Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
RAZVIJANJE NARAVOSLOVNE PISMENOSTI PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA V TRETJEM RAZREDU
Avtorji:
ID
Zupanc, Monika
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Zupanc_Monika_2011.pdf
(2,96 MB)
MD5: FB80DA1C0595795A7CF8E558F46F5D32
PID:
20.500.12556/dkum/c835a185-e585-4bb0-be7a-51ea9f3d1524
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomskem delu je uvodoma teoretično predstavljeno naravoslovno znanje. Opredeljujejo ga pojmi, postopki in stališča, ki se razvijajo z naravoslovnimi dejavnostmi. V nadaljevanju sledi predstavitev preverjanja in ocenjevanja znanja. Poudarek je na preverjanju naravoslovnega znanja, saj sodobne oblike in metode dela, ki temeljijo na aktivni vlogi učencev, zahtevajo tudi drugačno preverjanje in ocenjevanja znanja. Ugotavljali smo zastopanost dejavnosti, ki vključujejo postopke, v učnem načrtu in v učbeniških kompletih za spoznavanje okolja v tretjem razredu. Razlike v številu zastopanosti postopkov glede na posamezne tematske sklope in posamezne založbe so analizirane. Rezultati so pokazali, da so postopki v priročnikih, učbenikih in delovnih zvezkih posameznih založb različno zastopani, v učnem načrtu se postopki pojavljajo predvsem med predlaganimi dejavnostmi, največ v naravoslovnih tematskih sklopih. Dodali smo nabor nalog oz. dejavnosti za razvijanje, preverjanje in ocenjevanje procesnega znanja oz. postopkov.
Ključne besede:
spoznavanje okolja
,
naravoslovna pismenost
,
naravoslovno znanje
,
postopki
,
preverjanje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Zupanc]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-17659
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18233352
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:IEQUI4Y7
Datum objave v DKUM:
23.03.2011
Število ogledov:
3989
Število prenosov:
428
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZUPANC, Monika, 2011,
RAZVIJANJE NARAVOSLOVNE PISMENOSTI PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA V TRETJEM RAZREDU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Zupanc. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17659
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Obnova in razvoj turizma na območju cone B Svobodnega tržaškega ozemlja (s posebnim poudarkom na okraju Koper)
Primerjava odnosa jugoslovanskih in češkoslovaških oblastnih struktur do "eksodusa" iz cone B Julijske krajine in cone B Svobodnega tržaškega ozemlja in "izgona" iz Sudetov (1945-1948)
(Raz)vrednotenje podobe Trsta v sodobni poeziji Slovencev v Italiji
Družbeni in politični procesi v sodobnih slovanskih kulturah, jezikih in literaturah
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Podoba Trsta in Tržaškega v slovenski in italijanski poeziji prve polovice 20. stoletja
Odnos do živali v romanih Hiša Marije Pomočnice in Zadnji človek
Poezija Stanka Janežiča na presečiščih sodobne slovenske zgodovine
Motiv identitete v romanih Frančiška in Prijateljstvo pisatelja Fulvia Tomizze
Srečanja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
DEVELOPING THE NATURAL SCIENCE LITERACY AT ENVIRONMENTAL SCIENCES IN THE THIRD GRADE OF PRIMARY SCHOOL
Opis:
Initially in this diploma paper there is theoretically presented science knowledge. It is determined by concepts, procedures and views that develop with science activities. The presentation of assessment and grading follows below. The emphasis is on the assessment of science knowledge since modern forms and methods are based on active students and therefore demand different approaches in assessment and grading. We have been determining the representation of activities which include procedures in curriculum and course books of Environmental science in third grade of primary school. The differences in the representation of procedures according to individual theme area and publishers are analyzed. The results have shown that the procedures in teacher’s books, books and workbooks of different publishers are differently represented; nevertheless, in curriculum these procedures are one of the proposed activities with maximum in science theme areas. We added a set of tasks and activities for developing, assessing and grading students’ procedural knowledge.
Ključne besede:
environmental studies
,
science literacy
,
science knowledge
,
procedures
,
assessment
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj