Naslov: | UČINKOVITOST NAGRAJEVANJA Z NAMENOM MOTIVACIJE MANAGEMENTA V PODJETJU MLINOPEK D.D. |
---|
Avtorji: | ID Horvat, Mitja (Avtor) ID Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | VS_Horvat_Mitja_2010.pdf (10,21 MB) MD5: D104A54F1E2A96034A9F3239DA3A85F9 PID: 20.500.12556/dkum/5fa6204e-43ce-4439-87fd-2d7800bf1d95
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | Uspešnost organizacij je odvisna predvsem od smotrnega usklajevanja in razvijanja najrazličnejših virov. Izenačenost v tehnologiji, procesih in orodjih sili podjetja k iskanju vedno novih virov konkurenčne prednosti. Potencial podjetja predstavljajo zaposleni, ki pa sami po sebi še niso nujno vir konkurenčne prednosti.
V kadre, tako kot v ostale vire konkurenčne prednosti, mora podjetje strateško investirati, da bi iz njih pridobilo maksimum. Prvi korak je najti ustrezno motivacijo. Človekove sposobnosti in znanja so osnovni pogoj, da lahko opravlja svoje delo. Kako dobro ga opravlja, je odvisno od finančnih in nefinančnih nagrad, torej spodbud. Posameznikova usposobljenost (k čemur prištevamo znanje, sposobnosti in veščine) ter motiviranost sta ključna kriterija, ki določata uspešnost opravljenega dela. Interes podjetja torej je, da spodbuja delo, ki je opravljeno. Proces motiviranja zaposlenih mora biti podprt tako s spoznanji teorije motivacije kot tudi s praktičnim izkustvom o značilnosti posameznika ali skupin posameznikov.
Pomemben del motivacijskega procesa v podjetjih zavzema tudi sistem nagrajevanja. Pri oblikovanju sistema nagrajevanja je pomembno, da podjetje ustrezno kombinira tako finančne kot nefinančne nagrade, saj je smiselno izkoristiti prednosti obeh. Nagrade je potrebno prilagoditi značilnostim podjetja in zaposlenim ter jim ponuditi nagrade, ki jim zaposleni pripisujejo neko vrednost. Prek sistema nagrajevanja podjetje poskuša zaposlenim jasno sporočiti, kakšne dosežke in kakovost dela ceni in nagrajuje. Pri tem se je pomembno zavedati, da gre za sistem, ki je oblikovan glede na določena izhodišča in je v funkciji prinašanja jasnih in otipljivih rezultatov. Pomembno je tudi, da je sistem nagrajevanja transparenten in da je njegovo delovanje jasno predstavljeno vsem zaposlenim. Posameznik namreč mora vedeti, kakšne so posledice doseženega cilja in kakšne, če cilja ne doseže.
Glede na povedano lahko strnemo, da je bistveni pomen oziroma funkcija nagrajevanja motiviranje zaposlenih. Je način, preko katerega se podjetje odziva na zahteve in želje svojih kadrov. Dobro počutje zaposlenih v delovnem okolju lahko pomembno vpliva na njihovo večjo učinkovitost in produktivnost. Zadovoljni zaposleni dosegajo boljše rezultate in s tem pomembno vplivajo na doseganje konkurenčne prednosti podjetja. |
---|
Ključne besede: | MOTIVACIJA, NAGRAJEVANJE, MANAGEMENT. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [M. Horvat] |
---|
Leto izida: | 2010 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-16018  |
---|
UDK: | 331.1 |
---|
COBISS.SI-ID: | 10481436  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:BURWSWXE |
---|
Datum objave v DKUM: | 15.12.2010 |
---|
Število ogledov: | 2221 |
---|
Število prenosov: | 314 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
HORVAT, Mitja, 2010, UČINKOVITOST NAGRAJEVANJA Z NAMENOM MOTIVACIJE MANAGEMENTA V PODJETJU MLINOPEK D.D. [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Horvat. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16018
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |