Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
MEDPREDMETNO POVEZOVANJE S PRIMERI V PRVEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:
ID
Zabukovšek, Tjaša
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Zabukovsek_Tjasa_2011.pdf
(2,59 MB)
MD5: 6DFF60D88E876BB99F5E68F92F804A52
PID:
20.500.12556/dkum/f2234fc4-1b12-4b3f-b9df-72a7de848d8e
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Predmet diplomskega dela z naslovom Medpredmetno povezovanje s primeri v prvem razredu osnovne šole je predstavitev medpredmetnega povezovanja v prvi triadi osnovne šole v teoriji in praksi. Medpredmetno povezovanje stremi k povezovanju znanj in s tem ciljev znotraj enega predmeta in med različnimi predmeti. Je eden od možnih pristopov pri poučevanju. Prilagojen je načinu mišljenja učencev, saj znanje učenci tako dojemajo bolj celostno. V teoretičnem delu so prikazana različna razmišljanja teoretikov o medpredmetni povezanosti, vloga učitelja in učenca v medpredmetno povezanem pouku, stopnje, strategije in druge delitve medpredmetnega povezovanja. Predstavljeni so učni predmeti v prvi triadi in njihove možne medpredmetne povezave z ostalimi predmeti. V praktičnem delu je predstavljena hospitacija v prvem razredu Osnovne šole bratov Polančičev z namenom realnega vpogleda v medpredmetno povezan pouk. Pomemben del praktičnega dela in s tem celotnega diplomskega dela predstavljata nastopa, ki sem ju izvedla v prvem razredu v Osnovni šoli Blaža Kocena Ponikva in tako teorijo prenesla v prakso. Izbrala sem horizontalno povezavo med predmeti. Diplomsko delo temelji predvsem na deskriptivni raziskovalni metodi. Rezultat diplomskega dela je bilo poenotenje teorije s prakso. V praktičnem delu sem uporabila znanje iz teorije in s tem sproti potrjevala raziskovalne hipoteze.
Ključne besede:
medpredmetno povezovanje
,
integracija
,
celostno učenje
,
vloga učenca
,
vloga učitelja
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Zabukovšek]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-17743
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18257672
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:1YGYBAQK
Datum objave v DKUM:
06.04.2011
Število ogledov:
7744
Število prenosov:
1401
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZABUKOVŠEK, Tjaša, 2011,
MEDPREDMETNO POVEZOVANJE S PRIMERI V PRVEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Zabukovšek. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17743
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Model uporabe mobilnega telefona pri pouku v osnovni šoli
Pravice in dolžnosti otrok v osnovni šoli
Izbira in načrtovanje izdelkov pri pouku tehnike in tehnologije
Stališča študentov razrednega pouka do socialne sprejetosti nadarjenih učencev v osnovni šoli
Učenci z epilepsijo v osnovni šoli
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Poučevanje slovenskega jezika na prostem v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Šola v naravi kot prostor poučevanja naravoslovja na razredni stopnji
Pouk na prostem pri predmetu spoznavanje okolja v drugem razredu osnovne šole
Gozd kot učilnica na prostem
Tematska učna pot Polhov doživljajski park za učence drugega razreda osnovne šole
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ACROSS THE CURRICULUM LINKAGE WITH EXAMPLES IN THE FIRST CLASS OF PRIMARY SCHOOL
Opis:
The theme of my diploma »Across the curriculum linkage with examples in the first class of primary school« is the presentation of interdisciplinary integration in the first triad of primary school in theory and practice. Interdisciplinary integration targets at integrated knowledge and thus the aims within different subjects and also within one. It is one of the possible new approaches in teaching. It is adapted to pupils way of thinking, for they perceive the knowledge holistically. In the theoretical part different thoughts of theorists on cross-curricular linkage are demonstrated, as well as the role of the teacher and pupils in related interdisciplinary teaching, levels, strategies and other divisions of aross the curriculum linkage. Learning subjects in the first triad are demonstrated as is their possible linkage with other subjects. The practical part presents the attendance in the first class at Polančič Brothers Primary School with the intention of real insight into cross-curricular teaching. The crucial part of practical work and my diploma in whole are my two performances in the first class at Blaž Kocen Primary School where theory was transfered into practice. I have chosen the horizontal linkage between subjects. My diploma is based about all on descriptive research method. The result has been bringing the theory into practice. In the practical part I have used the theoretical knowledge and was promptly confirming the research hypothesis.
Ključne besede:
across the curriculum linkage
,
integration
,
holistic learning
,
the role of the pupil
,
the role of the teacher
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj