Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
TRŽENJE STORITEV MEJNE ODPRAVE V PODJETJU INTEREUROPA D.D.
Avtorji:
ID
Harič, Štefan
(Avtor)
ID
Logožar, Klavdij
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Haric_Stefan_2011.pdf
(373,50 KB)
MD5: D8C03C956FD585EFB49B347672C38935
PID:
20.500.12556/dkum/5700c6b5-25ba-4c0f-9264-8173c0c6e992
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Uspešno delo organizacije je odvisno od kakovosti storitev, ki jih nudimo našim kupcem. Da lahko dosežemo zastavljene cilje je potrebno vsakodnevno prizadevanje in popolna vdanost vsakega zaposlenega. Vsak zaposleni mora imeti pogum, podporo in priložnost, da je aktiven član prizadevanj za izboljšanje kakovosti storitev. Potrebno je zgraditi kulturo organizacije, katere rezultat mora biti odprtost, poštenost, zaupanje in spoštovanje. Vse to pa opogumlja in daje prispevke pri stalnih izboljšavah kakovosti. Značilnosti storitev vplivajo na to, da je njihovo kakovost težje opredeliti kot kakovost izdelkov. Značilnosti storitev nam onemogočajo postaviti jasne standarde za ocenjevanje njihove kakovosti, zato so največkrat ocenjeni subjektivno.. Odjemalec oceni kakovost storitve kot razliko med pričakovanji, ter dejansko doživeto storitvijo, kar je prikazano z merjenjem zadovoljstva kupcev. Z zagotavljanjem pozitivne razlike postane storitev privlačna za kupce ob upoštevanju vseh faktorjev pri merjenju kakovosti storitev. Zadovoljstvo porabnikov storitev izhaja iz procesa nakupnega odločanja posameznega kupca. Sposobnost podjetja zadovoljiti svoje kupce je najpomembnejša naloga vseh zaposlenih v podjetju. Glede na pomembnost zadovoljevanja kupcev je potrebno imeti sistem za sistematično merjenje zadovoljstva kupcev. Doseganje zadovoljstva kupcev je pomembno za razumevanje odnosov med kupci in zaposlenimi. Osredotočiti se moramo na zadovoljstvo kupcev in ne le na konkurenco. Pri nudenju storitev kupcu ni pomembno samo nuditi popolno storitev, temveč je pomemben tudi odnos in način nudenja storitve, ter s tem povečanje ugodja in zaupanja kupca. Vedno moramo izhajati iz starega gesla »KUPEC JE KRALJ« in samo zadovoljen kupec bo tudi v bodoče naš stalni zvesti kupec.
Ključne besede:
Trženje storitev
,
zadovoljstvo kupcev
,
mejna odprava
,
kakovost storitev
,
prodaja
,
ponudba
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[Š. Harič]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-17836
UDK:
339.138
COBISS.SI-ID:
10632988
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:GLLAC9YA
Datum objave v DKUM:
06.05.2011
Število ogledov:
1947
Število prenosov:
165
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HARIČ, Štefan, 2011,
TRŽENJE STORITEV MEJNE ODPRAVE V PODJETJU INTEREUROPA D.D.
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Š. Harič. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17836
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Projektno financiranje izgradnje hotela
Kvantitativna analiza kazalnikov bonitete podjetij
Model izgradnje hotela s tremi zvezdicami v Bovcu
Ustreznost statusne ureditve z vidika opravljanja javne službe
Pospeševanje prodaje v PTZ Bistrica
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Primerjalna analiza vzajemnih in hedge skladov
Financiranje podjetniških mrež s tveganim kapitalom
Podpora Evropskega sklada za regionalni razvoj podjetništvu[!] v Sloveniji
Kitajske investicije v Evropsko unijo
Nekateri pristopi za izboljšanje delovanja finančne funkcije
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MARKETING OF BORDER SERVICES IN THE FIRM INTEREUROPA D.D.
Opis:
The successful operations of certain organisation depend on the quality of services offered to their customers. In order to achieve the organisations` objectives, daily efforts and total dedication of employee is needed. Every employee must have the courage, support and opportunity to express itself and to improve the services. It is necessary to create a culture inside the organisation, which resulting openness, honest, trust and respect, because only such organised environment is encouraging enough to give broader contributions to further improvements. It is more difficult to define the quality of service than the quality of products. Especially because of services` characteristics which disable the opportunity to set a clear standards for evaluating their quality. That is why we often evaluated them subjectively. In addition, this is also the main fact why client assess the quality of service as the difference between expected and actual experienced of the service, which is normally shown as customer satisfaction. By providing a positive difference offered services become more attractive for customers. Satisfaction of consumers is normally shown through the purchase decision-making process. Ability of a certain organisation to satisfy its customers is the most important task of the employees in the company. Given the importance of satisfying customers is necessary to have a system for the systematic measurement of customer satisfaction. For understanding the relationships between customers and employees is important to achieve a high satisfaction among customers and service which are offered to them. That is why companies must focus on customers` satisfaction rather than the competition. By providing different types of services we should not only focus on overall service but also on the attitude and the way of providing it. Alongside this we also need to increase the comfort and confidence of buyers. We must always follow the old motto "The customer is a king", because only satisfied customer will remain a loyal to our organisation.
Ključne besede:
Marketing services
,
customer satisfaction
,
border services
,
quality of service
,
sale
,
offer
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj