| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:SODELOVALNO UČENJE PRI PREDMETU DRUŽBA V 5. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:ID Gracar, Katja (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Gracar_Katja_2010.pdf (1,62 MB)
MD5: 33BBAA5345D794AFD294DAF331574268
PID: 20.500.12556/dkum/0b249614-4714-4c55-97c0-9ec9b1c82454
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomski nalogi Sodelovalno učenje pri predmetu družba v 5. razredu osnovne šole sem želela proučiti, načrtovati in izvesti metodo sodelovalnega učenja v praksi. Sodelovalno učenje daje učencem možnost vzpostavitve kontaktov, z uporabo sodelovalnih veščin pa vzdržujemo pozitivne odnose v skupini, prevzemamo odgovornost, sprejemamo drug drugega in čutimo, da smo pomemben član skupine. Aktivne oblike učenja — samostojno iskanje podatkov, razmišljanje, povezovanje znanj, izmenjavanje izkušenj in mnenj privedejo učence do znanja, ki bo trajnejše in uporabnejše. V teoretičnem delu je predstavljena metoda sodelovalnega učenja, prav tako pa tudi osnovna načela uspešnega sodelovalnega učenja ter strukture nalog, učiteljeva vloga pri sodelovalnem učenju ter prednosti in slabosti takšnega načina dela. V praktičnem delu je prikazan primer sodelovalne učne ure, ki sem jo izvedla z učenci 5. razreda Osnovne šole Janka Glazerja Ruše, predstavljena pa so tudi mnenja učencev o sodelovalnem učenju.
Ključne besede:sodelovalno učenje, družba, sodelovalne veščine
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Gracar]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-16271 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:17931784 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MCEVZJZ2
Datum objave v DKUM:22.10.2010
Število ogledov:4882
Število prenosov:705
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
GRACAR, Katja, 2010, SODELOVALNO UČENJE PRI PREDMETU DRUŽBA V 5. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Gracar. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16271
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COOPERATIVE LEARNING AT THE SUBJECT SOCIAL SCIENCE IN 5TH CLASS OF ELEMENTARY SCHOOL
Opis:In my diploma thesis with the title Cooperative learning at the subject social science in 5th class of elementary school I wanted to examine, plan and carry out the method of cooperative learning in practice. Cooperative learning offers pupils the possibility to establish relations and with the usage of cooperative skills they can maintain the positive relations within a group, bear responsibility, accept each other and feel as an important part of the group. The active learning forms, such as independent search for information, thinking, linking knowledge, exchange of experience and opinions, offer pupils knowledge that is long lasting and applicable. In the theoretical part of the thesis the method of cooperative learning is presented, as well as the basic principles of successful cooperative learning, the structure of exercises, the teacher's role in cooperative learning and also the advantages and disadvantages of this kind of learning method. In the practical part of the thesis I have presented an example of a cooperative learning class that I have carried out with the pupils of 5th class of the elementary school Janko Glazer Ruše. I have also presented the pupils’ opinions about cooperative learning.
Ključne besede:cooperative learning, social science, cooperative skills


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici