Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PRIMERJAVA ZAZNAVANJA KAKOVOSTI ŠTUDIJA NA UM FOV IN SZ FOI
Avtorji:
ID
Maltar, Ivana
(Avtor)
ID
Šprajc, Polona
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Maltar_Ivana_2010.pdf
(731,68 KB)
MD5: 67E4775FC3C96FE195E31EECB458B653
PID:
20.500.12556/dkum/59558930-e26d-458d-8d93-e3e08869c4b8
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Primerjava zaznavanja kakovosti med Fakulteto za organizacijske vede Univerze v Mariboru in Fakulteta za organizaciju i informatiku Sveučilišta u Zagrebu. Osnovni problem diplomske naloge je raziskati kakšna je kakovost študija posameznih fakultetah, ter kako študenti doživljajo svoj študij. Za raziskavo smo izbrali dve sorodni fakulteti po študijskem programu, ki se nahajata v različnih okoljih v dveh različnih državah. Študenti na FOV so v večji meri zadovoljni z organizacijo fakultete in odnosi med študenti in profesorji, ter imajo manjše stroške študija. Študenti na FOI so boljše ocenili imidž fakultete v zunanjem okolju fakultete in uporabnost znanja, ki ga pridobijo na fakulteti, ampak niso zadovoljni ker imajo prevelike stroške študija in s slabo organizacijo fakultete. Fakultete so na ostalih področjih ki smo jih raziskovali dokaj podobne in ni večjih razlik.
Ključne besede:
marketing
,
izobraževanje
,
kakovost v izobraževanju
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-15122
COBISS.SI-ID:
6756371
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:CYYVAJEG
Datum objave v DKUM:
30.11.2010
Število ogledov:
5610
Število prenosov:
182
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MALTAR, Ivana, 2010,
PRIMERJAVA ZAZNAVANJA KAKOVOSTI ŠTUDIJA NA UM FOV IN SZ FOI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=15122
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Inclusive teachers' planning of work with children with special needs
Attitudes of preschool children`s parents towards inclusion of children with special needs into regular kindergarten classes
Parental perception of inclusive education in preschools and primary schools
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Izvajanje dodatne strokovne pomoči v vrtcu za uspešno integracijo otrok s posebnimi potrebami
Vloga inkluzivnega pedagoga pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
Importance of Additional Professional Assistance for Children, Parents and Teachers at Anton Žnideršič Primary School
Razumevanje in (ne)zmožnost udejanjanja inkluzije pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
Analiza delovnih razmer za izvajanje dodatne strokovne pomoči za otroke s posebnimi potrebami
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
COMPARISON STUDY OF QUALITY SENSING ON UM FOV AND SZ FOI
Opis:
A comparison study between the quality of the Faculty of Organizational Sciences, University of Maribor and Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb. The basic problem is to investigate how does individual faculties functions about the quality of the study and how they students think and experience their studies. We chose to do study on the two related faculties which the academic program is similar but the location of faculties is in different environments in two different countries. Students in the FOV are largely more satisfied with the organization of faculty and relations between students and professors, and they have lower cost of study. Students at FOI are better assessing faculty image in the external environment of faculty and apply the knowledge acquired by the faculty. But they are not satisfied with they costs of study, they think that the study on the FOI is too expensive and they think that the faculty organization is poor. Faculties are on other areas quite similar and there is a not significant differences.
Ključne besede:
marketing
,
education
,
quality in education
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj