| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MEDPREDMETNO POVEZOVANJE S PRIMERI V PRVEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:ID Zabukovšek, Tjaša (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Zabukovsek_Tjasa_2011.pdf (2,59 MB)
MD5: 6DFF60D88E876BB99F5E68F92F804A52
PID: 20.500.12556/dkum/f2234fc4-1b12-4b3f-b9df-72a7de848d8e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Predmet diplomskega dela z naslovom Medpredmetno povezovanje s primeri v prvem razredu osnovne šole je predstavitev medpredmetnega povezovanja v prvi triadi osnovne šole v teoriji in praksi. Medpredmetno povezovanje stremi k povezovanju znanj in s tem ciljev znotraj enega predmeta in med različnimi predmeti. Je eden od možnih pristopov pri poučevanju. Prilagojen je načinu mišljenja učencev, saj znanje učenci tako dojemajo bolj celostno. V teoretičnem delu so prikazana različna razmišljanja teoretikov o medpredmetni povezanosti, vloga učitelja in učenca v medpredmetno povezanem pouku, stopnje, strategije in druge delitve medpredmetnega povezovanja. Predstavljeni so učni predmeti v prvi triadi in njihove možne medpredmetne povezave z ostalimi predmeti. V praktičnem delu je predstavljena hospitacija v prvem razredu Osnovne šole bratov Polančičev z namenom realnega vpogleda v medpredmetno povezan pouk. Pomemben del praktičnega dela in s tem celotnega diplomskega dela predstavljata nastopa, ki sem ju izvedla v prvem razredu v Osnovni šoli Blaža Kocena Ponikva in tako teorijo prenesla v prakso. Izbrala sem horizontalno povezavo med predmeti. Diplomsko delo temelji predvsem na deskriptivni raziskovalni metodi. Rezultat diplomskega dela je bilo poenotenje teorije s prakso. V praktičnem delu sem uporabila znanje iz teorije in s tem sproti potrjevala raziskovalne hipoteze.
Ključne besede:medpredmetno povezovanje, integracija, celostno učenje, vloga učenca, vloga učitelja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Zabukovšek]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-17743 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:18257672 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:1YGYBAQK
Datum objave v DKUM:06.04.2011
Število ogledov:7744
Število prenosov:1401
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
ZABUKOVŠEK, Tjaša, 2011, MEDPREDMETNO POVEZOVANJE S PRIMERI V PRVEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Zabukovšek. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17743
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ACROSS THE CURRICULUM LINKAGE WITH EXAMPLES IN THE FIRST CLASS OF PRIMARY SCHOOL
Opis:The theme of my diploma »Across the curriculum linkage with examples in the first class of primary school« is the presentation of interdisciplinary integration in the first triad of primary school in theory and practice. Interdisciplinary integration targets at integrated knowledge and thus the aims within different subjects and also within one. It is one of the possible new approaches in teaching. It is adapted to pupils way of thinking, for they perceive the knowledge holistically. In the theoretical part different thoughts of theorists on cross-curricular linkage are demonstrated, as well as the role of the teacher and pupils in related interdisciplinary teaching, levels, strategies and other divisions of aross the curriculum linkage. Learning subjects in the first triad are demonstrated as is their possible linkage with other subjects. The practical part presents the attendance in the first class at Polančič Brothers Primary School with the intention of real insight into cross-curricular teaching. The crucial part of practical work and my diploma in whole are my two performances in the first class at Blaž Kocen Primary School where theory was transfered into practice. I have chosen the horizontal linkage between subjects. My diploma is based about all on descriptive research method. The result has been bringing the theory into practice. In the practical part I have used the theoretical knowledge and was promptly confirming the research hypothesis.
Ključne besede:across the curriculum linkage, integration, holistic learning, the role of the pupil, the role of the teacher


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici