| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MOTIVIRANOST UČENCEV PRI PREDMETU DRUŽBA V 4. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:ID Mlakar, Renata (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Mlakar_Renata_2010.pdf (822,66 KB)
MD5: 7A7D9F94DCBF2386E2C4C7ED49AFC7E1
PID: 20.500.12556/dkum/4ba8fa7c-2902-4c90-a8ae-ee66a6bcec5d
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:POVZETEK Redkokdo z veseljem opravlja stvari, ki jih mora. To je še toliko bolj značilno za učence, zato je pomembno, da so le-ti za učenje ustrezno motivirani. Mnogo bolj zaželena in učinkovita kot zunanja je notranja motivacija. Tega se vedno bolj zavedajo tudi učitelji, ki poskušajo z ustreznimi pristopi k učenju poiskati zanimanje ter vzbuditi radovednost pri učencih. Kljub temu pa je večina učencev takih, ki so za učenje predvsem zunanje motivirani in se učijo zaradi ocen, nagrad in pričakovanj staršev, oziroma zato da se izognejo kaznim in grajam. Ker je osnovno vprašanje tega diplomskega dela, kaj učence pri pouku družbe najbolj motivira, se tako teoretični kot empirični del naloge nanašata prav na to tematiko. V teoretičnem delu so predstavljene naslednje teme: motivacija, motivi, potrebe, motivacijski cilji, učna motivacija in njeni elementi, motivirani in nemotivirani učenci, predmet družba, učne oblike in metode ter didaktične igre. V empiričnem delu smo ugotavljali priljubljenost predmeta družba med učenci in njihovo časovno obremenjenost za učenje tega predmeta doma. Anketiranje smo izvedli z 160-imi učenci 4. razredov osnovnih šol. Rezultati ankete kažejo, da je predmet družba bolj všeč dekletom kot fantom. Najpogostejša razloga priljubljenosti predmeta družba med temi učenci sta zanimiva in poučna učna snov ter pestra in razgibana učna ura. Med poukom jih najbolj motivira delo z novo tehnologijo (avdiovizualna sredstva), razne igre, kvizi, uganke ter neposreden stik z okoljem in predmeti. Večina učencev meni, da so pri tem predmetu uspešni in se ga doma radi učijo. Najbolj pa jih k učenju spodbujajo lepa ocena, temu sledi pohvala učiteljice/staršev in veselje, da se nekaj novega naučijo (statistično bolj značilno za dekleta).
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE: Osnovna šola, učenci 4. razreda, predmet družba, motivacija
Kraj izida:Maribor
Založnik:[R. Mlakar]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-15970 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:17931272 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ESSJJ3O5
Datum objave v DKUM:22.10.2010
Število ogledov:5572
Število prenosov:336
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
MLAKAR, Renata, 2010, MOTIVIRANOST UČENCEV PRI PREDMETU DRUŽBA V 4. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : R. Mlakar. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=15970
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MOTIVATION OF PUPILS AT THE SUBJECT SOCIETY IN THE 4TH ELEMENTARY SCHOOL GRADE
Opis:ABSTRACT Not many people do the things they have to willingly. This is even more so when it comes to pupils; therefore, it is important that they are properly motivated. Inner motivation is far more desired and efficient than outer motivation. Teachers are becoming aware of this fact more and more as they try to encourage pupils’ interest and awaken their curiosity by using appropriate methods. Nevertheless, the majority of pupils find their motivation in good grades, awards and in fulfilling their parents’ expectations or even in avoiding punishment and reprimands. The main question of this paper is what mostly motivates pupils in classes. The theoretical as well as the empirical part of the paper involve the same problem. The theoretical part presents the following: motivation, motives, needs, motivational objectives, learning motivation and its elements, motivated and unmotivated pupils, social studies lessons, forms of learning, methods and didactic games. The empirical part examines how popular is the school subject social studies among pupils as well as how much time is taken from pupils at home to study this particular subject. We carried out a survey with 160 four-graders in different primary schools. The results of the questionnaires show that the social studies lessons are mostly liked by girls than by boys. The two most common reasons for appreciating this subject are interesting and didactic lesson materials as well as diverse lessons. In class, pupils are easily motivated when the teacher uses audio-visual devices, various games, quizzes, riddles and by the direct contact with the environment. Most of the pupils think they are successful at it and find therefore more pleasure in studying it. However, they are mostly encouraged to study it by good grades, followed by praise of their teacher/parents, and the joy of learning something new (statistically more important to girls).
Ključne besede:KEY-WORDS: primary school, four-graders, social studies lessons, motivation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici