| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Development of intercultural competence in contemporary foreign language classroom by incorporating information and communication technology
Avtorji:ID Danilović, Mirjam (Avtor)
ID Cvetek, Slavko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID KUKOVEC, MELITA (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Danilovic_Mirjam_2011.pdf (7,73 MB)
MD5: 2E619D9F04282A5FFC059096DD0B7B01
PID: 20.500.12556/dkum/1856f1e7-6e53-49fd-b88f-2cba61f37fae
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:The idea for the diploma thesis arouse from the fact that technology and the Internet are still not widely used in the English classroom. When thinking about how to integrate technology in the classroom I was inspired by different web sites which offer a vast variety of authentic as well as ELT-specific materials that can be used in the English classroom. I decided to focus on developing intercultural competence with information and communication technology by extending the intercultural topics covered in the coursebooks for students at secondary level. In the theoretical part of my thesis I present the notion of intercultural competence as defined by different authors. A special emphasis is given to developing of intercultural competence in the English classroom, including planning lessons to develop intercultural competence. In the third chapter the information and communication technology (ICT) and the English classroom is covered. Some possibilities of using ICT in the English classroom in terms of Web 2.0 are presented, which is the basis for the empirical part. In the empirical part of my thesis the activities to extend the intercultural topics covered in coursebooks are planned and presented. Since all activities are planned to be done online, they are available also on the Internet.
Ključne besede:Keywords: Information and communication technology, intercultural competence, secondary students, task-based learning.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Danilović]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-17399 Novo okno
UDK:811.111(043.2)
COBISS.SI-ID:18388488 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BEO9FNTA
Datum objave v DKUM:28.06.2011
Število ogledov:3555
Število prenosov:133
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
DANILOVIĆ, Mirjam, 2011, Development of intercultural competence in contemporary foreign language classroom by incorporating information and communication technology [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Danilović. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17399
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Razvijanje medkulturne zmožnosti v sodobnem tujejezičnem poučevanju z vključevanjem informacijsko-komunikacijske tehnologije
Opis:Nastanek diplomskega dela je vzpodbudilo opažanje, da tehnologija in splet pri poučevanju angleškega jezika še vedno nista prisotna v veliki meri. Ko sem razmišljala o tem, kako vključiti tehnologijo v poučevanje, sem na spletu našla veliko izvirnega gradiva za poučevanje angleščine kakor tudi gradivo, ki je že vnaprej pripravljeno za poučevanje. Odločila sem se, da se bom osredotočila na razvijanje medkulturne zmožnosti s pomočjo informacijsko-komunikacijske tehnologije z razširitvijo medkulturnih tem, ki so obravnavane v učbenikih za srednješolce. V teoretičnem delu diplomskega dela predstavljam pojem medkulturne zmožnosti, kot ga definirajo različni avtorji. Poseben poudarek je na razvijanju medkulturne zmožnosti pri poučevanju angleškega jezika, vključno z načrtovanjem pouka za razvijanje medkulturne zmožnosti. V tretjem poglavju je predstavljena informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) v okvirih Web 2.0, ki predstavlja osnovo za empirični del diplomskega dela. V empiričnem delu diplomskega dela so zasnovane aktivnosti za razširjanje medkulturnega znanja o temah, iz dveh učbenikov iz zbirke, ki jo učitelji pri pouku angleščine v srednjih šolah največ uporabljajo: New Headway Intermediate in New Matrix Intermediate. Ker je izvedba vseh aktivnosti načrtovana na spletu, sem jih tudi objavila na podanih povezavah na spletu.
Ključne besede:Ključne besede: informacijsko-komunikacijska tehnologija, medkulturna zmožnost, srednja šola, pouk, ki temelji na nalogah.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici