Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
AKTIVNOST UČENCEV PRI POUKU Z VIDIKA NOVEJŠIH DIDAKTIČNIH POGLEDOV NA POUČEVANJE
Avtorji:
ID
Reihss, Vesna
(Avtor)
ID
Kramar, Martin
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Reihss_Vesna_2011.pdf
(26,21 MB)
MD5: 105011DC7231F14969F8A3587F03BF17
PID:
20.500.12556/dkum/f1f92c78-4576-4060-9598-10866ff51ec3
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Diplomsko delo obravnava problem aktivnosti učencev pri pouku z vidika novejših didaktičnih pogledov na poučevanje in njegovo utemeljenost v današnjem času ter osvetljuje, kako je aktivnost učencev usklajena s sodobnim konceptom pouka. V teoretičnem delu so predstavljena temeljna teoretična pojmovanja, opredeljena je učna aktivnost v funkciji učenčevega razvoja, opisana je vloga učitelja in učenca v vzgojno-izobraževalnem procesu ter pomen, pristopi in vrste aktivnosti, ki se pojavljajo v izobraževalnem procesu. Težišče teoretičnega dela je na obravnavi aktivnosti učencev, gledano skozi analizo didaktičnih značilnosti pouka. V empiričnem delu so predstavljene ugotovitve raziskave, ki je bila izvedena med osnovnošolskimi učenci. Dobljeni rezultati so statistično obdelani. Le ti osvetljujejo pogostost, način in vrsto aktivnosti, ki se pojavlja med poukom. Raziskavi sledi sklep, ki obsega razpravo o aktivnosti učencev in zaključek, kjer so navedeni predlogi za izboljšanje.
Ključne besede:
aktivnost
,
didaktika
,
didaktični modeli pouka
,
vloga učitelja
,
vloga učenca
,
motivacija
,
miselna aktivnost
,
zahteve sodobnega pouka
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[V. Reihss]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-17773
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18288648
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:EACLYZO7
Datum objave v DKUM:
19.04.2011
Število ogledov:
6079
Število prenosov:
1160
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
REIHSS, Vesna, 2011,
AKTIVNOST UČENCEV PRI POUKU Z VIDIKA NOVEJŠIH DIDAKTIČNIH POGLEDOV NA POUČEVANJE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : V. Reihss. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17773
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ACTIVITY OF PUPILS IN CLASSROOM TEACHING IN THE LIGHT OF RECENT DIDACTIC VIEWS ON TEACHING
Opis:
The diploma paper addresses the problem of students' activities in the classroom from the point of view of recent views on teaching and its justification in this day and age. It highlights how the activity of pupils is in line with modern concepts of teaching. The theoretical part presents the basic theoretical concepts, learning activity is defined in the function of student’s development, the role of a teacher and student in the educational process is described, as well as the importance, approaches and types of activities that occur in the educational process. The focus of the theoretical part lies on students’ activities, speaking through an analysis of didactical characteristics of lessons. In the empirical part, the findings of the survey, which was done with primary school pupils, are presented. The obtained results are statistically analyzed. They highlight the frequency, and type of activities that occur during the classes. The study is followed by a conclusion which includes the discussion on students’ activities, and the closure, showing the proposals for improvement.
Ključne besede:
activity
,
didactics
,
teaching
,
teaching models of education
,
the teacher’s role
,
the role of a pupil
,
motivation
,
mental activity
,
requirements of modern teaching
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj