| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:RAZVIJANJE NARAVOSLOVNE PISMENOSTI PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA V TRETJEM RAZREDU
Avtorji:ID Zupanc, Monika (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Zupanc_Monika_2011.pdf (2,96 MB)
MD5: FB80DA1C0595795A7CF8E558F46F5D32
PID: 20.500.12556/dkum/c835a185-e585-4bb0-be7a-51ea9f3d1524
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu je uvodoma teoretično predstavljeno naravoslovno znanje. Opredeljujejo ga pojmi, postopki in stališča, ki se razvijajo z naravoslovnimi dejavnostmi. V nadaljevanju sledi predstavitev preverjanja in ocenjevanja znanja. Poudarek je na preverjanju naravoslovnega znanja, saj sodobne oblike in metode dela, ki temeljijo na aktivni vlogi učencev, zahtevajo tudi drugačno preverjanje in ocenjevanja znanja. Ugotavljali smo zastopanost dejavnosti, ki vključujejo postopke, v učnem načrtu in v učbeniških kompletih za spoznavanje okolja v tretjem razredu. Razlike v številu zastopanosti postopkov glede na posamezne tematske sklope in posamezne založbe so analizirane. Rezultati so pokazali, da so postopki v priročnikih, učbenikih in delovnih zvezkih posameznih založb različno zastopani, v učnem načrtu se postopki pojavljajo predvsem med predlaganimi dejavnostmi, največ v naravoslovnih tematskih sklopih. Dodali smo nabor nalog oz. dejavnosti za razvijanje, preverjanje in ocenjevanje procesnega znanja oz. postopkov.
Ključne besede:spoznavanje okolja, naravoslovna pismenost, naravoslovno znanje, postopki, preverjanje
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Zupanc]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-17659 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:18233352 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IEQUI4Y7
Datum objave v DKUM:23.03.2011
Število ogledov:3989
Število prenosov:428
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
ZUPANC, Monika, 2011, RAZVIJANJE NARAVOSLOVNE PISMENOSTI PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA V TRETJEM RAZREDU [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Zupanc. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17659
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DEVELOPING THE NATURAL SCIENCE LITERACY AT ENVIRONMENTAL SCIENCES IN THE THIRD GRADE OF PRIMARY SCHOOL
Opis:Initially in this diploma paper there is theoretically presented science knowledge. It is determined by concepts, procedures and views that develop with science activities. The presentation of assessment and grading follows below. The emphasis is on the assessment of science knowledge since modern forms and methods are based on active students and therefore demand different approaches in assessment and grading. We have been determining the representation of activities which include procedures in curriculum and course books of Environmental science in third grade of primary school. The differences in the representation of procedures according to individual theme area and publishers are analyzed. The results have shown that the procedures in teacher’s books, books and workbooks of different publishers are differently represented; nevertheless, in curriculum these procedures are one of the proposed activities with maximum in science theme areas. We added a set of tasks and activities for developing, assessing and grading students’ procedural knowledge.
Ključne besede:environmental studies, science literacy, science knowledge, procedures, assessment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici