Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UPORABA LUTKE V DRUGEM STAROSTNEM OBDOBJU V VRTCU IN PRVEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:
ID
Stipič, Alenka
(Avtor)
ID
Šinko, Sabina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Stipic_Alenka_2010.pdf
(563,88 KB)
MD5: 699FD1E716521FFB15ECB0E796C5DF13
PID:
20.500.12556/dkum/b363528e-0737-4d06-9da1-c21d4747f8f5
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili cilje vzgoje in izobraževanja z lutko, metode dela z lutko, vlogo vzgojitelja pri delu z lutko, lutkovno igro kot simbolno igro in otrokov razvoj ob igri z lutko. V empiričnem delu smo predstavili pridobljene podatke, ki smo jih pridobili s pomočjo anketnih vprašalnikov (reševale so jih vzgojiteljice, zaposlene v posavskih vrtcih in šolah). Z anketnim vprašalnikom smo želeli ugotoviti, ali vzgojiteljice uporabljajo lutke v vzgoji in izobraževanju, ali jih uporabljajo kot ljubljenke skupine, ali imajo stalni lutkovni kotiček, kaj otroci najpogosteje spontano uprizarjajo, katere metode dela vzgojiteljice najpogosteje uporabljajo, ali uporabljajo lutko kot motivacijsko in kot terapevtsko sredstvo, ali pripravljajo lutkovne predstave za otroke in z otroki, ali obiščejo kdaj tudi lutkovno gledališče in kakšno mnenje imajo vzgojiteljice o pomenu lutke za otrokov razvoj. Zanimal nas je obstoj razlik glede na uporabo lutk v drugem starostnem obdobju v vrtcu in prvem razredu osnovne šole. Ugotovili smo, da vzgojiteljice lutke načeloma uporabljajo in so tudi otrokom dosegljive. Vendar je lutka pri večini uporabna v različne namene le občasno. Presenetil me je podatek, da več kot polovica vzgojiteljic nikoli ne obišče lutkovnega gledališča z otroki (tako v vrtcu kot v prvem razredu osnovne šole).
Ključne besede:
Otrok
,
vzgojitelj
,
uporaba lutke
,
drugo starostno obdobje v vrtcu
,
prvi razred osnovne šole.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Stipič]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-16863
UDK:
373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
18055432
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:SF86ZITE
Datum objave v DKUM:
24.12.2010
Število ogledov:
4263
Število prenosov:
593
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
STIPIČ, Alenka, 2010,
UPORABA LUTKE V DRUGEM STAROSTNEM OBDOBJU V VRTCU IN PRVEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Stipič. [Dostopano 29 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16863
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
High temperature resistant fly-ash and metakaolin-based alkali-activated foams
Optimization and mechanical-physical characterization of geopolymers with construction and demolition waste (CDW) aggregates for construction products
Final report on the RIS Intership implementation
Final report on the RIS Intership implementation
RILEM TC 247-DTA round robin test
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
PUPPET USE IN THE SECOND AGE PERIOD IN KINDERGARTENS AND IN THE FIRST GRADE OF PRIMARY SCHOOL
Opis:
In theoretical part of my diploma work we presented objective of educating with puppet, methods of working with puppet, role of educator when educating with puppet, puppet play as a symbolic play and child's development when playing with puppet. In empiric part we presented acquired data we got with help of survey questionnaire which was implemented by educators in kindergartens and schools in the region of Posavje. With the help of the questionnaire we wanted to establish if educators use puppet for education, if they use puppet as a group favourite, if they have a permanent puppet corner, which acts children most often spontaneously perform, which methods of work educators most often use, if they use puppet as a motivational and therapeutic instrument, if they arrange a puppet performance show with children , if they take children to the puppet theatre, and what is their opinion of the role of puppet in child's development. We were also interested in different uses of puppets in the second age group in the kindergarten and in the first grade of primary school. We established that educators generally use puppet, and the puppets are also available for children. Nevertheless they only use puppets periodically for various uses. I was surprised by the fact that more than half of educators never take the children to the puppet theatre (not only in kindergarten but also in the first grade of primary school).
Ključne besede:
Child
,
educator
,
use of puppet in second age group in kindergarten
,
first grade of primary school.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj