Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
NEKATERI VIDIKI KAKOVOSTI VISOKEGA ŠOLSTVA V EVROPSKEM VISOKOŠOLSKEM PROSTORU
Avtorji:
ID
Šoba, Katja
(Avtor)
ID
Goriup, Jana
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Soba_Katja_2010.pdf
(636,20 KB)
MD5: 0DF61B5969BCF52C3C70C134DA4A0278
PID:
20.500.12556/dkum/2948bb43-dc51-4c94-9289-57830bba0803
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Kakovost je ključni element visokega šolstva in dinamičen proces, saj se mora vedno razvijati in izpopolnjevati. Cilj Evropske unije, zapisan v Lizbonski pogodbi, je postati najbolj dinamična in na znanju temelječa družba. Uresničitev tega cilja pa bo možna le, če se bosta kakovost diplom in programov v visokošolskem prostoru jemala zelo resno in če se bo vzpostavil dober sistem za zagotavljanje in izkazovanje te kakovosti. Ker je kakovost pomembna in je temelj dobrega visokega šolstva, smo si za diplomsko nalogo zastavili preučiti razvoj kulture kakovosti v evropskem visokošolskem prostoru in ali se je njen razvoj začel z vzpostavitvijo nacionalnih Agencij za zagotavljanje kakovosti ter s povezovanjem primerov dobrih praks posameznih evropskih visokošolskih institucij. Preverjali pa smo tudi, ali se z oblikovanjem institucij za preverjanje kakovosti na nacionalni in mednarodni ravni ter vzpostavitvijo standardov in smernic za zagotavljanje kakovosti, vzpostavlja skupni evropski visokošolski prostor. V ta namen smo analizirali in primerjali sisteme za preverjanje in zagotavljanje kakovosti Danske, Velike Britanije, Hrvaške in Slovenije, saj lahko le kakovosten evropski visokošolski prostor, katerega osnova je dober sistem preverjanja kakovosti, pomenita konkurenčnost in privlačnost, ne samo študija, pač pa tudi rezultatov uporabe v praksi.
Ključne besede:
kakovost
,
zagotavljanje kakovosti
,
kultura kakovosti
,
evropski visokošolski prostor
Kraj izida:
Krško
Založnik:
[K. Šoba]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-16573
UDK:
316(043.2)
COBISS.SI-ID:
18065928
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:R6DHCU3O
Datum objave v DKUM:
07.01.2011
Število ogledov:
3344
Število prenosov:
342
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠOBA, Katja, 2010,
NEKATERI VIDIKI KAKOVOSTI VISOKEGA ŠOLSTVA V EVROPSKEM VISOKOŠOLSKEM PROSTORU
[na spletu]. Diplomsko delo. Krško : K. Šoba. [Dostopano 29 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16573
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Thermal stability of Al-Mn-Be melt-spun ribbons
Quasicrystalline phase in melt-spun Al-Mn-Be ribbons
Die casting tool design
Characterization of Cu-Al-Ni melt-spun ribbons using a focussed ion beam (FIB)
Konstrukcija orodja za tračno litje
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Microhardness in Dissimilar High-Strength Aluminium Alloy Welds
Tvorba kvazikristalov v Al-Mn zlitinah z dodatki Ca, Cr, Si, Sr, Zn in Zr
Fizikalno-metalurški vidiki vpliva elementov na tvorbo kvazikristalov v zlitinah Al-Mn
Controlled formation of quasicrystals in Al-Mn alloys
Characterization and optimization of properties of aluminium based alloy reinforced with quasicrystals
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
SOME ASPECTS OF HIGHER EDUCATION QUALITY IN THE EUROPEAN HIGHER EDUCATION SPACE
Opis:
Quality is a key element of higher education and a dynamic process, as it has to be continually developed and improved. The goal of the European Union, enshrined in the Treaty of Lisbon, is to become the most dynamic and knowledge-based society. Achieving this goal will only be possible if the quality of diplomas and programmes in higher education area is taken very seriously and if good methods of ensuring and demonstrating that quality are applied. Since quality is important and it is the foundation of good higher education, we have examined in our thesis the development of quality culture in the European higher education area, and whether the establishment of national quality assurance agencies and the integration of good practices of individual European higher education institutions contribute to the development. We have also verified whether a common European higher education area is being established through quality control institutions at national and international level and the introduction of quality assurance standards and guidelines. To this end, we have analyzed and compared the quality control and quality assurance systems of Denmark, Great Britain, Croatia and Slovenia, since only the quality of the European higher education area, based on a good quality control system, ensures the competitiveness and attractiveness, not only of the studies but also of the results of practical application.
Ključne besede:
quality
,
quality assurance
,
quality culture
,
European higher education area
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj