Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
POMEN IN ODNOS DO IZOBRAŽEVANJA MED ROMI
Avtorji:
ID
Horvat, Janez
(Avtor)
ID
Mayer, Janez
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Horvat_Janez_2010.pdf
(804,58 KB)
MD5: DFF4D631BF3CBBBEC6701CF300BADFD4
PID:
20.500.12556/dkum/0e1a1d47-0c29-4909-b5ed-a1b9869daf36
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Po zadnjih ocenah 10 milijonov Romov živečih v Evropi predstavlja največjo manjšino in je ena od najbolj ranljivih skupin na naši celini. Brez dostopa do kvalitetne izobrazbe ostajajo romske skupnosti ujete v revščini in izolirane na socialno obrobje. Romski otroci imajo še vedno slabše možnosti sodelovanja in dostopa do šol kot ne-romski otroci. Romski otroci so pogosto umeščeni v šole za otroke z učnimi težavami preprosto zato, ker so Romi. Šole z višjim deležem Romov se pogosto ubadajo z pomanjkanjem sredstev in tako ne morejo dati učencem veščin in znanja, ki ga potrebujejo za pridobitev boljših delovnih mest in za dostop do višje izobrazbe. Izboljšanje izobrazbe Romov je polno izzivov, a ne nemogoče. Ovire pred romskimi otroki so lahko premagane z politično voljo in močnejšim sodelovanjem med udeleženci, vključno z mednarodnimi organizacijami, državnimi vodstvi, šolskimi ministrstvi in romskimi skupnostmi. V diplomskem delu bom raziskal kakšni motivi vplivajo na odnos Romov do izobraževanja, v koliki meri se Romi v sedanjem času in na našem prostoru izobražujejo in kaj od izobrazbe pričakujejo v smislu izboljšanja kvalitete življenja. Predstavil bom motivacijske teorije, predvsem teorije, ki se nanašajo na izobraževanje, kot na primer Maslowa teorijo potreb, temelječo na hierarhiji potreb, Vroomovo motivacijsko teorijo, temelječo na pričakovanju pozitivne posledice nekega delovanja, prav tako Leavittovo motivacijsko shemo in Likertovo modificirano teorijo motivacije. Raziskava med Romi je bila opravljena v obliki ankete, kjer se je ocenjevalo strinjanje z trditvami, z raziskavo sem pa želel ugotoviti motivacijo in odnos do izobraževanja med Romi. Po opravljeni raziskavi sem prišel do veliko zanimivih ugotovitev, predvsem tega, da se Romi zelo dobro zavedajo pomena izobraževanja, da so jezikovne ovire znotraj anketirane populacije skoraj popolnoma izginile, da se Romi zavedajo pomena predšolske vzgoje in da v veliki meri sodelujejo z izobraževalnimi ustanovami ter da delo romskih pomočnikov, kot neposrednih povezovalcev med Romi in večinsko populacijo v procesu izobraževanja še zdaleč ni zadovoljivo.
Ključne besede:
- izobrazba - šole - socialno obrobje - otroci - romske skupnosti - motivacija
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-16458
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:V8GDLYYM
Datum objave v DKUM:
04.01.2011
Število ogledov:
3244
Število prenosov:
282
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HORVAT, Janez, 2010,
POMEN IN ODNOS DO IZOBRAŽEVANJA MED ROMI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16458
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pomen in odnos do izobraževanja med Romi
Romi in položaj romskih otrok v Otroškem vrtcu Metlika
Mediacija - pot do učinkovitega reševanja konfliktov med Romi
Ali so romski otroci v osnovni šoli obravnavani enakopravno?
Odnos zaposlenih v zdravstveni negi do izobraževanja sodelavcev
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pravna ureditev romske skupnosti v Republiki Sloveniji
Socialno delo v romski skupnosti
Socialna izključenost romskih otrok na področju izobraževanja
Pedagoški vidiki vključevanja romskih otrok iz naselja Deponija v izobraževalni sistem
Doživljanje poklicne izgorelosti pri vzgojno-pedagoškem delu z romskimi otroki
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
IMPORTANCE AND RELATIONSHIP TO EDUCATION AMONG ROMS
Opis:
The estimated 10 million Roma across Europe make up the continents largest minority and one of its most vulnerable groups. Without access to quality education, Roma communities remain trapped in poverty and isolated at society’s margins. Governments and civil society have recognised the problem and developed initiatives to address it. Positive, substantial change, however, has been haphazard and slow. Roma children continue to have much worse rates of participation and performance than non-Roma children. Roma children are often placed in schools for children with learning disabilities simply because they are Roma. Schools with a high percentage of Roma often lack the resources to give students the skills and knowledge they need to get good jobs or access higher education. Improving education for Roma is challenging, but not impossible. The obstacles facing Roma schoolchildren can be overcome with political will and improved cooperation among various stakeholders, including international organizations, national governments, local school boards and Roma communities. This diploma work researches the motives that influence Roma people’s attitude towards education, the extent of Roma people education in our region today and what they expect from their education in connection with the improvement of their quality of life. Presented are motivation theories, mostly those related to education, as for example Maslow theory of needs which is based on hierarchy of needs, Vroom motivation theory based on expectations of positive consequence of some deed, as well as Leavitt motivation scheme and Likert modified theory of motivation. Research between Roma people was realized in the form of a questionnaire where agreement with statements was evaluated. The purpose was to research the motivation and attitude towards education among Roma people. The research brought some interesting conclusions. Most of all, that Roma people are very much aware of the importance of education, the language barriers among the people included in the questionnaire have almost completely disappeared, Roma people are aware of the importance of preschool education and that they, in great extent, cooperate with educational institutions, as well as that the work of Roma assistants as indirect link between Roma people and the main population is far from being sufficient.
Ključne besede:
- the education - the schools - society’s margin - children - Roma communities - motivation
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj