| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:INTERNO KOMUNICIRANJE V SKUPINI IMPOL-ČASOPIS METALURG
Avtorji:Zidanšek, Urška (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Zidansek_Urska_2010.pdf (7,10 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Komuniciranje je danes prisotno povsod, tudi v organizacijah. Te pa so pravzaprav ljudje, zato je njihov uspeh odvisen od uspešnosti ljudi in njihovega komuniciranja med in z ljudmi. Prav tako lahko povzamemo, da ima vsaka organizacija različne javnosti, od katerih je odvisen njihov uspeh. Tako je pomemben del tudi interna javnost in posledično interno komuniciranje. In to se je skozi čas neprestano spreminjalo. In če je bilo nekoč dovolj le enosmerno komuniciranje, to danes več ni dovolj. V procesu internega komuniciranja so nujno potrebne povratne informacije, ki dajejo odziv na informacije, ki so bile posredovane. Če podjetju preko internega komuniciranja uspe motivirati zaposlene, torej če uspe komunicirati skupno strategijo, skupne vrednote, skupne cilje in skupno poslanstvo, je na dobri poti.
Ključne besede:interno komuniciranje, organizacijsko komuniciranje, orodja internega komuniciranja, interno glasilo, oglasne deske, splet
Leto izida:2010
Založnik:[U. Zidanšek]
Izvor:Maribor
UDK:005.57
COBISS_ID:10575900 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GXR0BAFD
Število ogledov:1881
Število prenosov:280
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INTERNAL COMMUNICATION IN GROUP IMPOL-THE GAZETTE METALURG
Opis:Today communication is present everywhere, even in organizations. And organizations are in fact people. Success of organizations depends on the performance of people and their communication with each other. We can also conclude that each organization has different publics that depend on their success. Internal public is an important part of organizational success and, consequently, there is also internal communication. Which was constantly changing over the years. But if once only one-way communication was enough, today it is not. In the process of internal communication feedback is essential – getting a response to information that you have transmitted. If the company succeeds to motivate workers through internal communications (that means it communicates them a common strategy, common values, common goals and common mission) is on track.
Ključne besede:internal communication, organizational communication, internal communication tools, internal newspaper, bulletin boards, web


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici