Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ODNOS ŠTUDENTOV RAZREDNEGA POUKA DO KNJIG O HARRYJU POTTERJU
Avtorji:
ID
Kerneža, Maja
(Avtor)
ID
Kordigel Aberšek, Metka
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Kerneza_Maja_2010.pdf
(1,88 MB)
MD5: D6CE62F1377234F95935F0AFDD661BEC
PID:
20.500.12556/dkum/f6c041c6-1c93-434a-98ed-639acd045540
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo obravnava problematiko odnosa študentov Razrednega pouka do zbirke fantastičnih pripovedi Harry Potter. V raziskavi smo uporabili deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. Namen empiričnega dela diplomskega dela je bil raziskati odnos študentov Razrednega pouka do zbirke fantastičnih pripovedi Harry Potter. Ugotoviti smo želeli, ali obstajajo razlike in kakšne so v odnosu študentov Razrednega pouka do Harryja Potterja in fantazijske književnosti glede na starost, odnos do mladinske književnosti in glede na to, kakšen tip bralca so. V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili didaktiko mladinske književnosti, opisali komunikacijski model poučevanja, spregovorili o tipologiji branja in tipih bralcev, zapisali nekaj temeljnih podatkov o fantazijski književnosti in zajeli nekaj mnenj svetovnih in domačih avtorjev o zbirki fantastičnih pripovedi in fenomenu Harry Potter. Raziskavo smo izvedli med študenti Razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Mariboru. Razlike glede na prej navedene spremenljivke smo ugotavljali s pomočjo anketnih vprašalnikov. Z raziskavo smo potrdili generalno hipotezo, ki pravi, da obstajajo razlike med odnosom študentov Razrednega pouka do knjig o Harryju Potterju, glede na njihovo starost, odnos do mladinske književnosti in glede na to, kakšen tip bralca so. Mlajši študentje, tisti, ki so mladinsko književnost radi brali tudi v času otroštva in študentje, ki jim branje literature predstavlja nekaj prijetnega, imajo do zbirke fantastičnih pripovedi Harry Potter pozitivnejši odnos kot ostali študentje, prav tako pa bodo pri svojem delu uspešnejši kot preostali študentje.
Ključne besede:
Harry Potter
,
didaktika mladinske književnosti
,
komunikacijski model poučevanja
,
tipologija branja
,
tipi bralcev
,
fantazijska književnost.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Kerneža]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-15044
UDK:
82(043.2)
COBISS.SI-ID:
17864456
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:RHGCNPN3
Datum objave v DKUM:
11.11.2010
Število ogledov:
3069
Število prenosov:
460
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KERNEŽA, Maja, 2010,
ODNOS ŠTUDENTOV RAZREDNEGA POUKA DO KNJIG O HARRYJU POTTERJU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Kerneža. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=15044
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
TMS 320C5x Starter Kit
Sprotne regulacije z digitalnim signalnim procesorjem TMS320C4X
Digitalni signalni procesor TMS320C50 s primeri aplikacij
Digitalni signalni procesor TMS 320 C 25
Implementacija adaptivnih filtrov na digitalnem procesorju
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Dugundji extension theorem
leading of each single traffic-lane through intersection
Raspberry Pi computer employed as a PLC
Multicore processors in mobile devices
CONFIGURABLE AUDIO PLATFORM
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS AND THEIR ATTITUDE TOWARDS FICTION ABOUT HARRY POTTER
Opis:
The diploma paper deals with problems of elementary school students and their attitude towards fiction about Harry Potter. In our research we used descriptive and non experimental causal method of empirical pedagogical research. The purpose of the empirical part of the diploma was to research the elementary school student's relation towards the fiction of Harry Potter. We wanted to find out the existence of any kind of differences among the elementary school students and their relation towards Harry Potter and a fantasy literature considering their age, their attitude towards a juvenile literature and a type of readers they are. In the theoretic part of the diploma we defined the didactics of juvenile literature and described the communication model of teaching, we talked about the typology of reading and the types of readers. We wrote some basic data about the fantasy literature and included some international and home author's views about fiction and phenomenon of Harry Potter. Our research was performed among the elementary school students who are obtaining their degree at Faculty of Education in Maribor. The discrepancy with regard to previously quoted variables was established with questionnaire. Final results confirmed the general hypothesis which states that there are differences between elementary school students and their attitude towards fiction about Harry Potter as for their age, attitude towards Harry Potter and regarding what type of readers they are. Younger students and students who liked to read during their childhood and students to whom reading represents a pleasurable activity have more positive attitude towards the fiction about Harry Potter and this is going to result in them being more successful at their work than other students.
Ključne besede:
Harry Potter
,
didactics of juvenile literature
,
communication model of teaching
,
typology of reading
,
types of readers
,
fantasy literature.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj