| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PRIMERJALNA ANALIZA ZADOVOLJSTVA LASTNIKOV STANOVANJ Z UPRAVLJANJEM REZERVNEGA SKLADA
Avtorji:ID Detečnik, Vesna (Avtor)
ID Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Detecnik_Vesna_2011.pdf (1,75 MB)
MD5: 64A122A6A551A47FA76E8C6523F02294
PID: 20.500.12556/dkum/3106c95f-1991-4257-b6dc-f226f87fe7e9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Vsaka stavba potrebuje nekoga, da jo vzdržuje in skrbi za njeno delovanje. Nov Stanovanjski zakon SZ-1 je uvedel obvezno oblikovanje rezervnega sklada, ki je namenjen za večja vzdrževalna dela. Za izdelavo diplomskega seminarja z naslovom Primerjalna analiza zadovoljstva lastnikov stanovanj z upravljanjem rezervnega sklada, smo se odločili, ker smo zaposleni v podjetju, ki se ukvarja z upravljanjem nepremičnin. Diplomski seminar je razdeljen na dva dela. V prvem delu je opredeljen osnovni pojem storitev in zadovoljstvo s storitvami. Nato so predstavljene metode za merjenje zadovoljstva. V nadaljevanju je izpostavljen pojem rezervnega sklada in njegove značilnosti. Na koncu pa je predstavljen pravilnik za določitev višine prispevka. V drugem delu diplomskega seminarja se je s pomočjo raziskave želelo ugotoviti zadovoljstvo lastnikov stanovanj z upravljanjem sredstev rezervnega sklada. Uvodni predstavitvi podjetja sledi raziskava in predstavljeni rezultati raziskave. Ugotovilo se je, da se je disciplina vplačevanja prispevka v rezervni sklad izboljšala in da se lastniki vse pogosteje odločajo za porabo teh sredstev. Povprečna ocena zadovoljstva lastnikov je zadovoljiva, kar podjetju predstavlja izziv, da v bodoče izboljša sodelovanje z lastniki stanovanj. Na osnovi ugotovitev je na koncu diplomske naloge sestavljen sklep in predlogi za izboljšanje zadovoljstva.
Ključne besede:storitev, kakovost, zadovoljstvo, metode za merjenje zadovoljstva, rezervni sklad, vodenje in uporaba sredstev, anketa
Kraj izida:Maribor
Založnik:[V. Detečnik]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-17598 Novo okno
UDK:332.8
COBISS.SI-ID:10663196 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:DU1NAF8O
Datum objave v DKUM:24.05.2011
Število ogledov:2106
Število prenosov:177
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
DETEČNIK, Vesna, 2011, PRIMERJALNA ANALIZA ZADOVOLJSTVA LASTNIKOV STANOVANJ Z UPRAVLJANJEM REZERVNEGA SKLADA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : V. Detečnik. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17598
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPARATIVE ANALYSIS OF APARTMENT OWNERS SATISFACTION WITH RESERVE FUND MANAGEMENT
Opis:Every building needs someone to maintain and take care of its function. The new Residential Law SZ-1 introduced obligatory establishment of the reserve fund, intended for greater maintenance works. We have chosen our diploma paper title Comparative analysis of satisfaction apartment owners with reserve fund management, since we work in a company dealing with real estate management. The diploma paper consists of two parts. The first part contains the definition of the term services and satisfaction with the services. Furthermore, the methods of satisfaction measurements are introduced. In addition, the reserve fund term and its characteristics are exposed. Finally, the rules determining the amount of funds are presented. In the second part I chose to ascertain the apartment owners’ satisfaction with the management of the reserve fund by means of a questionnaire. The introductory presentation of the company is followed by research and its results. I have established that the discipline of paying the means for the reserve fund has improved and the owners more often decide for the use of the fund. The average estimation of the owners’ satisfaction is satisfactory, presenting a challenge for the company to improve the co-operation with the apartment owners in the future. On the basis of the findings, the final part of the diploma paper consists of my conclusion and suggestions for improving the satisfaction.
Ključne besede:service, quality, satisfaction, methods of satisfaction measurements, reserve fund, management and use of funds, questionnaire


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici