| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE BANČNIH STORITEV PRAVNIM OSEBAM V POŠTNI BANKI SLOVENIJE, D.D.-BANČNA SKUPINA NOVE KREDITNE BANKE MARIBOR D.D.
Avtorji:ID Klopčič, Breda Marjetka (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Klopcic_Breda_Marjetka_2010.pdf (606,82 KB)
MD5: 8C3CB041A5A5738B27880E353E70AAAD
PID: 20.500.12556/dkum/612d4ff9-e609-47eb-9f6c-6656dbb425cb
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem delu sem skušala predstaviti področje trženja bančnih storitev s poudarkom na storitvah za pravne osebe. Osredotočila sem se na Poštno banko Slovenije, d.d. — bančna skupina Nove kreditne banke Maribor d.d., njene konkurenčne prednosti, poslanstvo, usmeritve, ter poleg splošne opredelitve bančnih storitev, posebnosti trga bančnih storitev, vključila tudi konkretno poslovanje za pravne osebe v tej banki. Predstavila sem trženjski splet za storitve (trženjski instrumenti 7P oziroma 8P), kjer sem podrobneje opisala pomen vsakega posameznega trženjskega instrumenta. Z načrtovanjem trženjskih aktivnosti storitveno podjetje konkretizira prihodnje delovanje, opredeli prilagajanje spremembam na trgu in natančno določi, katere trženjske instrumente bo uporabljalo pri izvajanju posameznih trženjskih aktivnosti. Poudarila sem pospeševanje prodaje, ki je eden temeljnih instrumentov marketinškega komuniciranja za dosego zastavljenih ciljev. Izvedla sem tržno raziskavo s katero se je ugotavljalo dejavnike zadovoljstva uporabnikov bančnih storitev, dejavnike, ki najbolj vplivajo na zvestobo ter dejavnike in storitve, s katerimi so uporabniki bolj ali manj zadovoljni. Kakovost bančnih storitev je bila in bo ostala prvotnega pomena za oblikovanje odnosa banke do uporabnikov storitev. Za izvajanje kakovostnih storitev pa mora banka imeti visoko kakovostno tehnologijo in visoko usposobljen kader. Banka na katero sem se osredotočila poskuša vedno znova na različne načine prilagajati bančne storitve komitentom in vse večja pozornost se usmerja na ugotavljanje zadovoljstva oz. nezadovoljstva komitentov, kar je vsekakor posledica vse večjih zahtev in pričakovanj s strani komitentov.
Ključne besede:banka, bančne storitve, pospeševanje prodaje, kakovost bančnih storitev, zvestoba strank
Kraj izida:Kamnik
Založnik:[B. M. Klopčič]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-17043 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:10583324 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EK85MULL
Datum objave v DKUM:07.03.2011
Število ogledov:2880
Število prenosov:285
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
KLOPČIČ, Breda Marjetka, 2010, METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE BANČNIH STORITEV PRAVNIM OSEBAM V POŠTNI BANKI SLOVENIJE, D.D.-BANČNA SKUPINA NOVE KREDITNE BANKE MARIBOR D.D. [na spletu]. Diplomsko delo. Kamnik : B. M. Klopčič. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17043
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:METHODS OF SALES PROMOTION OF BANKING SERVICES TO LEGAL PERSONS IN THE POSTAL BANK OF SLOVENIA, D.D.-BANKING GROUP NOVA KBM D.D.
Opis:In my thesis I tried to present the area of marketing of banking services with an emphasis on services to legal entities. I focused on the Postal Bank of Slovenia, d.d. - Banking group Nova KBM d.d. its competitive advantages, mission, policies, and in addition to the general definition of bank services, special market for banking services, included the actual business of the legal person in the bank. I presented the marketing mix for services (marketing instruments 7P or 8P), where I describe in detail the importance of each marketing instrument. The planning of marketing activities services company gives concrete future action, identify adaptation to market changes and define what marketing tools will be used in carrying out various marketing activities. I highlighted the sales promotion, which is one of the main instruments of marketing communication to achieve the set objectives. I conducted market research which has examined the factors of satisfaction of users of banking services, the factors that most influence the loyalty, and service factors, with which users are more or less satisfied. The quality of banking services has been and will remain of prime importance to create the relationship of the bank to service users. For the implementation of quality services and the bank must have a high-quality technology and highly trained staff. Bank in which I try to focus again and again in different ways to adapt banking services to customers and increasing attention is given to assessment of satisfaction or dissatisfaction of customers, which is certainly due to the increased demands and expectations from the customers.
Ključne besede:bank, banking services, sales promotion, quality banking services, customer loyalty


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici