| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:STRATEGIJE ZA SPODBUJANJE MOTIVACIJE V OSNOVNI ŠOLI
Avtorji:ID Cankar, Mateja (Avtor)
ID Košir, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Musil, Bojan (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Cankar_Mateja_2010.pdf (1001,55 KB)
MD5: BCC8D6CF581A124186C57469CDB6F6D9
PID: 20.500.12556/dkum/77bbddb4-87b3-4d9e-a7ca-b07fd0cd9ae5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V teoretičnem delu diplomskega dela avtorica povzame pojem motivacije v izobraževanju in pristope, ki jih za motiviranje učencev priporočajo uveljavljeni psihologi. V empiričnem delu avtorica preučuje s pomočjo ankete in njene razčlembe, kakšne strategije za spodbujanje motivacije uporabljajo slovenski učitelji. Hkrati preveri, kako učitelji razumejo pojem motivacijskih strategij in če jih uporabljajo zavestno. Rezultate ankete primerja glede na dobo poučevanja učiteljev in glede na triado poučevanja.
Ključne besede:motivacija, notranja motivacija, motivacijske strategije, samoregulacijsko učenje.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Cankar]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-14938 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:17840392 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MTWQIIH1
Datum objave v DKUM:06.09.2010
Število ogledov:5990
Število prenosov:1040
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
CANKAR, Mateja, 2010, STRATEGIJE ZA SPODBUJANJE MOTIVACIJE V OSNOVNI ŠOLI [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Cankar. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=14938
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(1 glas)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MOTIVATIONAL STRATEGIES IN PRIMARY SCHOOL
Opis:The theoretical part of the thesis contains the summary of the concept of motivation in education and approaches for motivating students, recommended by reputable psychologists. In the practical part the author uses a survey and its dissection to examine which strategies Slovenian teachers use to promote motivation. Furthermore it is checked how teachers understand the concept of motivational strategies and whether they use them consciously. The results of the survey are explained on the basis of the seniority of teaching and the teaching triad.
Ključne besede:motivation, internal motivation, motivational strategies, self-regulated learning.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici