Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
IZOBRAŽEVANJE ZA VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE V OSNOVNI IN SREDNJI ŠOLI
Avtorji:
ID
Krevs, Katja
(Avtor)
ID
Kramar, Martin
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Krevs_Katja_2011.pdf
(453,87 KB)
MD5: E97312F0279CCBA057F54A3A12E51504
PID:
20.500.12556/dkum/e09872ba-7bd9-4b7b-822c-7f68513e9d50
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Diplomsko delo obravnava izobraževanje za vseživljenjsko izobraževanje v osnovni in srednji šoli. V teoretičnem delu sta natančneje opredeljena pojma vseživljenjsko izobraževanje in vseživljenjsko učenje. V nadaljevanju obravnava Strategijo vseživljenjskega učenja v Sloveniji, ki jo je leta 2007 izdala posebna komisija, in njene cilje. Analizira tudi cilje v osnovni in srednji šoli, kjer sintagme vseživljenjsko izobraževanje sploh ni. Obravnava ključne kompetence, ki so potrebne za vseživljenjsko izobraževanje, jih definira, predstavi njihove različne značilnosti ter področja uporabe. V nadaljevanju predstavi ključne kompetence in razloži, kako se kompetenca razvija. Predstavi tudi nove kompetence, vloge in metode poučevanja učiteljev, ki so potrebne za izobraževanje učencev za vseživljenjsko izobraževanje. Glavni namen diplomskega dela je proučiti vzgajanje in izobraževanje učencev osnovne šole in dijakov srednjih šol za vseživljenjsko izobraževanje. Zato bomo v nalogi raziskali, kako je to razvito in kako se uresničuje v osnovnem in srednjem izobraževanju. Prav tako nas zanima, ali je izobraževanje za vseživljenjsko izobraževanje kontinuirana skrb osnovnih in srednjih šol in ali obstajajo razlike v osnovni in srednji šoli v izobraževanju za vseživljenjsko izobraževanje.
Ključne besede:
vseživljenjsko izobraževanje
,
vseživljenjsko učenje
,
ključne kompetence za vseživljenjsko učenje
,
kompetence učiteljev
,
osnovna šola
,
srednja šola.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Krevs]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-17808
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18279688
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:AGDIHYCA
Datum objave v DKUM:
19.04.2011
Število ogledov:
3230
Število prenosov:
383
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KREVS, Katja, 2011,
IZOBRAŽEVANJE ZA VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE V OSNOVNI IN SREDNJI ŠOLI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Krevs. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17808
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
EDUCATING FOR LIFELONG EDUCATION IN PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL
TEACHERS' GUIDANCE AT PROFESSIONAL ORIENTATION OF YOUTH IN PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL
THE ROLE AND THE SIGNIFICANCE OF SCHOOL COUNSELLING IN THE TREATMENT OF BULLYING IN PRIMARY AND SECONDARY SCHOOLS
Studying professional development of school counsellors by using the method of biography
Connectedness of teaching strategies with the motivation of pupils in a primary and secondary school
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vloga ravnatelja pri razvoju profesionalizma učiteljev v osnovni šoli
Aktivnosti Zveze veteranov vojne za Slovenijo v povezavi z osnovnimi in s srednjimi šolami
Socialna država - politika izobraževanja in njen pomen pri zaposlovanju
Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v osnovni šoli
Sociološka analiza prenovljene devetletne osnovne šole
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
EDUCATING FOR LIFELONG EDUCATION IN PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL
Opis:
The thesis deals with education for lifelong education in primary and secondary schools. The main purpose of the thesis is to study the education for lifelong education of pupils in primary schools as well as students in secondary schools. This is why the thesis explores the development of this kind of education and its implementation in primary and secondary schools. The concepts of lifelong education and lifelong learning are precisely defined in the theoretical part. Furthermore, the Strategy of lifelong learning in Slovenia and its aims, which were published in 2007 by a special committee, are discussed. Moreover, learning objectives in primary and secondary schools, where lifelong education phrase does not exist at all, are analyzed. The thesis also deals with key competences that are necessary for lifelong education, it defines them, presents their characteristics and various fields of use. What is more, key competences are presented and the explanation of how a competence is developed is provided. Additionally, new teacher competences, roles and teaching methods needed for education of pupils for lifelong education are shown. Another interesting point of research was whether education for lifelong education is a continuous care in primary and secondary schools and if there are any differences between primary and secondary schools regarding education for lifelong education.
Ključne besede:
lifelong education
,
lifelong learning
,
key competences for lifelong learning
,
teacher competences
,
primary school
,
secondary school.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj