Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
NENEHNO IZBOLJŠEVANJE KAKOVOSTI STORITEV NADZORNEGA SISTEMA
Avtorji:
ID
Brus, Marjan
(Avtor)
ID
Leskovar, Robert
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Brus_Marjan_2011.pdf
(1,95 MB)
MD5: 283E07E4D68226D88D0AEF36BC8679D4
PID:
20.500.12556/dkum/e527d745-5f8c-4d96-bffb-54427fe2d6a1
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Raziskava obravnava nenehno izboljšanje kakovosti storitev nadzornega sistema. Ponudniki informacijskih storitev zaradi povečanja zadovoljstva strank in optimizacije lastnih virov pogosto uporabljajo t. i. dobre prakse v skladu s priporočili ITIL V3. V raziskavi so najprej podrobno opisana priporočila ITIL V3, splošna načela kakovosti, kot je npr. Demingov krog in standard ISO/IEC 20000. Sledi predstavitev problemskega stanja v konkretnem poslovnem okolju, ki vključuje tudi realizacijo storitve nadzornega sistema od strateškega načrtovanja do nenehnega izboljševanja storitve. Razvite izboljšave upoštevajo priporočila ITIL V3, učinki pa so večje zadovoljstvo končnega uporabnika in boljša izraba vseh virov ponudnika storitve nadzornega sistema. Eden od posrednih učinkov je povečana osveščenost zaposlenih o pomembnosti nenehnega izboljševanja kakovosti vseh storitev v informacijski dejavnosti podjetja.
Ključne besede:
kakovost nenehno izboljšanje kakovosti IT ITIL storitev nadzornega sistema
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-17952
COBISS.SI-ID:
6877459
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ZRW05VLH
Datum objave v DKUM:
01.08.2011
Število ogledov:
2089
Število prenosov:
392
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BRUS, Marjan, 2011,
NENEHNO IZBOLJŠEVANJE KAKOVOSTI STORITEV NADZORNEGA SISTEMA
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17952
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
CONTINUOUS IMPROVEMENT OF SERVICE QUALITY CONTROL SYSTEM
Opis:
This research expores CSI of control system in IT company. Providers of IT services often use "good practice" according to ITIL v3 recommendations to increase customer satisfaction and to optimize the usage of their own resources. The research explains in detail recommendations of ITIL v3, general koncepts of quality such as Deming cyrcle of quality and ISO/IEC 20000 standard. The actual state of the problem in concrete business environment including redirection of control system service from strategic planning to CSI is elaborated. The improvement is developed and implemented acording to ITIL v3 recommendations. The main affects are increased customer satisfaction and improved usage of resources of IT service provider. One of indirect impacts is increased awareness of employees on importance of continuous service in IT.
Ključne besede:
Quality CSI IT ITIL Control system service
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj