Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ZLORABA PREVLADUJOČEGA POLOŽAJA:ANALIZA KONKRETNEGA PRIMERA
Avtorji:
ID
Ozimič, Jure
(Avtor)
ID
Ferčič, Aleš
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Ozimic_Jure_2010.pdf
(706,61 KB)
MD5: 3638E116DD97DF618FAC661C0578F532
PID:
20.500.12556/dkum/1b1f97b4-e67d-4d01-a336-bc2db545a104
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PF - Pravna fakulteta
Opis:
Diplomska naloga obravnava področje konkurenčnega prava, natančneje zlorabo prevladujočega položaja, pri čemer se opira na analizo konkretnega primera. V izhodišču so predstavljeni nekateri temeljni ekonomski in pravni koncepti, teorije in pravila, na katerih temeljijo namen, usmeritve in cilji konkurenčnega prava in so temeljnega pomena za ustrezno razumevanje in uporabo pravil, ki urejajo zlorabo prevladujočega položaja v praksi. V drugem delu diplomsko delo na konkretnem primeru, na podlagi odločbe Urada Republike Slovenije za varstvo konkurence št. 3073-9/02-4 z dne 4. maj 2004, osvetljuje ugotavljanje zlorabe prevladujočega položaja v praksi, pri čemer se osredotoča na vprašanja v zvezi z določitvijo upoštevnega trga, vezano prodajo ter omejevalnimi učinki, kakor so v obravnavanem primeru, kot posledica ravnanja podjetja Telekom d.d., ki je imelo prevladujoč položaj na trgu govorne telefonije, nastali na povezanem trgu storitev dostopa do interneta. Pri tem se diplomsko delo, izhajajoč iz dejstva, da slovenska konkurenčnopravna ureditev temelji na ureditvi EU, v pretežnem delu navezuje in opira na prakso institucij Evropske unije, to je Sodišča Evropske unije in Evropske komisije.
Ključne besede:
Ključne besede: konkurenca
,
konkurenčno pravo
,
omejevanje konkurence
,
zloraba prevladujočega položaja
,
upoštevni trg
,
vezana prodaja
,
povezani trgi
,
diskriminiranje konkurentov.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Ozimič]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-16236
UDK:
34(043.2)
COBISS.SI-ID:
4136491
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:K1ZLBMBG
Datum objave v DKUM:
08.10.2010
Število ogledov:
4196
Število prenosov:
591
Metapodatki:
Področja:
PF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
OZIMIČ, Jure, 2010,
ZLORABA PREVLADUJOČEGA POLOŽAJA:ANALIZA KONKRETNEGA PRIMERA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Ozimič. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16236
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Prepoznavnost podjetja Cer - Cvet na družbenem omrežju Facebook
Vplivnostni marketing kot strategija mednarodnega trženjskega komuniciranja
Marketinško komuniciranje
Nove oblike digitalnega marketinškega komuniciranja - vplivneži
Marketinško komuniciranje in digitalni marketing v podjetju Hofer
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Družbena omrežja kot orodje dobrodelnih aktivacij
Spletna družbena omrežja kot orodje odnosov z javnostmi na državnozborskih volitvah v Sloveniji 2018
Družbena omrežja kot orodje za izboljšanje trženja v javnih institucijah: primer lokalnih skupnosti v kantonu Sarajevo
Spletna družbena omrežja kot orodje za pridobivanje in selekcijo novih zaposlenih
Družbena omrežja kot opora trženju v majhnih podjetjih
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ABUSE OF A DOMINANT POSITION: CASE STUDY
Opis:
Thesis Abstract This thesis focuses on the subject of competition law, in particular the abuse of a dominant position in reliance on the analysis of a particular case. Initially, fundamental economic and legal concepts, theories and rules, on the grounds of which purposes, policies and objectives of competition law are established, therefore being essential for adequate understanding and practical use of rules governing the abuse of a dominant position, are presented. In the second part, this thesis enshrines assessment of abuse of a dominant position in practice by relating to decision no. 3073-9/02-4, dated May 6, 2004, issued by the Competition Protection Office of Republic of Slovenia, focusing on the issues regarding relevant market assessment, tied sales and restrictive effects on the related market of internet access services, resulting from the conduct of undertaking Telekom d.d. which held dominant position on the market of voice telephony. Flowing from the fact that Slovenian competition law regime largely depends on the EU regime this thesis substantially relates to and relies upon the practice of European Union institutions, such as Court of Justice of the European Union and European Commission.
Ključne besede:
Keywords: competition
,
competition law
,
restriction of competition
,
abuse of a dominant position
,
relevant market
,
tied sales
,
tying
,
related markets
,
discrimination against competitors.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj