Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
INOVACIJE PRI POUKU DRUŽBOSLOVJA NA RAZREDNI STOPNJI
Avtorji:
ID
Šavel, Sandra
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Savel_Sandra_2010.pdf
(860,32 KB)
MD5: 08AC28D016AA410B94AFD692B91FAA8A
PID:
20.500.12556/dkum/0227a4e0-49d6-47dd-bb43-2d16ca364d4f
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Pedagoške inovacije so postale nepogrešljiv del prav vsake vzgojno-izobraževalne ustanove. V osnovnih šolah je skozi čas prišlo do velikega premika v samem poteku procesa izobraževanja. Osrednji element pouka je postal učenec, z razliko od tradicionalnega pouka, v katerem je imel glavno vlogo učitelj. Namen inoviranja učiteljeve prakse torej izhaja predvsem iz nuje, kako ustvariti in izpeljati pouk, da učenca čim bolj aktivno vključimo vanj. Tako se na pedagoškem področju posodabljajo metode in oblike, uveljavljajo se novi učni pristopi, vse večji je poudarek na vnašanju sodobnih tehnoloških sredstev, pripomočkov, ki tako ali drugače pritegnejo pozornost, omogočajo kvalitetnejšo izvedbo ter v nekaterih segmentih tudi lajšajo delo učitelju. V teoretičnem delu so predstavljene različne opredelitve pedagoških inovacij, proces uvajanja inovacij v sistem vzgoje in izobraževanja, posledice, ki jih uvajanje takšnih in drugačnih sprememb in novosti prinese ter vrste inovacij, ki so trenutno aktualne v vzgojno-izobraževalnem procesu. V empiričnem delu diplomskega dela smo preverili, kaj učiteljem predstavljajo inovacije in koliko ter katere vključujejo v svojo prakso. Zanimalo nas je, ali obstajajo razlike med učitelji glede na regijo, razred poučevanja in delovno dobo. Učitelji so dokaj enotni pri opredelitvi pedagoških inovacij, medtem ko pri vključevanju oziroma izvajanju inovacij med njimi prihaja do razlik. Pridobljeni podatki kažejo, da je le malo učiteljev, ki ne poznajo inovacij. Starejše inovacije, ki so že uspešno vpeljane v proces poučevanja, so pričakovano med učitelji tudi pogosto uporabljene. Tukaj gre predvsem za tehnološke inovacije in nekatere učne oblike. Nekoliko manj so v prakso vključene inovacije, ki so se pojavile v zadnjih nekaj letih, vendar se tudi za te med učitelji kaže velik interes.
Ključne besede:
Ključne besede: pedagoške inovacije
,
učitelji razrednega pouka
,
družboslovje.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[S. Šavel]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-17033
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18050568
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:AHS6P0KR
Datum objave v DKUM:
23.12.2010
Število ogledov:
2425
Število prenosov:
254
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠAVEL, Sandra, 2010,
INOVACIJE PRI POUKU DRUŽBOSLOVJA NA RAZREDNI STOPNJI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Šavel. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17033
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Lovska učna pot v slomih za učence tretjega razreda osnovne šole
Zlatorogova učna pot z naravoslovno vsebino za osnovnošolce 4. in 5. razredov
Izvedba naravoslovnih aktivnosti na gozdni učni poti Mrtvice reke Mure za 4. in 5. razred osnovne šole
Vključenost naravoslovnih vsebin 5. razreda osnovne šole v aktivnosti dela centrov šolskih in obšolskih dejavnosti na področju severovzhodne Slovenije
Učna pot po Celju kot priložnost za učenje kulturne dediščine na razredni stopnji
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vloga osnovne šole pri ohranjanju kraja - analiza metafor
Preschool childrenʼs understanding of pro-environmental behaviours
Vedež e-gradivo za spoznavanje okolja v 3. razredu devetletne osnovne šole
Skrb za psa in odnos do narave med učenci
Okoljsko tehnična pripravljenost učencev od 4. do 9. razreda osnovne šole
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
INNOVATIONS IN SOCIOLOGICAL CLASSES ON ELEMENTARY LEVEL
Opis:
Pedagogical innovations have become an indispensable part of each and every educational institution. In primary schools a great shift happened through time in the course of education process itself. A student has become a central element in contrast to traditional lessons, where the main role belonged to a teacher. The purpose of innovating teacher's practice therefore results from necessity how to create and carry out a lesson, in order to include a student as active as possible into it. Thus, in pedagogical field methods and teaching forms are being updated, new teaching approaches are being put forward, greater is being emphasis on input of modern technological means, accessories which in this way or another draw attention, enable more qualitative implementation and, in some segments, ease teacher's work. Various definitions of pedagogical innovations, the process of initiation of these innovations into education system, the consequences which initiating of such or other changes and novelties brings, and those innovations that are momentarily current are all introduced in the theoretical part. In the empirical part of the bachelor's degree we have examined what innovations represent to teachers, how much and which of these teachers include into their profession. We were interested in possible existing differences among teachers according to a region, a grade of teaching and lenght of service. Teachers are rather united in definition of pedagogical innovations, while in comprising (including) innovations and implementing them respectively, differences do occur. Acquired data show that there are few teachers who are not acquainted with innovations. Older innovations, which are already successfully initiated into the process of teaching, are expectantly well used among teachers. It is mainly about technological innovations and some of the teaching forms. A little less are into practice included those innovations, that have appeared in the last few years, although a great interest is shown among teachers for these as well.
Ključne besede:
pedagogical innovations
,
class teachers
,
sociology.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj