Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ALTERNATIVNI NAČINI PREHRANJEVANJA IN OTROCI
Avtorji:
ID
Vodišek, Monika
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Vodisek_Monika_2011.pdf
(1,32 MB)
MD5: 367EF36AC018F58BD4F6B0ECF22ABC46
PID:
20.500.12556/dkum/b33c8313-60cd-4a6f-9dea-29b9e30f8024
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
»Ni je bolj iskrene ljubezni, kot je ljubezen do hrane.« Bernard Shaw Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu definiramo in opisujemo različne alternativne načine prehranjevanja, zdravo prehrano ter z njo v zvezi snovi, ki jih naše telo potrebuje za preživetje. Namen empiričnega dela je bil preveriti poznavanje alternativnih načinov prehranjevanja pri osnovnošolcih (N = 150). Cilji izvedene raziskave so bili preveriti, kakšno znanje imajo osnovnošolci o alternativni prehrani, kako se prehranjujejo, kakšna je vloga staršev in šole pri oblikovanju prehranjevalnih navad, ter ugotoviti, ali obstajajo razlike glede na spol in razred šolanja anketiranih učencev. Rezultate smo pridobili z anketnim vprašalnikom, ki je vseboval 11 vprašanj zaprtega tipa. Rezultati so pokazali, da obstajajo razlike v poznavanju in razumevanju izrazov vegetarijanec, vegan, presnojedec in biološka hrana. Izraza vegetarijanec in vegan bolj poznajo deklice in učenci petih razredov. Izraza presnojedec in biološka hrana pa bolj poznajo dečki in učenci četrtih razredov. Večina učencev je vsejedih, malo je takšnih, ki so vegetarijanci oziroma se prehranjujejo z biološko pridelano hrano, nihče pa ni vegan ali presnojedec. Zelo podobni so rezultati pri načinu prehranjevanja staršev anketiranih učencev. Večini anketiranih učencev se dobro načrtovana prehrana zdi primerna za njih, še več pa je takih, ki bi radi več izvedeli o alternativni prehrani. Velik odstotek anketiranih učencev znanja o alternativni prehrani ni dobilo v šoli, prav tako jih več meni, da v šoli nimajo možnosti vegetarijanskega menija.
Ključne besede:
KLJUČNE BESEDE Alternativna prehrana
,
vegatarijanstvo
,
zdrava prehrana
,
osnovna šola
,
razredna stopnja.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Vodišek]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-17524
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18201608
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:RTZIB3E9
Datum objave v DKUM:
09.03.2011
Število ogledov:
3941
Število prenosov:
653
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VODIŠEK, Monika, 2011,
ALTERNATIVNI NAČINI PREHRANJEVANJA IN OTROCI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Vodišek. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17524
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Obnova in razvoj turizma na območju cone B Svobodnega tržaškega ozemlja (s posebnim poudarkom na okraju Koper)
Primerjava odnosa jugoslovanskih in češkoslovaških oblastnih struktur do "eksodusa" iz cone B Julijske krajine in cone B Svobodnega tržaškega ozemlja in "izgona" iz Sudetov (1945-1948)
(Raz)vrednotenje podobe Trsta v sodobni poeziji Slovencev v Italiji
Družbeni in politični procesi v sodobnih slovanskih kulturah, jezikih in literaturah
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Podoba Trsta in Tržaškega v slovenski in italijanski poeziji prve polovice 20. stoletja
Odnos do živali v romanih Hiša Marije Pomočnice in Zadnji človek
Poezija Stanka Janežiča na presečiščih sodobne slovenske zgodovine
Motiv identitete v romanih Frančiška in Prijateljstvo pisatelja Fulvia Tomizze
Srečanja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ALTERNATIVE METHODS OF NUTRITION AND CHILDREN
Opis:
ABSTRACT »There is no love sincerer than the love of food.« Bernard Shaw The final thesis consists of the theoretical and the empirical part. In the theoretical part we define and describe different alternative ways of nutrition, healthy nutrition and in connection to it the substances our bodies need to survive. The purpose of the empirical part is to examine the knowledge of alternative ways of nutrition in elementary school pupils (N = 150). The goals of the executed research are to examine their knowledge of alternative nutrition, how they eat, what is the role of parents and school in forming their eating habits, and to establish if there are differences present according to sex and level of education among the inquired students. The results were acquired with the help of a questionaire, which consisted of 11 questions of a closed type. The results have shown, that there are differences in the knowledge and comprehension of expressions such as vegeterian, vegan, raw food eater and biological food. The terms vegetarian and vegan are more familiar to girls and fifth grade pupils, whereas the terms raw food eater and biological food are more familiar to boys and fourth grade pupils. Most of the pupils were the so-called all eaters and there was only a small number of vegetarians or those eating only biologically grown food, but there were no vegans or raw food eaters among them. The results are very similar when it comes to the eating habits of their parents. Most of the pupils believe that a well-planned nutrition is good for them, moreover, even a greater number of pupils would like to learn more about alternative ways of nutrition. A great percentage of pupils claims that they did not acquire the knowledge of alternative nutrition at school; there is also a great number of pupils who believe that they do not have the opportunity to receive a vegetarian meal at school.
Ključne besede:
KEY WORDS Alternative ways of nutrition
,
vegetarianism
,
healthy nutrition
,
elementary school
,
junior grade.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj