Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
POGODBENO JAVNO-ZASEBNO PARTNERSTVO
Avtorji:
ID
Kegl, Tina
(Avtor)
ID
Brezovnik, Boštjan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Kegl_Tina_2010.pdf
(467,41 KB)
MD5: 8DABD2598F583A0F041EEA1DADFA96E2
PID:
20.500.12556/dkum/e398cf08-1dd9-4413-97b7-f3266ee57cc7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PF - Pravna fakulteta
Opis:
Javno — zasebno partnerstvo ni nova oblika sodelovanja javnega in zasebnega sektorja, jo pa države zaradi proračunskih omejitev na novo odkrivajo in uvajajo. Javno—zasebno partnerstvo se je najprej začelo uveljavljati v Veliki Britaniji, nato so ji sledile še številne druge države. Slovenija ga je uvedla relativno pozno. Prednost tega je, da se je lahko učila že na izkušnjah drugih. Javno—zasebno partnerstvo je pri nas opredeljeno v Zakonu o javno— zasebnem partnerstvu in nima enotne definicije. Kot projekte javno-zasebnih partnerstev lahko okvalificiramo vse projekte, kjer javni in zasebni sektor sodelujeta pri zagotavljanju izvajanja javne službe ali vzpostavitve javne infrastrukture. Javno zasebno partnerstvo delimo na pogodbeno in statusno javno zasebno partnerstvo, pri čemer k prvemu prištevamo koncesijsko javno—zasebno partnerstvo in javnonaročniško javno zasebno partnerstvo. V Sloveniji je najpogostejša oblika izvajanja javno—zasebnega partnerstva koncesijska oblika pogodbenega javno—zasebnega partnerstva. O koncesiji govorimo takrat, ko država ali občina kot koncedent v javnem interesu podeli posamezniku ali pravni osebi (koncesionarju) neko izključno pravico, to razmerje pa koncedent in koncesionar uredita s posebno koncesijsko pogodbo. Pri koncesijski pogodbi gre za prepletanje upravnega in civilnega prava. Koncesijsko pogodbo štejemo med mešane upravne akte, saj ima deloma značilnosti akta oblasti, deloma pa značilnosti akta poslovanja, kar z drugimi besedami pomeni, da po eni strani gre za koncesijski akt, s katerim se podeli neka izključna pravica ter na ta način avtoritativno uredi določeno pravno razmerje, po drugi strani pa je koncesija tudi akt poslovanja, s katerim država, lokalne skupnosti, državni organi ali organ lokalne skupnosti nastopajo kot pravne osebe, razpolagajo ali upravljajo s svojim premoženjem ter prevzemajo pravice in obveznosti.
Ključne besede:
Javna služba
,
javno – zasebno partnerstvo
,
javni sektor
,
zasebni sektor
,
koncesija
,
koncesijsko razmerje
,
koncesijska pogodba
,
koncesijski akt
,
koncesionar
,
koncedent
,
javni interes
,
tveganja
,
infrastruktura.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Kegl]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-15553
UDK:
34(043.2)
COBISS.SI-ID:
4131115
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:MWSCRQBA
Datum objave v DKUM:
28.09.2010
Število ogledov:
8993
Število prenosov:
1405
Metapodatki:
Področja:
PF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KEGL, Tina, 2010,
POGODBENO JAVNO-ZASEBNO PARTNERSTVO
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Kegl. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=15553
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
A COMPARISON OF LOCAL SELF-GOVERNMENT SYSTEM IN SLOVENIA AND CROATIA ( IN THE CASE OF PTUJ AND VARAŽDIN)
REFORM OF LOCAL SELF-GOVERNMENT IN DENMARK
THE IMPLEMENTATION OF LOCAL PUBLIC UTILITY SERVICES IN THE MUNICIPALITY OF BREŽICE
Local government in Ireland
LAW REGULATION OF LOCAL SELF-GOVERNMENT IN CROATIA
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Nova ureditev gospodarskih javnih služb varstva okolja v Sloveniji s prevzemom pravnega reda EU
Družbena odgovornost vodilnih podjetij
Razmerje med sodstvom in državnim tožilstvom
Javne službe na lokalni ravni
Vrste korupcije v Sloveniji in možnosti za njihovo preprečevanje
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
PUBLIC-PRIVATE PARTNERSHIP CONTRTACT
Opis:
Public-private partnership is not a new form of cooperation between the public and the private sector. However, it is a form newly discovered and introduced by various states due to state budget limitations. The public-private partnership was first enforced in Great Britain. Numerous other countries followed. Slovenia introduced the partnership relatively late. The advantage of such circumstances is that Slovenia had a chance to learn from the experiences of other countries. The public-private partnership in Slovenia is defined by the Private-Private Partnership Act and it does not have a unified definition. All projects that include the cooperation of the public and the private sector in assuring the execution of public service or reinstatement of public infrastructure can be qualified as projects of the public-private partnerships. Public-private partnership is divided into contractual and equity public-private partnership. The first includes concession public-private partnership and public procurement public-private partnership. The most frequent form of enforcing public-private partnership in Slovenia is the concession partnership of the contractual public-private partnership. We can talk of concession when the state or the municipality, functioning as a concedente, imparts some exclusive right to an individual or to a legal person (concessionaire) in public interest. The relationship between the concedente and the concessionaire is settled by a concession contract. The concession contract combines features of administrative law and civil law. The concession contract is a part of mixed administrative acts because it portrays characteristics of state authority acts as well as commercial operation instruments. This means that on one hand we are dealing with a concession act which is used to bestow some exclusive right and thus authoritatively settle some specific legal relationship. On the other hand the concession is also a commercial operation instrument with which the state, local communities, state organs or an organ of local community appear as legal persons, freely use or manage their assets and assume rights and responsibilities.
Ključne besede:
public service
,
public-private partnership
,
public sector
,
private sector
,
concession
,
concession relation
,
concession contract
,
concession act
,
concessionaire
,
concedente
,
public interest
,
risks
,
infrastructure.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj