskega prava, ki so temelji vseh pogodb in določajo pravice in obveznosti strank, ki v takšno razmerje vstopijo. V nadaljevanju pa smo se bolj osredotočil na zakone in predpise, ki so relevantni na področju marketinga. Menimo, da se v marketingu s temi instituti najpogosteje srečujemo, zato je pomembno, da jih poznajo vsi, ki se z marketingom ukvarjajo. Marketinški proces zajema širok spekter med seboj povezanih dejavnosti, zato moramo najprej izpostaviti vse te pomembne dejavnosti. To so: izdelek, cene, kupoprodajni pogoji, oglaševanje, komuniciranje, tržne poti in podobno, skupaj pa sestavljajo marketinški miks. Na vseh teh področjih pa se pojavlja obširen splet zakonov in pravnih pravil, ki smo jih v diplomski nalogi na kratko predstavili.
V praktičnem delu diplomske naloge smo izvedeli anketo, s katero smo preverili, kako se predstavljena teorija uresničuje v praksi. Zanimalo nas je predvsem, kaj predpisi pomenijo za tiste, ki delujejo na področju marketinga. Namen in cilj naše naloge je bil zato ugotoviti, ali je zakonodaja na tem področju težko razumljiva in zapletena, ali predstavlja ovire pri delu zaradi njene nejasnosti in kompleksnosti, ali so za razumevanje in uporabo predpisov potrebna posebna izobraževanja zaposlenih, ali podjetja pri svojem delovanju dosledno upoštevajo pravne predpise in ali ti vplivajo na njihovo začrtano strategijo v podjetju ter jih pri njihovem delovanju omejujejo. |
---|
Ključne besede: | marketing, obligacijsko pravo, industrijska lastnina, oglaševanje, nelojalna konkurenca |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Leto izida: | 2011 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-18013  |
---|
COBISS.SI-ID: | 6866963  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:524BJPMJ |
---|
Datum objave v DKUM: | 13.07.2011 |
---|
Število ogledov: | 3024 |
---|
Število prenosov: | 218 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FOV
|
---|
:
|
CILENŠEK, Nejc, 2011, PRAVNI VIDIK MARKETINGA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=18013
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Iščem podobna dela... 
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |