| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:TRŽENJE STORITEV MEJNE ODPRAVE V PODJETJU INTEREUROPA D.D.
Avtorji:ID Harič, Štefan (Avtor)
ID Logožar, Klavdij (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Haric_Stefan_2011.pdf (373,50 KB)
MD5: D8C03C956FD585EFB49B347672C38935
PID: 20.500.12556/dkum/5700c6b5-25ba-4c0f-9264-8173c0c6e992
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Uspešno delo organizacije je odvisno od kakovosti storitev, ki jih nudimo našim kupcem. Da lahko dosežemo zastavljene cilje je potrebno vsakodnevno prizadevanje in popolna vdanost vsakega zaposlenega. Vsak zaposleni mora imeti pogum, podporo in priložnost, da je aktiven član prizadevanj za izboljšanje kakovosti storitev. Potrebno je zgraditi kulturo organizacije, katere rezultat mora biti odprtost, poštenost, zaupanje in spoštovanje. Vse to pa opogumlja in daje prispevke pri stalnih izboljšavah kakovosti. Značilnosti storitev vplivajo na to, da je njihovo kakovost težje opredeliti kot kakovost izdelkov. Značilnosti storitev nam onemogočajo postaviti jasne standarde za ocenjevanje njihove kakovosti, zato so največkrat ocenjeni subjektivno.. Odjemalec oceni kakovost storitve kot razliko med pričakovanji, ter dejansko doživeto storitvijo, kar je prikazano z merjenjem zadovoljstva kupcev. Z zagotavljanjem pozitivne razlike postane storitev privlačna za kupce ob upoštevanju vseh faktorjev pri merjenju kakovosti storitev. Zadovoljstvo porabnikov storitev izhaja iz procesa nakupnega odločanja posameznega kupca. Sposobnost podjetja zadovoljiti svoje kupce je najpomembnejša naloga vseh zaposlenih v podjetju. Glede na pomembnost zadovoljevanja kupcev je potrebno imeti sistem za sistematično merjenje zadovoljstva kupcev. Doseganje zadovoljstva kupcev je pomembno za razumevanje odnosov med kupci in zaposlenimi. Osredotočiti se moramo na zadovoljstvo kupcev in ne le na konkurenco. Pri nudenju storitev kupcu ni pomembno samo nuditi popolno storitev, temveč je pomemben tudi odnos in način nudenja storitve, ter s tem povečanje ugodja in zaupanja kupca. Vedno moramo izhajati iz starega gesla »KUPEC JE KRALJ« in samo zadovoljen kupec bo tudi v bodoče naš stalni zvesti kupec.
Ključne besede:Trženje storitev, zadovoljstvo kupcev, mejna odprava, kakovost storitev, prodaja, ponudba
Kraj izida:Maribor
Založnik:[Š. Harič]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-17836 Novo okno
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:10632988 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GLLAC9YA
Datum objave v DKUM:06.05.2011
Število ogledov:1947
Število prenosov:165
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
HARIČ, Štefan, 2011, TRŽENJE STORITEV MEJNE ODPRAVE V PODJETJU INTEREUROPA D.D. [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Š. Harič. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17836
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKETING OF BORDER SERVICES IN THE FIRM INTEREUROPA D.D.
Opis:The successful operations of certain organisation depend on the quality of services offered to their customers. In order to achieve the organisations` objectives, daily efforts and total dedication of employee is needed. Every employee must have the courage, support and opportunity to express itself and to improve the services. It is necessary to create a culture inside the organisation, which resulting openness, honest, trust and respect, because only such organised environment is encouraging enough to give broader contributions to further improvements. It is more difficult to define the quality of service than the quality of products. Especially because of services` characteristics which disable the opportunity to set a clear standards for evaluating their quality. That is why we often evaluated them subjectively. In addition, this is also the main fact why client assess the quality of service as the difference between expected and actual experienced of the service, which is normally shown as customer satisfaction. By providing a positive difference offered services become more attractive for customers. Satisfaction of consumers is normally shown through the purchase decision-making process. Ability of a certain organisation to satisfy its customers is the most important task of the employees in the company. Given the importance of satisfying customers is necessary to have a system for the systematic measurement of customer satisfaction. For understanding the relationships between customers and employees is important to achieve a high satisfaction among customers and service which are offered to them. That is why companies must focus on customers` satisfaction rather than the competition. By providing different types of services we should not only focus on overall service but also on the attitude and the way of providing it. Alongside this we also need to increase the comfort and confidence of buyers. We must always follow the old motto "The customer is a king", because only satisfied customer will remain a loyal to our organisation.
Ključne besede:Marketing services, customer satisfaction, border services, quality of service, sale, offer


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici