Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
KONTROLNE TOČKE ORGANIZIRANOSTI IN ZAGON POSLOVANJA PODJETJA
Avtorji:
ID
Gönc, Timea
(Avtor)
ID
Uršič, Duško
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v
COBISS-u.
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Turbulentno okolje, v katerem živimo, zahteva od sodobnega podjetja nenehno prilagajanje, če želi ostati na trgu. Zato mora sodobno podjetje neprestano spremljati trg in se mu prilagajati. Vsako podjetje mora stremeti k rasti in razvoju, kar lahko uresniči takrat, ko deluje uspešno in učinkovito. Podjetja morajo imeti jasne cilje in jim slediti. Da bi podjetje dosegalo zastavljene cilje, mora biti uspešno in učinkovito. Za to je potrebno uvajati stalne izboljšave, ki pripomorejo k temu, da postane podjetje konkurenčno. Da bi podjetje tudi ostalo konkurenčno, mora iskati najboljše prakse, jih prilagoditi sebi in jih uvajati. Prilagajanje nenehnim spremembam terja od podjetja nenehno učenje. Zato je postala učeča se organizacija nuja v sodobnem poslovnem svetu. Za zagotovitev učeče se organizacije so potrebni zaposleni, ki so pripravljeni na nove izzive, sprejemanje sprememb in učenje. Izboljšave je potrebno uvesti v vse dele podjetja, od poslovnih procesov, izdelkov, storitev do podjetja kot celote. K učinkovitosti in uspešnosti podjetja v veliki meri pripomore tudi timsko delo, ki je v današnjem svetu neizbežno. Dobro uglašen tim lahko znatno pripomore k rasti in razvoju podjetja ter nenazadnje k doseganju konkurenčne prednosti, kar pa je v današnjem svetu brez tega zelo težko doseči.
Ključne besede:
organizacija
,
učeča se organizacija
,
benchmarking
,
kaizen
,
timsko delo
,
odličnost
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Gönc]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-16753
UDK:
005.7
COBISS.SI-ID:
10522908
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:SBXVVEJH
Datum objave v DKUM:
18.01.2011
Število ogledov:
2717
Število prenosov:
0
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GÖNC, Timea, 2010,
KONTROLNE TOČKE ORGANIZIRANOSTI IN ZAGON POSLOVANJA PODJETJA
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Gönc. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16753
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Management kakovosti v procesu vzdrževanja v GVO, d.o.o.
Dvig kakovosti zdravstvenih storitev
Vključevanje načrtovanja kakovosti v proces razvoja izdelka
Zagotavljanje kakovosti v Titan Kamnik
Dejavniki kakovosti organiziranja športne rekreacije
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Upravljanje podjetij v državni lasti
Odgovornost družbe, družbenikov in organov vodenja in nadzora
Področje vodenja v modelu poslovne odličnosti (EFQM)
Vpliv kakovosti izdelka na ugled podjetja
Zaznana kakovost storitev na primeru letalske družbe
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Organizational control points and company start-up
Opis:
The turbulent environment we live in demands a continuous adaptation if a company wants to remain on the market. Therefore, a continuous market monitoring and an adaptation to it are required. Every company must aim towards growth and development, it can achieve only if it works successfully and efficiently. The companies need to have clear goals and must follow them. To achieve its goals, the company must be successful and efficient. Therefore it needs to constantly improve, which in turn contributes to its competitiveness. As a consequence, to remain as it is the company needs to select the best practices. Then it needs to adapt these practices to the company's needs by implementing them. A continuous adaptation adapting to changes requires a constant learning from the company. Therefore, a learning organisation has become a necessity in the modern business world. For a learning organisation one would need employees who are ready to face new challenges, accept changes as well as learning. Improvements need to be implemented in all company’s departments, from business processes, products and services to the company as a whole. Another important factor contributing to efficiency and successfulness of a company is teamwork, which nowadays represents a necessity. A harmonious team can significantly contribute to the growth and development of a company and can also achieve the competitive advantage so hard to achieve without it today.
Ključne besede:
organization
,
learning organization
,
benchmarking
,
kaizen
,
teamwork
,
excellence
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj