Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ANALIZA UČBENIKOV BIOLOGIJE ZA DEVETI RAZRED DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:
ID
Matjašič, Mateja
(Avtor)
ID
Šorgo, Andrej
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Matjasic_Mateja_2010.pdf
(2,50 MB)
MD5: E03C65F074322305453338475B05834F
PID:
20.500.12556/dkum/aa48a587-216b-4b59-98fe-6fdf50cfe9f4
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Smo v času, ko je pridobivanje znanja mogoče ob pomoči številne literature in drugih informacijskih virov, ki jih je in jih še razvija sodobna informacijska tehnologija. Vendar pa moramo pri izbiri literature in virov biti pozorni na to, kako kvalitetni so. Enako velja tudi za učna gradiva, ki se jih v šolstvu poslužujejo učenci in učitelji. Današnji trg namreč za posamezna predmetna področja ponuja različne učbeniške komplete, za katere pa ni nujno, da njihovi kvantiteti sledi tudi kvaliteta. V ta namen smo izbrali nekaj učbenikov, za katere smo želeli ugotoviti, ali ustrezajo normativom, podanih s strani Zavoda Republike Slovenije za šolstvo. Analizirali smo jih glede na njihovo zunanjo in notranjo strukturo in ugotovili, da so posamezni elementi zunanje strukture dobro oblikovani in ustrezajo predpisanim normativom, medtem ko kakovost notranje strukture peša. Glede na pridobljene rezultate, ki pričajo, da učbeniki ne izpolnjujejo priporočenih normativov v enaki meri, bo potrebno izbiri pravega, kvalitetnega učnega gradiva v prihodnje posvetiti več pozornosti. Izbira ustreznega učbenika oz. učbeniškega kompleta je sicer stvar lastne presoje vsakega učitelja, pomembno pa je, da se med ponujenimi učbeniki odloči za tistega, ki mu bo v čim večjo pomoč pri uresničevanju zahtev v skladu s predpisanimi cilji in standardi znanja.
Ključne besede:
učbenik
,
analiza
,
učni cilj
,
Bloomova taksonomija
,
biologija
,
osnovna šola
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Matjašič]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-16970
UDK:
57:37.091.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
18046472
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:LTCORVAW
Datum objave v DKUM:
23.12.2010
Število ogledov:
3674
Število prenosov:
378
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MATJAŠIČ, Mateja, 2010,
ANALIZA UČBENIKOV BIOLOGIJE ZA DEVETI RAZRED DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Matjašič. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16970
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Dedni rak dojk in/ali jajčnikov
Zgodnje odkrivanje raka dojk
Management of BRCA positive ovarian breast cancer
Dedni rak
Onkološko genetsko svetovanje za dedni rak dojk in/ali jajčnikov - 4 letne izkušnje Skupine za Onkološko genetsko svetovanje
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vloga medicinske sestre pri genetskem svetovanju dednega raka dojke
Osveščenost žensk o preventivnih pregledih dojk
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ANALYSIS OF BIOLOGY TEXTBOOKS FOR THE NINTH GRADE OF PRIMARY SCHOOL
Opis:
We are in a time when the acquisition of knowledge can be done by a number of literature and other information sources, which were and are still being developed by the modern information technology. However, we have to be careful to choose quality literature. The same applies to learning materials, with which schools, pupils and teachers come in contact with. Today's market offers different textbook sets for individual subject domains, but the quantity is not necessarily followed by their quality. For this purpose we have selected some books for which we wanted to determine whether they comply with the standards given by the Education Office of the Republic of Slovenia. We analyzed them according to their external and internal structure and found that the individual elements of the external structure are well designed and meet the prescribed norms, while the quality of the internal structure lindens. According by the results obtained, which indicate that textbooks do not meet recommended standards to an equal level, one will have to focus more attention when choosing quality learning materials. Choosing the right textbook or a textbook set is a matter of each teacher’s choice, but it is important that his/her decision about different textbook sets is based on the fact that they will assist him/her when implementing the requirements in accordance with the stated objectives and standards of knowledge.
Ključne besede:
textbook
,
analysis
,
learning objective
,
Bloom taxonomy
,
biology
,
primary school
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj