| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:DIDAKTIČNE STRATEGIJE PRI POUKU ZAČETNEGA DRUŽBOSLOVNEGA POUKA
Avtorji:ID Romanić, Jasmina (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Romanic_Jasmina_2011.pdf (841,03 KB)
MD5: 337018063F51A13A489B550B75D39739
PID: 20.500.12556/dkum/b35ba09f-00eb-4808-84af-3bd79f5845db
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu so teoretično opredeljene didaktične strategije, povzete po različnih avtorjih. Poudarek je na opredelitvi didaktičnih strategij pri pouku zgodnjega družboslovnega pouka. Poleg že dobro znanih strategij (kot na primer predavanje, diskusija, demonstracija) so povzete tudi takšne, ki poudarjajo učenje različnih vsebin, ki razvijajo ne le intelektualne, pač pa tudi telesne, čustvene in duhovne razsežnosti posameznika (na primer čustvena inteligenca, kritično mišljenje, reševanje problemov itd.). Namen diplomskega dela je bil ugotoviti ali so didaktične strategije pri pouku zgodnjega družboslovnega pouka drugačne od splošnih didaktičnih strategij. Rezultat je, da je nemogoče sestaviti popoln seznam pomembnih strategij, saj jih je potrebno prilagajati namenu, starosti učencev in glede na predmet poučevanja. Večina avtorjev po katerih so bile povzete strategije, pišejo o enakih strategijah, nekateri med njimi jih samo drugače poimenujejo.
Ključne besede:Didaktične strategije, zgodnji družboslovni pouk, kritično mišljenje, strategije za spodbujanje čustvene inteligence, reševanje problemov.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Romanić]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-17618 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:18233096 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YGVBSUGT
Datum objave v DKUM:23.03.2011
Število ogledov:5347
Število prenosov:981
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
ROMANIĆ, Jasmina, 2011, DIDAKTIČNE STRATEGIJE PRI POUKU ZAČETNEGA DRUŽBOSLOVNEGA POUKA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Romanić. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17618
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:TEACHING STRATEGIES IN ELEMENTARY SOCIAL STUDIES
Opis:The diploma starts with theory and definition of teaching strategies. They are summarized according to different authors. The stress is more on teaching strategies in elementary social studies. Beside well known strategies (like for example, lecture, discussion, demonstration), there are also those that stress learning of contents that develop not only intellectual but also physical, emotional and spiritual extensions of each individual (for example, emotional intelligence, critical thinking, problem solving, etc.). The purpose of the diploma was to figure out if teaching strategies in elementary social studies are different from the general teaching strategies. The result is that, it is impossible to put together a perfect list of important strategies because the strategies should be adjust to the purpose, age of students, and subject of teaching. Majority of authors, according to which the teaching strategies were summed up, write about the same teaching strategies, some of them just name them differently.
Ključne besede:Teaching strategies, elementary social studies, critical thinking, strategies to foster emotional intelligence, problem solving.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici