Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ELEKTRIČNI OBLOK KOT PRIMER POVEZAVE MED FIZIKO IN TEHNIKO V OSNOVNI ŠOLI
Avtorji:
ID
Ahčin, Tomaž
(Avtor)
ID
Vaupotič, Nataša
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Aberšek, Boris
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Ahcin_Tomaz_2010.pdf
(5,32 MB)
MD5: 9FF28E7D41AC67184FEA9F8FC5CAF377
PID:
20.500.12556/dkum/684e8c82-4bc3-4ea5-ad1c-a25b819effa7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:
V diplomskem delu predstavim pomen demonstracijskih poskusov za doseganje dodatne motivacije učencev za učenje naravoslovja in tehnike. Po podrobnem pregledu učnih načrtov za fiziko in tehniko ter učbenikov za oba predmeta sem pripravil štiri motivacijske poskuse z električnim oblokom: obločna svetilka, varjenje s svinčnikom, rezanje s plazmo in obločni plamen v vodi. Ti poskusi predstavljajo prenos postopkov obdelave iz industrije v učilnico in so novost na osnovnošolskem področju. Za vsak poskus podrobno predstavim pripravo poskusa, njegovo izvedbo in opis dogajanja. Poskuse sem z učenci tudi izvedel, zato podajam tudi izkušnje pri izvedbi, odzive učencev in njihovo vključevanje. Praktični del je opremljen z navodili, fotografijami in razlago za učence. Uporabljeni pripomočki so preprosti in poskusi niso zahtevni za izvedbo. Vsi poskusi povezujejo področje fizike s tehniko in tehnologijo, umestiti pa se jih da v učne priprave tako obveznih kot izbirnih predmetov.
Ključne besede:
fizika
,
tehnika in tehnologija
,
električni oblok
,
varjenje
,
plazma
,
motivacija
,
poskusi
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Ahčin]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-14829
UDK:
[53+62](043.2):373.3.091.3
COBISS.SI-ID:
17796872
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ICXFRAVB
Datum objave v DKUM:
27.07.2010
Število ogledov:
4588
Število prenosov:
271
Metapodatki:
Področja:
FNM
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
AHČIN, Tomaž, 2010,
ELEKTRIČNI OBLOK KOT PRIMER POVEZAVE MED FIZIKO IN TEHNIKO V OSNOVNI ŠOLI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Ahčin. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=14829
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Autism spectrum disorder and pragmatic comprehension
Ad-hoc and scalar implicatures in children with autism spectrum disorder
Guess what?
A diminished propensity to compute scalar implicatures is linked to autistic traits
Reading between the lines
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Virtual reality and neurocognitive intervention
Son-Rise Program
The impact of a therapeutic work with horse on children with autism spectrum disorders
Toilet training for the child with autism spectrum disorder
Early intervention for a child with autism spectrum disorders
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ELECTRIC ARC AS AN EXAMPLE OF INTEGRATION OF PHYSICS AND TECHNOLOGY IN ELEMENTARY SCHOOL
Opis:
The purpose of my thesis is to present the importance of demonstration experiments in order to increase pupils' motivation for studying Science and Design and Technology. After studying the curricula for Physics and Design thoroughly I have prepared four motivating experiments dealing with the electric arc: the arc lamp, pencil welding, plasma cutting and the arc flame in water. These experiments represent transfer of work procedures from industry into the elementary school. In addition to the experiments themselves I describe their preparation, the conduction of each experiment and the description of the class activities throughout the experimental work. The experiments have already been made by my pupils under my mentorship, so I am also able to present the experience gained at experimental work, the pupils’ reactions to this kind of work and their level of activity. The practical part is accompanied by instructions, photographs and the explanations for pupils. The experimental kit used is simple and the experiments are easy to be performed. All the experiments are cross-curricular: they link Physics to Design and Technology. Additionally, they can also be used in the lesson planning of the compulsory as well as elective courses.
Ključne besede:
Physic
,
Design and Technology
,
electric arc
,
welding
,
plasma
,
motivation
,
experiments
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj