Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Smernice za izboljšanje kakovosti storitev Slovenske veteranske avto-moto zveze
Avtorji:
ID
Uranič, Aleš
(Avtor)
ID
Gomišček, Boštjan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Uranic_Ales_2010.pdf
(447,42 KB)
MD5: 9CE55741AEB45989647856F4CC97D1B7
PID:
20.500.12556/dkum/51e8fbeb-959e-47e5-910b-bd55dda6a593
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V diplomskem delu smo raziskali, katere vrste storitev so porabnikom najpomembnejše in katerih bi se Slovenska Veteranska Avto Moto Zveza morala posluževati, da bi s tem med svoje člane oz. porabnike privabila več mladih, na drugi strani pa tudi obstoječim porabnikom nudila bolj kakovostne storitve. Kakovost storitev, možne izboljšave le teh in način izvajanja storitev smo obravnavali pri že obstoječih članih in pri želenih novih članih s pomočjo raziskave, ki smo jo naredili na celotnem območju Republike Slovenije. S pomočjo raziskave smo ugotovili, da so člani SVAMZa starejše populacije in večinoma moški. Ukvarjanje s starodobnimi vozili jim predstavlja hobi v prostem času. Večina članov je mnenja, da se zanimanje za starodobna vozila v Sloveniji povečuje, vendar pa se jim zdijo podcenjena. Na področju delovanja SVAMZ pa pogrešajo tehnično-servisno podporo in oglaševanje dejavnosti SVAMZa. Pri nečlanih smo ugotovili, da večina ne pozna SVAMZa in se ne udeležuje njegovih srečanj. Po njihovem mnenju zanimanje za starodobnike v Sloveniji narašča, njih pa bi pritegnile dodatne ugodnosti pri včlanitvi in popestritev srečanj s popularnimi glasbenimi skupinami. Na podlagi analize rezultatov lahko izpostavimo naslednje ugotovitve in smernice, ki bi pripomogle k izboljšanju kakovosti storitev organizacije in pridobivanju novih mlajših članov: popestritev prireditev z nastopi glasbenih skupin, uveljavitev morebitnih dodatnih popustov za mlade, pomoč pri restavriranju starodobnih vozil tako z literaturo kot z izkušnjami ter povečanje reklamiranja v sredstvih javnega obveščanja.
Ključne besede:
kakovost
,
kakovost storitev
,
storitve
,
zadovoljstvo porabnikov
,
izboljšanje kakovosti
,
SVAMZ
Kraj izida:
Kranj
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-16352
COBISS.SI-ID:
6798355
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:H9RGEFC7
Datum objave v DKUM:
18.01.2011
Število ogledov:
1781
Število prenosov:
118
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
URANIČ, Aleš, 2010,
Smernice za izboljšanje kakovosti storitev Slovenske veteranske avto-moto zveze
[na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16352
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Guidelines for imporovement of sevice quality of Slovenske veteranske avto-moto zveze
Opis:
In the Diploma Thesis we investigated which types of services are most important to consumers and which services should the Slovene Veteran Auto Motto Association offer to attrack younger consumers as well as which additional services and at what quality level should be offered. We discussed quality of service, their possible improvements and operation of these services at existing and new members with the help of survey, made throughout the Republic of Slovenia. Research results showed that members of SVAMZ are mostly elderly and male consumers, dealing with the classic cars is their hobby in their free time. Most members think that the interest in vintage vehicles in Slovenia is rising, but they consider it undervalued. Support and advertising activities of SVAMZ is something missing from the organization. We also found out that the most don't know SVAMZ and are also not attending their meetings. In their opinion the interest in vintage vehicles is rising, but they would be more attracted to additional advantages in joining the organization and variegation of meetings with popular musical groups. Based on the analysis results we can expose the following observations and guidelines that would and could help the organization with improving service quality and attracting new young members: variegation events with performance of musical groups, establishment of additional discounts for young people, assistance at restoration of vintage vehicles with the help of literature and experiences as well as enlargement of advertising within funds of public notifying.
Ključne besede:
quality
,
service quality
,
services
,
consumer satisfaction
,
improving quality
,
SVAMZ
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj