Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
SPODBUJANJE DRUŽINSKEGA BRANJA
Avtorji:
ID
Slapnik, Lidija
(Avtor)
ID
Kordigel Aberšek, Metka
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Slapnik_Lidija_2010.pdf
(1,10 MB)
MD5: 5AE0A1C74827068813D346BDF2C800CB
PID:
20.500.12556/dkum/4a831063-ff27-4a13-8df7-e1aef0740211
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomska naloga obravnava spodbujanje domačega družinskega branja. Namen takšnega branja je spodbuditi starše, da ohranijo oblike družinskega branja, kot so to počeli v prvem razredu, tako dolgo, kot bo njihov otrok to želel. Branje knjig otrokom ustvarja toplino in krepi čustvene vezi v družini. Poleg tega dobro in pomirjevalno vpliva tudi na starše, saj skupaj z otroki uživajo in vstopajo v domišlijske svetove. Cilj raziskave je bil ugotoviti, ali didaktični koncept zbirke Knjiga pred nosom podpira cilje učnega načrta ali gre le za še en poskus na tržišču, ki je namenjen v prvi vrsti ustvarjanju dobička na podlagi videza, da gre za didaktično »igračo«. V prvi fazi se je ugotavljalo, ali didaktični instrumentarij z nalogami pred branjem, s spodbudami in ustvarjanjem pričakovanj, ustrezno pripravlja otroke na skupno ali samostojno branje. Druga faza je bila usmerjena k preverjanju, ali didaktični instrumentarij z nalogami med branjem, z vprašanji in nalogami, ustrezno fokusira otroke na bistvene podatke v literarnem besedilu in tako uresničuje cilje učnega načrta. V tretji fazi je bilo preverjeno, ali didaktični instrumentarij z nalogami po branju ustrezno usmerja bralce k urejanju vtisov, zapisovanju podatkov, vrednotenju in na ta način podpira cilje učnega načrta. Podatki za rešitev raziskovanega vprašanja so bili pridoblejeni iz zbirke domačega branja Knjiga pred nosom. V raziskovani vzorec so bile vključene knjige: Astrid Lindgren: Brata Levjesrčna; Desa Muck: Anica in grozovitež; Roald Dahl: Matilda; Ela Peroci: Moj dežnik je lahko balon; Niko Grafenauer: Pedenjped. Nalogam iz didaktičnega instrumentarija sem določila ciljno naravnanost in nato te cilje primerjala s cilji učnega načrta. V diplomski nalogi sta zajeti deskriptivna in kavzalno-neekspreimentalna metoda.
Ključne besede:
Ključne besede: branje
,
domače branje
,
družinsko branje
,
spodbujanje branja.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[L. Slapnik]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-17080
UDK:
82(043.2)
COBISS.SI-ID:
18087944
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:JQA7H1YQ
Datum objave v DKUM:
19.01.2011
Število ogledov:
3868
Število prenosov:
552
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SLAPNIK, Lidija, 2010,
SPODBUJANJE DRUŽINSKEGA BRANJA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Slapnik. [Dostopano 23 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17080
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Tehnološka zasnova orodja za tlačno litje aluminijevih zlitin
Konstruiranje orodja za tlačno litje aluminijevih odlitkov
Izdelava in optimizacija orodja za tlačno litje aluminijevih odlitkov
Postopek konstruiranja orodja za tlačno litje aluminija
Konstrukcija orodja za tlačno litje prokrova elektromotorja iz aluminija
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Karakterizacija zlitine AlSi7Mg0,3
Fizikalno-metalurški vidiki vpliva elementov na tvorbo kvazikristalov v zlitinah Al-Mn
Numerična simulacija strjevanja aluminija pri tlačnem litju
Optimizacija večgnezdnega orodja za tlačno litje diskastih aluminijastih izdelkov
Analiza obrabe obezilnih orodij za tlačno lite izdelke iz aluminija
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ENCOURAGING FAMILY READING
Opis:
ABSTRACT My graduation thesis deals with encouraging home reading. The purpose of such reading is to encourage parents in preserving family reading as long as their child desires. Reading books fulfills the child’s need for warmth and deepens family bonding. Apart from that, it has a calming effect on parents as well, since they share the joyful privilege of entering imaginary wonderland together with their child. The aim of my research is to find out whether the didactic concept of ‘Knjiga pred nosom' book collection supports the basic aims of the school syllabus or it is just another trademark intended to make money on grounds that it is a didactic supplement. Phase one of my research was to investigate whether the didactic purpose of pre-reading activities, encouraging and offering anticipation guides is to provide children with a proper background for family or individual reading. Phase two tried to examine if the didactic purpose of the during reading activities focuses on the basic data of the literary work and meets the syllabus objectives. Phase three of my research was to find out if the didactic purpose of the post-reading activities enables children to gather and arrange their impressions, note them down, synthesize, and hence supports the school syllabus. The information needed to investigate the above mentioned questions were collected from the ‘Knjiga pred nosom' home reading book collection. Books included in my research were: Astrid Lindgren: Brata Levjesrčna; Desa Muck: Anica in grozovitež; Roald Dahl: Matilda; Ela Peroci: Moj dežnik je lahko balon; Niko Grafenauer: Pedenjped. I acknowledged the aims of pre-reading, during reading and post-reading activities and compared them with the syllabus objectives. In my graduation thesis I used descriptive and non-experimental methods.
Ključne besede:
reading
,
home reading
,
family reading
,
encouraging reading.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj