Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VLOGA ŠOLSKE SVETOVALNE SLUŽBE PRI DELU Z NADARJENIMI UČENCI
Avtorji:
ID
Senekovič, Jasna
(Avtor)
ID
Javornik Krečič, Marija
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Senekovic_Jasna_2010.pdf
(1,79 MB)
MD5: 84AD9761DFBF43BD3337AEF67112FB9C
PID:
20.500.12556/dkum/14568496-fdfe-4f8b-bbeb-f6127a54eb04
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Pravica vsakega otroka je, da napreduje tako hitro in tako daleč, kot le zmore, da uresniči svoje želje, potrebe in interese. Da je otroku omogočen celostni razvoj, je potrebno sodelovanje vseh udeležencev vzgojno-izobraževalnega procesa. V diplomskem delu smo raziskovali delo z nadarjenimi učenci v osnovni šoli. V nalogi smo posebej izpostavili vlogo šolske svetovalne službe pri delu z nadarjenimi. Hkrati smo posebno pozornost namenili tudi svetovanju nadarjenim otrokom in njihovim težavam. Predstavili smo celoten proces odkrivanja nadarjenih učencev in posamezne stopnje tudi opredelili. V empiričnem delu diplomske naloge smo raziskovali osnovna dejstva, povezana z delom z nadarjenimi učenci na osnovnih šolah, ter dejstva v povezavi s sodelovanjem šolskih svetovalnih delavcev z učitelji, vodstvom in starši nadarjenih otrok. Ob tem smo ugotavljali še potek dela šolskih svetovalnih delavcev z nadarjenimi. Na osnovi raziskanega smo ugotovili, da je sodelovanje z naštetimi ocenjeno kot dobro. Kot možne ovire pri delu z nadarjenimi pa so šolski svetovalni delavci navajali pomanjkanje časa; le malo svetovalnih delavcev namreč meni, da posveti dovolj časa in pomoči nadarjenim učencem.
Ključne besede:
šolska svetovalna služba
,
svetovalni delavec
,
osnovna šola
,
nadarjeni učenci
,
koordinacija
,
svetovanje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Senekovič]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-16500
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18002184
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:USVXFJ9V
Datum objave v DKUM:
15.12.2010
Število ogledov:
4354
Število prenosov:
663
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SENEKOVIČ, Jasna, 2010,
VLOGA ŠOLSKE SVETOVALNE SLUŽBE PRI DELU Z NADARJENIMI UČENCI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Senekovič. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16500
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Učni načrt
Učni načrt
Didaktični pristopi pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole
Učni načrt
Učitelji o izkustvenem učenju in poučevanju pri predmetu spoznavanja okolja
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Book of abstracts
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
Z igro v svet matematike
Oblikovanje vrednot trajnostnega razvoja
Razvrščanje v predšolskem obdobju skozi konkretno izkušnjo
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE ROLE OF THE COUNSELING SERVICE IN WORKING WITH GIFTED PUPILS
Opis:
It is every child's right to progress as fast and far as they can, to realize their desires, needs and interests. To enable a child an integrated development, the collaboration among all of the participants in education process is necessary. In the diploma paper we researched the work with gifted students in primary school. We specifically highlighted the role of school counseling services in working with the gifted. Simultaneously, we focused our attention on counseling gifted children and their problems. We presented the complete process of detecting gifted students and defined individual stages. In the empirical part of the diploma paper we examined the basic facts connected with working with gifted students in primary school and the facts connected with collaboration between school counselors, teachers, administration and the parents of the gifted children. We also examined the workflow of school counselors with the gifted. On the basis of the research we established that the collaboration among the listed is estimated as good. As possible obstacles to working with the gifted the school counselors mentioned a lack of time; only a few school counselors think that they dedicate enough time and support to the gifted students.
Ključne besede:
school counseling services
,
school counselor
,
primary school
,
gifted students
,
coordination
,
counseling
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj