| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Smernice za izboljšanje kakovosti storitev Slovenske veteranske avto-moto zveze
Avtorji:ID Uranič, Aleš (Avtor)
ID Gomišček, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Uranic_Ales_2010.pdf (447,42 KB)
MD5: 9CE55741AEB45989647856F4CC97D1B7
PID: 20.500.12556/dkum/51e8fbeb-959e-47e5-910b-bd55dda6a593
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomskem delu smo raziskali, katere vrste storitev so porabnikom najpomembnejše in katerih bi se Slovenska Veteranska Avto Moto Zveza morala posluževati, da bi s tem med svoje člane oz. porabnike privabila več mladih, na drugi strani pa tudi obstoječim porabnikom nudila bolj kakovostne storitve. Kakovost storitev, možne izboljšave le teh in način izvajanja storitev smo obravnavali pri že obstoječih članih in pri želenih novih članih s pomočjo raziskave, ki smo jo naredili na celotnem območju Republike Slovenije. S pomočjo raziskave smo ugotovili, da so člani SVAMZa starejše populacije in večinoma moški. Ukvarjanje s starodobnimi vozili jim predstavlja hobi v prostem času. Večina članov je mnenja, da se zanimanje za starodobna vozila v Sloveniji povečuje, vendar pa se jim zdijo podcenjena. Na področju delovanja SVAMZ pa pogrešajo tehnično-servisno podporo in oglaševanje dejavnosti SVAMZa. Pri nečlanih smo ugotovili, da večina ne pozna SVAMZa in se ne udeležuje njegovih srečanj. Po njihovem mnenju zanimanje za starodobnike v Sloveniji narašča, njih pa bi pritegnile dodatne ugodnosti pri včlanitvi in popestritev srečanj s popularnimi glasbenimi skupinami. Na podlagi analize rezultatov lahko izpostavimo naslednje ugotovitve in smernice, ki bi pripomogle k izboljšanju kakovosti storitev organizacije in pridobivanju novih mlajših članov: popestritev prireditev z nastopi glasbenih skupin, uveljavitev morebitnih dodatnih popustov za mlade, pomoč pri restavriranju starodobnih vozil tako z literaturo kot z izkušnjami ter povečanje reklamiranja v sredstvih javnega obveščanja.
Ključne besede:kakovost, kakovost storitev, storitve, zadovoljstvo porabnikov, izboljšanje kakovosti, SVAMZ
Kraj izida:Kranj
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-16352 Novo okno
COBISS.SI-ID:6798355  Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:H9RGEFC7
Datum objave v DKUM:18.01.2011
Število ogledov:1781
Število prenosov:118
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
URANIČ, Aleš, 2010, Smernice za izboljšanje kakovosti storitev Slovenske veteranske avto-moto zveze [na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16352
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Guidelines for imporovement of sevice quality of Slovenske veteranske avto-moto zveze
Opis:In the Diploma Thesis we investigated which types of services are most important to consumers and which services should the Slovene Veteran Auto Motto Association offer to attrack younger consumers as well as which additional services and at what quality level should be offered. We discussed quality of service, their possible improvements and operation of these services at existing and new members with the help of survey, made throughout the Republic of Slovenia. Research results showed that members of SVAMZ are mostly elderly and male consumers, dealing with the classic cars is their hobby in their free time. Most members think that the interest in vintage vehicles in Slovenia is rising, but they consider it undervalued. Support and advertising activities of SVAMZ is something missing from the organization. We also found out that the most don't know SVAMZ and are also not attending their meetings. In their opinion the interest in vintage vehicles is rising, but they would be more attracted to additional advantages in joining the organization and variegation of meetings with popular musical groups. Based on the analysis results we can expose the following observations and guidelines that would and could help the organization with improving service quality and attracting new young members: variegation events with performance of musical groups, establishment of additional discounts for young people, assistance at restoration of vintage vehicles with the help of literature and experiences as well as enlargement of advertising within funds of public notifying.
Ključne besede:quality, service quality, services, consumer satisfaction, improving quality, SVAMZ


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici