Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
DIDAKTIČNE STRATEGIJE PRI POUKU ZAČETNEGA DRUŽBOSLOVNEGA POUKA
Avtorji:
ID
Romanić, Jasmina
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Romanic_Jasmina_2011.pdf
(841,03 KB)
MD5: 337018063F51A13A489B550B75D39739
PID:
20.500.12556/dkum/b35ba09f-00eb-4808-84af-3bd79f5845db
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomskem delu so teoretično opredeljene didaktične strategije, povzete po različnih avtorjih. Poudarek je na opredelitvi didaktičnih strategij pri pouku zgodnjega družboslovnega pouka. Poleg že dobro znanih strategij (kot na primer predavanje, diskusija, demonstracija) so povzete tudi takšne, ki poudarjajo učenje različnih vsebin, ki razvijajo ne le intelektualne, pač pa tudi telesne, čustvene in duhovne razsežnosti posameznika (na primer čustvena inteligenca, kritično mišljenje, reševanje problemov itd.). Namen diplomskega dela je bil ugotoviti ali so didaktične strategije pri pouku zgodnjega družboslovnega pouka drugačne od splošnih didaktičnih strategij. Rezultat je, da je nemogoče sestaviti popoln seznam pomembnih strategij, saj jih je potrebno prilagajati namenu, starosti učencev in glede na predmet poučevanja. Večina avtorjev po katerih so bile povzete strategije, pišejo o enakih strategijah, nekateri med njimi jih samo drugače poimenujejo.
Ključne besede:
Didaktične strategije
,
zgodnji družboslovni pouk
,
kritično mišljenje
,
strategije za spodbujanje čustvene inteligence
,
reševanje problemov.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Romanić]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-17618
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18233096
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:YGVBSUGT
Datum objave v DKUM:
23.03.2011
Število ogledov:
5347
Število prenosov:
981
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ROMANIĆ, Jasmina, 2011,
DIDAKTIČNE STRATEGIJE PRI POUKU ZAČETNEGA DRUŽBOSLOVNEGA POUKA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Romanić. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17618
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Model uporabe mobilnega telefona pri pouku v osnovni šoli
Pravice in dolžnosti otrok v osnovni šoli
Izbira in načrtovanje izdelkov pri pouku tehnike in tehnologije
Stališča študentov razrednega pouka do socialne sprejetosti nadarjenih učencev v osnovni šoli
Učenci z epilepsijo v osnovni šoli
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Poučevanje slovenskega jezika na prostem v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Šola v naravi kot prostor poučevanja naravoslovja na razredni stopnji
Pouk na prostem pri predmetu spoznavanje okolja v drugem razredu osnovne šole
Gozd kot učilnica na prostem
Tematska učna pot Polhov doživljajski park za učence drugega razreda osnovne šole
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
TEACHING STRATEGIES IN ELEMENTARY SOCIAL STUDIES
Opis:
The diploma starts with theory and definition of teaching strategies. They are summarized according to different authors. The stress is more on teaching strategies in elementary social studies. Beside well known strategies (like for example, lecture, discussion, demonstration), there are also those that stress learning of contents that develop not only intellectual but also physical, emotional and spiritual extensions of each individual (for example, emotional intelligence, critical thinking, problem solving, etc.). The purpose of the diploma was to figure out if teaching strategies in elementary social studies are different from the general teaching strategies. The result is that, it is impossible to put together a perfect list of important strategies because the strategies should be adjust to the purpose, age of students, and subject of teaching. Majority of authors, according to which the teaching strategies were summed up, write about the same teaching strategies, some of them just name them differently.
Ključne besede:
Teaching strategies
,
elementary social studies
,
critical thinking
,
strategies to foster emotional intelligence
,
problem solving.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj