Naslov: | MOTIVIRANOST UČENCEV PRI PREDMETU DRUŽBA V 4. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE |
---|
Avtorji: | ID Mlakar, Renata (Avtor) ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | UNI_Mlakar_Renata_2010.pdf (822,66 KB) MD5: 7A7D9F94DCBF2386E2C4C7ED49AFC7E1 PID: 20.500.12556/dkum/4ba8fa7c-2902-4c90-a8ae-ee66a6bcec5d
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | POVZETEK
Redkokdo z veseljem opravlja stvari, ki jih mora. To je še toliko bolj značilno za učence, zato je pomembno, da so le-ti za učenje ustrezno motivirani. Mnogo bolj zaželena in učinkovita kot zunanja je notranja motivacija. Tega se vedno bolj zavedajo tudi učitelji, ki poskušajo z ustreznimi pristopi k učenju poiskati zanimanje ter vzbuditi radovednost pri učencih. Kljub temu pa je večina učencev takih, ki so za učenje predvsem zunanje motivirani in se učijo zaradi ocen, nagrad in pričakovanj staršev, oziroma zato da se izognejo kaznim in grajam. Ker je osnovno vprašanje tega diplomskega dela, kaj učence pri pouku družbe najbolj motivira, se tako teoretični kot empirični del naloge nanašata prav na to tematiko.
V teoretičnem delu so predstavljene naslednje teme: motivacija, motivi, potrebe, motivacijski cilji, učna motivacija in njeni elementi, motivirani in nemotivirani učenci, predmet družba, učne oblike in metode ter didaktične igre. V empiričnem delu smo ugotavljali priljubljenost predmeta družba med učenci in njihovo časovno obremenjenost za učenje tega predmeta doma.
Anketiranje smo izvedli z 160-imi učenci 4. razredov osnovnih šol. Rezultati ankete kažejo, da je predmet družba bolj všeč dekletom kot fantom. Najpogostejša razloga priljubljenosti predmeta družba med temi učenci sta zanimiva in poučna učna snov ter pestra in razgibana učna ura. Med poukom jih najbolj motivira delo z novo tehnologijo (avdiovizualna sredstva), razne igre, kvizi, uganke ter neposreden stik z okoljem in predmeti. Večina učencev meni, da so pri tem predmetu uspešni in se ga doma radi učijo. Najbolj pa jih k učenju spodbujajo lepa ocena, temu sledi pohvala učiteljice/staršev in veselje, da se nekaj novega naučijo (statistično bolj značilno za dekleta). |
---|
Ključne besede: | KLJUČNE BESEDE: Osnovna šola, učenci 4. razreda, predmet družba, motivacija |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [R. Mlakar] |
---|
Leto izida: | 2010 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-15970  |
---|
UDK: | 37(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 17931272  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:ESSJJ3O5 |
---|
Datum objave v DKUM: | 22.10.2010 |
---|
Število ogledov: | 5572 |
---|
Število prenosov: | 336 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
MLAKAR, Renata, 2010, MOTIVIRANOST UČENCEV PRI PREDMETU DRUŽBA V 4. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : R. Mlakar. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=15970
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Iščem podobna dela... 
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |