| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV STORITEV NA PRIMERU ZAVAROVALNICE TRIGLAV D.D.
Avtorji:ID Zavšek, Alenka (Avtor)
ID Pisnik - Korda, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zavsek_Alenka_2010.pdf (3,55 MB)
MD5: 70F2756F2EAA745142920EE8EE729FD4
PID: 20.500.12556/dkum/68f298f5-037b-4389-8cc2-be409a3e5aca
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:zadovoljen odjemalec je največja nagrada za trud podjetja, ki ga je vložilo v poslovni proces. ZT slovi po svoji kakovosti, ki se odraža v hitrem in strokovnem reševanju škodnih primerov, dobri ponudbi storitev in kvalitetnim kadrom.
Ključne besede:zadovoljstvo odjemalcev, kakovost storitev, kader, anketni vprašalnik, izsledki analize, območna enota, Zavarovalnica Triglav d.d.
Kraj izida:[Podplat
Založnik:A. Zavšek
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-17104 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:10581532 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KCNBUTE2
Datum objave v DKUM:04.03.2011
Število ogledov:2329
Število prenosov:352
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ZAVŠEK, Alenka, 2010, ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV STORITEV NA PRIMERU ZAVAROVALNICE TRIGLAV D.D. [na spletu]. Diplomsko delo. Podplat : A. Zavšek. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17104
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CUSTOMER SATISFACTION IN THE CASE OF SERVICES OF INSURANCE COMPANY TRIGLAV D.D.
Opis:Satisfied customer is the highest award for business efforts which brought in its business process. Trigav insurance company is known for its quality, which is reflected as a rapid resolution of claims, good range of services and high qualified personnel.
Ključne besede:customer satisfaction, qualitiy of services, personnel, survey questionnaire, analysis of survey results, regional unit, Insurance company Triglav d.d.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici