Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
SODELOVALNO UČENJE PRI PREDMETU DRUŽBA V 5. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:
ID
Gracar, Katja
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Gracar_Katja_2010.pdf
(1,62 MB)
MD5: 33BBAA5345D794AFD294DAF331574268
PID:
20.500.12556/dkum/0b249614-4714-4c55-97c0-9ec9b1c82454
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomski nalogi Sodelovalno učenje pri predmetu družba v 5. razredu osnovne šole sem želela proučiti, načrtovati in izvesti metodo sodelovalnega učenja v praksi. Sodelovalno učenje daje učencem možnost vzpostavitve kontaktov, z uporabo sodelovalnih veščin pa vzdržujemo pozitivne odnose v skupini, prevzemamo odgovornost, sprejemamo drug drugega in čutimo, da smo pomemben član skupine. Aktivne oblike učenja — samostojno iskanje podatkov, razmišljanje, povezovanje znanj, izmenjavanje izkušenj in mnenj privedejo učence do znanja, ki bo trajnejše in uporabnejše. V teoretičnem delu je predstavljena metoda sodelovalnega učenja, prav tako pa tudi osnovna načela uspešnega sodelovalnega učenja ter strukture nalog, učiteljeva vloga pri sodelovalnem učenju ter prednosti in slabosti takšnega načina dela. V praktičnem delu je prikazan primer sodelovalne učne ure, ki sem jo izvedla z učenci 5. razreda Osnovne šole Janka Glazerja Ruše, predstavljena pa so tudi mnenja učencev o sodelovalnem učenju.
Ključne besede:
sodelovalno učenje
,
družba
,
sodelovalne veščine
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Gracar]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-16271
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
17931784
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:MCEVZJZ2
Datum objave v DKUM:
22.10.2010
Število ogledov:
4882
Število prenosov:
705
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GRACAR, Katja, 2010,
SODELOVALNO UČENJE PRI PREDMETU DRUŽBA V 5. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Gracar. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16271
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Obnova in razvoj turizma na območju cone B Svobodnega tržaškega ozemlja (s posebnim poudarkom na okraju Koper)
Primerjava odnosa jugoslovanskih in češkoslovaških oblastnih struktur do "eksodusa" iz cone B Julijske krajine in cone B Svobodnega tržaškega ozemlja in "izgona" iz Sudetov (1945-1948)
(Raz)vrednotenje podobe Trsta v sodobni poeziji Slovencev v Italiji
Družbeni in politični procesi v sodobnih slovanskih kulturah, jezikih in literaturah
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Podoba Trsta in Tržaškega v slovenski in italijanski poeziji prve polovice 20. stoletja
Odnos do živali v romanih Hiša Marije Pomočnice in Zadnji človek
Poezija Stanka Janežiča na presečiščih sodobne slovenske zgodovine
Motiv identitete v romanih Frančiška in Prijateljstvo pisatelja Fulvia Tomizze
Srečanja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
COOPERATIVE LEARNING AT THE SUBJECT SOCIAL SCIENCE IN 5TH CLASS OF ELEMENTARY SCHOOL
Opis:
In my diploma thesis with the title Cooperative learning at the subject social science in 5th class of elementary school I wanted to examine, plan and carry out the method of cooperative learning in practice. Cooperative learning offers pupils the possibility to establish relations and with the usage of cooperative skills they can maintain the positive relations within a group, bear responsibility, accept each other and feel as an important part of the group. The active learning forms, such as independent search for information, thinking, linking knowledge, exchange of experience and opinions, offer pupils knowledge that is long lasting and applicable. In the theoretical part of the thesis the method of cooperative learning is presented, as well as the basic principles of successful cooperative learning, the structure of exercises, the teacher's role in cooperative learning and also the advantages and disadvantages of this kind of learning method. In the practical part of the thesis I have presented an example of a cooperative learning class that I have carried out with the pupils of 5th class of the elementary school Janko Glazer Ruše. I have also presented the pupils’ opinions about cooperative learning.
Ključne besede:
cooperative learning
,
social science
,
cooperative skills
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj