| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ANALIZA UČBENIKOV BIOLOGIJE ZA DEVETI RAZRED DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:ID Matjašič, Mateja (Avtor)
ID Šorgo, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Matjasic_Mateja_2010.pdf (2,50 MB)
MD5: E03C65F074322305453338475B05834F
PID: 20.500.12556/dkum/aa48a587-216b-4b59-98fe-6fdf50cfe9f4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Smo v času, ko je pridobivanje znanja mogoče ob pomoči številne literature in drugih informacijskih virov, ki jih je in jih še razvija sodobna informacijska tehnologija. Vendar pa moramo pri izbiri literature in virov biti pozorni na to, kako kvalitetni so. Enako velja tudi za učna gradiva, ki se jih v šolstvu poslužujejo učenci in učitelji. Današnji trg namreč za posamezna predmetna področja ponuja različne učbeniške komplete, za katere pa ni nujno, da njihovi kvantiteti sledi tudi kvaliteta. V ta namen smo izbrali nekaj učbenikov, za katere smo želeli ugotoviti, ali ustrezajo normativom, podanih s strani Zavoda Republike Slovenije za šolstvo. Analizirali smo jih glede na njihovo zunanjo in notranjo strukturo in ugotovili, da so posamezni elementi zunanje strukture dobro oblikovani in ustrezajo predpisanim normativom, medtem ko kakovost notranje strukture peša. Glede na pridobljene rezultate, ki pričajo, da učbeniki ne izpolnjujejo priporočenih normativov v enaki meri, bo potrebno izbiri pravega, kvalitetnega učnega gradiva v prihodnje posvetiti več pozornosti. Izbira ustreznega učbenika oz. učbeniškega kompleta je sicer stvar lastne presoje vsakega učitelja, pomembno pa je, da se med ponujenimi učbeniki odloči za tistega, ki mu bo v čim večjo pomoč pri uresničevanju zahtev v skladu s predpisanimi cilji in standardi znanja.
Ključne besede:učbenik, analiza, učni cilj, Bloomova taksonomija, biologija, osnovna šola
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Matjašič]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-16970 Novo okno
UDK:57:37.091.3(043.2)
COBISS.SI-ID:18046472 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LTCORVAW
Datum objave v DKUM:23.12.2010
Število ogledov:3674
Število prenosov:378
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
MATJAŠIČ, Mateja, 2010, ANALIZA UČBENIKOV BIOLOGIJE ZA DEVETI RAZRED DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Matjašič. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16970
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF BIOLOGY TEXTBOOKS FOR THE NINTH GRADE OF PRIMARY SCHOOL
Opis:We are in a time when the acquisition of knowledge can be done by a number of literature and other information sources, which were and are still being developed by the modern information technology. However, we have to be careful to choose quality literature. The same applies to learning materials, with which schools, pupils and teachers come in contact with. Today's market offers different textbook sets for individual subject domains, but the quantity is not necessarily followed by their quality. For this purpose we have selected some books for which we wanted to determine whether they comply with the standards given by the Education Office of the Republic of Slovenia. We analyzed them according to their external and internal structure and found that the individual elements of the external structure are well designed and meet the prescribed norms, while the quality of the internal structure lindens. According by the results obtained, which indicate that textbooks do not meet recommended standards to an equal level, one will have to focus more attention when choosing quality learning materials. Choosing the right textbook or a textbook set is a matter of each teacher’s choice, but it is important that his/her decision about different textbook sets is based on the fact that they will assist him/her when implementing the requirements in accordance with the stated objectives and standards of knowledge.
Ključne besede:textbook, analysis, learning objective, Bloom taxonomy, biology, primary school


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici