| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE POSLOVANJA V PODJETJU SŽ - CENTRALNE DELAVNICE LJUBLJANA D.O.O.
Avtorji:ID Kambur, Emir (Avtor)
ID Jurše, Milan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kambur_Emir_2010.pdf (532,31 KB)
MD5: CFA93267EA3A19AC30963FDB79557133
PID: 20.500.12556/dkum/e8f91e36-d0ef-45d9-ac71-ed2afe9fc995
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Podjetje SŽ - Centralne delavnice d.o.o. oz. njegove predhodnice se s svojo osnovno dejavnostjo vzdrževanja različnih vrst železniških vozil ukvarjajo že približno 150 let. V preteklosti so vzdrževale vozni park v lasti Slovenskih železnic in drugih manjših lastnikov oz. najemnikov železniških vozil na območju Slovenije. V zadnjem obdobju so v podjetju prišli do spoznanja, da je, ne le za nadaljnji razvoj in rast podjetja, ampak tudi za obstoj podjetja v takšni obliki kot je danes, nujno, da svoje delovanje razširi na tuje trge. S tem, ko so začeli na Slovenskih železnicah prenavljati svoj vozni park z novimi modernimi vozili in ob dejstvu, da v podjetju SŽ-CD niso sledili novim tehnologijam in niso investirali v potrebno opremo in znanje, se je seveda znižala možnost za sodelovanje s svojim največjim naročnikom. Prav tako je potrebno poudariti, da novejša vozila ne potrebujejo toliko vzdrževanja kot starejša, kar je prav tako razlog za zmanjšan obseg dela. V podjetju SŽ-CD so bili ob takih dejstvih prisiljeni začeti razmišljati o možnostih, ki jim jih za obstanek in nadaljnji razvoj ponujajo tuji trgi. Na podlagi svojega znanja in izkušenj so pričeli s sistematičnim raziskovanjem trga in z opredeljevanjem svojih sposobnosti izvajanja storitev, ki bi jih lahko ponudili tem trgom. V podjetju morajo biti pozorni tudi na tujo konkurenco, ki je v tehničnem smislu dosti bolj razvita in pripravljena na sodobne izzive vzdrževanja modernih železniških vozil. V diplomskem delu smo med drugim prišli do zaključka, da je konkurenčen položaj podjetja v veliki meri odvisen od internacionalizacije njegovega poslovanja.
Ključne besede:globalizacija, internacionalizacija podjetja, storitve, kakovost storitev, medorganizacijsko trženje, SWOT analiza, vrednostna matrika produktov
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Kambur]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-16490 Novo okno
UDK:339.5
COBISS.SI-ID:10570780 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:1DPUMEGG
Datum objave v DKUM:18.02.2011
Število ogledov:1980
Število prenosov:163
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
KAMBUR, Emir, 2010, STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE POSLOVANJA V PODJETJU SŽ - CENTRALNE DELAVNICE LJUBLJANA D.O.O. [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : E. Kambur. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16490
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:STRATEGY FOR THE INTERNATIONALIZATION OF BUSINESS IN THE COMPANY SŽ - CENTRALNE DELAVNICE LJUBLJANA D.O.O.
Opis:Company SŽ - Centralne delavnice d.o.o. and its predecessors are involved in the basic activity of maintenance of the various rolling stock types approximately 150 years. In the past they were maintaining rolling stock owned by the Slovenian Railways and other smaller owners and renters of the rolling stock in Slovenia. Recently the company found out that it is necessary to extend its operation to the foreign markets in order to maintain its development, growth but also existence. When Slovenian Railways started to modernize their rolling stock with new modern vehicles and when SŽ-CD stopped to follow new technologies and didn’t invest in necessary equipment and knowledge, the possibility to cooperate with its largest customer has decreased. At the same time it should be emphasized that new vehicles don’t need that much maintenance as the older ones, which is also the reason of a reduced work volume. For the company’s existence and further development, SŽ-CD was forced to think about the new possibilities which are offered by foreign markets. Based on their knowledge and experiences they started with systematic market development and definition of their service capabilities which they could offer to foreign markets. Company has to be aware of its competition which is technically more developed and prepared for modern challenges of contemporary rolling stock maintenance. The diploma thesis concludes that competition position of the company mostly depends on the internationalization of its business.
Ključne besede:globalization, company internationalization, services, service quality, inter-organizational marketing, SWOT analysis, product matrix of value


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici